וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומב: "ניצן תמיד היה אומר שאם יש סיכוי - תאמין"

הפועל ת"א מתכוננת לאסטנה (ה', 20:30, ספורט2 ואתר ספורט2) בצל מותו של מאמן העבר. אופ"א אישרה דקת דומיה. האדומים בהרכב טלאים

שחקן הפועל תל אביב, גילי ורמוט. ברני ארדוב
מהפך בלתי יאמן? ורמוט/ברני ארדוב

הפועל תל אביב קיבלה אישור מאופ"א לערוך דקת דומייה לזכרו של ניצן שירזי ז"ל לפני המשחק שלה מחר (חמישי, 20:30, ספורט 2 ואתר ספורט 2) נגד אסטנה במוקדמות הליגה האירופית. האדומים שהפסידו 3:0 במשחק הראשון, יענדו סרטים שחורים לזכר המאמן שעמד על הקווים של הקבוצה בשנת 2012.

המאמן אסי דומב, שעבד כעוזרו של שירזי, אמר הערב: "קשה לי מאוד לדבר על כדורגל ביום הזה. ניצן היה חבר טוב מאוד שלי ואדם נערץ, אני מנסה לחשוב על מה הוא היה חושב אם היה במקומי. הוא היה ווינר, והוא היה רוצהשאמשיך לעבוד ולהתרכז במשחק. הוא תמיד היה אומר שכאשר יש סיכוי - תאמין".

דומב גם התייחס לשינויים במועדון: "זה מאוד קשה, אבל אני חושב שאנחנו יכולים להתנתק. כל יום יש שינויים בהפועל תל אביב, כל יום קורים דברים, אבל כמאמן אני צריך להתרכז במה שקורה במגרש ובלאמן את הקבוצה. התפקיד שלי הוא להעביר לשחקנים שהם חייבים להתרכז במשחק".

האדומים יחסרו מחר את אוראל דגני שהורחק במשחק הראשון וכן את בריאן חרסיסיץ' ועומר דמארי שנמצאים בדרכם החוצה מהקבוצה. גילי ורמוט שעשוי להימכר, צפוי לפתוח. דומב שייאלץ להרכיב טלאי על טלאי, יעלה את יורחן קולין ואורי כהן כבלמים ואת אברהם צ'קול כמגן ימני. שובל גוזלן שהושאל ממכבי חיפה, יערוך בכורה.

הרכב משוער: דני עמוס, ליאור לוי, יורחן קולין, אורי כהן, אברהם צ'קול, לוקאס סאשה, שי אבוטבול, גילי ורמוט, שון מלכה, ישראל זגורי, שובל גוזלן

שחקן הפועל תל אביב שובל גוזלן. הפועל תל אביב, אתר רשמי
בכורה באדום. גוזלן/אתר רשמי, הפועל תל אביב

שחקני אסטנה יגיעו למשחק מאוד מעודדים אחרי הניצחון המרשים בשבוע שעבר. הקבוצה של סטנימיר סטוילב לא הפסידה 11 משחקים ברציפות בכל המסגרות ולמרות ששם יודעים שגם הפסד בתוצאה נמוכה יספיק בשביל עלייה, השחקנים והמאמן רוצים עוד ניצחון.

הקשר הבלגי-קזחי, גאורגי ז'וקוב, אמר: "מצב הרוח טוב ואנחנו רוצים לנצח גם במשחק השני. הפועל יריבה חזקה והכרטיס האדום המוקדם שהיא ספגה במשחק הראשון מאוד עזר לנו. אנחנו צריכים לשחק בצורה מאורגנת בהגנה ולנסות לכבוש במתפרצות. המטרה שלנו היא לעלות לשלב הבתים של הליגה האירופית, וזה לא רחוק".

הרכב משוער: ננאד אריץ', אבזאל בייסבקוב, ויקטור דמיטרנקו, ילדוס אחמטוב, ייבגני פוסטניקוב, רוג'ר קניאס, גאורגי ז'וקוב, גי אסאמה, פוקסי, באווירז'אן דז'ולחייב, טנאט נוסרבאייב.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully