וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי אוחנה: "אסור לחשוב על תיקו, זה יפעל לרעתנו"

נבחרת הנוער מתכוננת למשחק האחרון באליפות אירופה מול הונגריה, שייקבע מי תעפיל למונדיאליטו (ו', 19:00, יורוספורט)

אתר רשמי

נבחרת הנוער סיימה את הכנותיה לקראת המשחק האחרון באליפות אירופה, שייערך מחר (שישי, 19:00, יורוספורט) מול נבחרת הונגריה. המשחק ייערך באצטדיון בו התקיים גם המשחק של ישראל נגד אוסטריה ביום שלישי האחרון.מדובר בקרב ישיר על ההעפלה למונדיאליטו - המונדיאל עד גיל 20 - שייערך בקיץ הבא בניו זילנד. ישראל, לה הפרש שערים עדיף על ההונגרים, זקוקה לניצחון או תיקו. כל תוצאה פרט להפסד יעניק לישראל מקום בטורניר, אם הונגריה המארחת רוצה כרטיס משלה.

האימון הערב היה למעשה האימון האחרון של הנבחרת בהתכנסות הנוכחית הארוכה. כזכור, הנבחרת התכנסה כבר ביום ראשון לפני כמעט שבועיים ויצאה למחנה אימונים באוסטריה עוד בטרם החלה אליפות אירופה. בתחילת האימון כינס אוחנה את השחקנים ודיבר איתם על המשחק המכריע שייערך מחר וצפוי להיות מול יציעים מלאים בכ- 10,000 אוהדים מקומיים.

האימון האחרון התמקד בעבודה טקטית והסתיים בבעיטות חופשיות לשער. בניגוד לתנאי מזג האוויר הקשים והגשם השוטף ששרר במשחק הקודם, היום בבודפשט שרר מזג אוויר חמים ונראה כי מחר לא צפוי גשם. הערב יצפו השחקנים בוידאו המשחק של הונגריה נגד פורטוגל.

מאמן הנבחרת אלי אוחנה אמר לקראת המשחק: "יש לי נקודות חיוביות שאני לוקח ממה שעשינו עד עכשיו - הפייט החזק שנתנו במשחקים למרות שסיימנו אותם בהפסדים. אנחנו נשחק את המשחק שלנו מתחילתו, יש לנו סגנון ברור ונדבוק בו. אסור לנו לחשוב ולשחק על תיקו כי זה יכול לפעול לרעתנו ואנחנו צריכים לקוות שמה שניתן יספיק לנו מול ההונגרים כדי להשלים את המטרה שלנו".

נבחרת הנוער של ישראל באימון. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
רק לא הפסד. שחקני נבחרת הנוער/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully