וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: "אזורוב יפתור את בעיית המחץ"

23.7.2014 / 12:43

בקבוצה הגיבו לסיכום עם החלוץ הבולגרי, עליו פורסם בוואלה! ספורט. למועדון תהיה אופציה לעונה נוספת. חרסיסיץ' בדרך

- קוסטדין אזורוב שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
בפתח תקוה בונים עליו. אזורוב/אדריאן הרבשטיין

"אזורוב הוכיח בקדנציה שלו בסכנין וגם בבלגיה שמדובר בחלוץ רחבה קלאסי. הוא יוכל מאוד לעזור ולפתור את בעיית המחץ שהייתה לנו בעונה שעברה. בקרוב יגיעו זר נוסף והקבוצה תמשיך להתחזק". כך אמרו הבוקר (רביעי) במכבי פתח תקוה בעקבות החתמת החלוץ הבולגרי קוסטדין אזורוב, שעל הסיכום הצפוי עימו פורסם אתמול בוואלה! ספורט.

אזורוב, שנחת הלילה במחנה האימונים, יהיה הרכש השמיני של רן בן שמעון והמנהל המקצועי עומר גולן. הוא יחתום על חוזה לעונה, עם אופציה לעונה נוספת. אזורוב מגיע לקבוצה כשחקן חופשי, מה שהקל מאוד על מעברו. אתמול יצר סוכנו של השחקן קשר עם אנשי המועדון והודיע כי השחקן יוכל לנחות ישירות באוסטריה, אם התנאים יסוכמו. בתוך מספר שעות סוכמו כל התנאים והחלוץ יחתום לאחר שובה של הקבוצה לישראל, בכפוף לבדיקות הרפואיות.

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה עם עוזרו ייטב לוזון. ברני ארדוב
רכש שמיני לבן שמעון/ברני ארדוב

אזורוב בן ה-28 כבש 18 שערים בשנה וחצי בשורות סכנין, במדיה שיחק החל מקיץ 2010. משם הוא עבר לליירסה הבלגית וכבר בעונה הראשונה כבש תשעה שערים. בעונה החולפת הפך לשחקן ספסל וכבש שני שערים בלבד, כשקבוצתו נשארת בליגה בזכות פער של חמש נקודות מהקו האדום ומסיימת במקום ה-12. פתח תקוה סגרה למעשה את סגל החלוצים שלה, כשהשאירה את רועי דיין והחתימה את עידן שמש מהפועל קטמון. בן שמעון כבר החתים לאחרונה את חסן אבו זייד, בן בן יאיר וניקולס פלצ'וק, שאמורים להתחרות בחוליית הקישור ואת הבלם הבולגרי דניאל דימוב, שיחד עם איבן הרצג ינסה לייצב את מרכז ההגנה בעקבות עזיבת ניצן דמארי. המאמן גם החליט להחזיר את גיא מלמד וניראל מחפוד מהשאלה.

כעת מנסים בקבוצה לסכם על הגעתו של בריאן חרסיסיץ' מהפועל תל אביב. השחקן צפוי לקבל את השחרור בקרוב, וייפגש עם הנהלת פתח תקוה. חרסיסיץ' הרוויח יותר ממיליון שקל ברוטו לעונה ולכן יצטרך להתגמש בשכרו. אם יגיע, ייתכן שפתח תקוה לא תצרף זרים נוספים כדי שלא לחרוג מהתקציב.

הקבוצה הגיעה לפני שלושה ימים למחנה האימון. מחר היא תתמודד במשחק האימון הראשון במחנה מול ורדר סקופיה המקדונית, במשחק בו יערוך אזורוב את הופעת הבכורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully