וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירת עומר דמארי לא תוסיף כסף לתקציב הפועל תל אביב

המועדון חייב למכור גם את גילי ורמוט מכיוון שהכספים ממכירתו של החלוץ אמורים לשמש להחזרת חובות. אם ורמוט לא יימכר, יהיה לאדומים קושי להעמיד תקציב של 18 מיליון שקל. חשש מנזק בכמות המנויים שיירכשו במקרה של מכירת ורמוט

צילום ועריכה: קובי אליהו

בוידאו: איל ברקוביץ' מתייחס למצבה של הפועל תל אביב

בהפועל תל אביב יש לחץ גדול למכור את גילי ורמוט. לוואלה! ספורט נודע כי מכירת עומר דמארי לא תספיק לאדומים כדי לייצב את התקציב בעונה הבאה, כאשר הכסף שאמור להיכנס ממכירתו אמור לשמש להחזרת חובות למספר גורמים, ועל כן מכירתו של ורמוט היא היחידה שיכולה כרגע להוסיף כספים לתקציב בעונה הבאה.

לפני כחודשיים, כשהפועל תל אביב נקלעה לבעיה תזרימית של כספים ולא היה באפשרותה לשלם את משכורות השחקנים, מחזיק זכויות הניהול, חיים רמון, פנה אל שני חברי הדירקטוריון בכור צבאן ומאיר תושב, וביקש מהם להלוות כשני מיליון שקלים למועדון. הלוואות אלו התקבלו, כשהתנאי היה שדמארי יימכר והכספים הללו יחזרו לתושב ולצבאן.

גילי ורמוט מעדיף את מכבי תל אביב על פני מכבי חיפה

שחקני הפועל תל אביב, עומר דמארי, גילי ורמוט. יוסי ציפקיס
אין מנוס ממכירתם. דמארי ו-ורמוט/יוסי ציפקיס

בנוסף, עידו חג'ג' ואיש עסקים נוסף המקורב לקבוצה העבירו כספים באותם תנאים, ואם לא די בכך, יש גורמים נוספים שלהם הבטיחה הפועל תל אביב כי כספם יוחזר. הכסף על מכירתו של החלוץ ייכנס. המשמעות די ברורה: מכירת החלוץ לא תעזור בייצוב התקציב ולא תעזור לאיל ברקוביץ' לחזק את הסגל.

פרט לכך, המועדון אמור בשבוע הבא להתייצב ברשות לבקרת התקציבים שמודעת לאותן התחייבויות. גם שם מעריכים, כי אם הפועל תל אביב לא תציג ערבויות חדשות, לא רק שהיא לא תוכל להעביר את חוזהו של ורמוט, אלא יהיה לה קשה להעמיד תקציב של 18 מיליון שקלים במקרה שורמוט לא יימכר.

הצהרותיו של ברקוביץ' אתמול (שלישי), לפיהן יעשה הכול כדי להשאיר את השחקן בקבוצה, לא ממש מתכתבות עם המציאות התקציבית בהפועל תל אביב. לחץ האוהדים להשאיר את הקשר בקבוצה יכניס את המועדון לבעיות כלכליות נוספות.

הדברים אף מסתבכים עוד יותר מכיוון שגורמים במועדון מעריכים כי אם ורמוט יימכר, הפועל תל אביב תינזק במכירת המנויים, מהלך שישפיע באופן ישיר על ההכנסות לעונה הבאה. חשוב לזכור כי בהיעדרו של עידו חג'ג', נכון לעכשיו אין איש שהתחייב להעמיד ערבויות לעונה הבאה ולכן תקציב המועדון יהיה תלוי בהכנסות הקבוצה בלבד.

גורם בהפועל תל אביב התייחס לדברים, ואמר: "ברקוביץ' יוכל להביא רכש במקומם של דמארי ו-ורמוט אם יימכר, ויהיה לו תקציב טוב לצורך זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully