וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: בריאן חרסיסיץ' סיכם בקבוצה

24.7.2014 / 15:35

קשר הפועל תל אביב, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, מצטרף. אזורוב ביטל את ההסכם. 0:0 עם ורדר סקופיה בהכנה

בריאן חרסיסיץ' שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
יגיע למחנה האימונים של מכבי פתח תקוה. חרסיסיץ'/קובי אליהו

הקשר האחורי בריאן חרסיסיץ' סיכם היום (חמישי) במכבי פתח תקוה. המועדון הודיע היום כי קשר הפועל תל אביב בן ה-30, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, נחת היום במחנה האימונים, הגיע הישר למלון בו משתכנת הקבוצה ולא נטל חלק ב-0:0 מול ורדר סקופיה המקדונית. חרסיסיץ', ששיחק אצל בן שמעון בהפועל תל אביב וקרית שמונה, יהפוך לזר השלישי של המלאבסים אחרי איבן הרצג ודניאל דימוב.

אחת הסיבות העיקריות שסללו את דרכו של הקשר לפתח תקוה, היא כאמור שכרו של השחקן, שמרוויח מעל מיליון שקל ברוטו לעונה, שכר שבהפועל לא יכלו לעמוד בו. פתח תקוה ביקשה מהשחקן להתגמש בשכרו, ולאחר שהסכים נסגרו הפרטים האחרונים.

במקביל, במועדון הודיעו היום על פיצוץ ההסכם עם עם החלוץ הבולגרי קוסטדין אזורוב. אזורוב, ששיחק בבני סכנין לפני שנתיים, כבר סייר אתמול עם שחקני הקבוצה בעיר גראץ והצטרף להכנות לקראת המשחק שנערך אחר הצהריים מול ורדר סקופיה, אלא שאז הודיע השחקן כי הוא מעדיף לבטל את ההסכם מסיבות אישיות.

בפתח תקוה הופתעו מהמהלך, וכעת יחפשו חלוץ אחר. במועדון היו מרוצים מאוד מהגעתו של החלוץ, וטענו כי ההצלחה היחסית בסכנין ובליירסה הבלגית יחזקו משמעותית את חוד ההתקפה.

לידיעה הראשונית על מועמדותו של חרסיסיץ'

הפועל תל אביב הגיעה להסדר עם עירוני קרית שמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully