וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מיכה: "נצטרך בשלב הבא לעשות קפיצת מדרגה ביכולת"

23.7.2014 / 10:33

הקשר מרוצה מההופעה מול האנדורים: "שימחנו הרבה אוהדים". הצהובים ביקשו לקיים את המשחק בעוד שבועיים בלרנקה

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
"אתר רשמי מכבי תל אביב". דור מיכה/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

איצטדיון אנטוניוס פאפאדופולוס אמור לארח גם את משחקה הבא של מכבי תל אביב בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות. במכבי ימתינו הערב (רביעי) לראות מי תהיה היריבה מבין מאריבור הסלובנית וזירינסקי הבוסנית.

בקבוצה כבר ביקשו לקיים את המשחק בעוד שבועיים באיצטדיון בלרנקה, וההנהלה כבר שריינה חדרים במלון בעיר שונה מהמלון שבו שהתה השבוע. מכבי תל אביב שבה מלרנקה לפנות בוקר והערב ינחת בנתב"ג חלוץ הרכש עדן בן בסט. גם נוסא איגייבור יצטרף בהמשך אחרי שימצאו עבורו טיסה זמינה עקב בעיית הטיסות לישראל.

דור מיכה שפתח בשני המשחקים מול סנטה קולומה אמר אמש: "היה לנו חשוב מאוד לעלות שלב. התנאים לא הכי נוחים ולא אידיאלים. לארח משחק בית בקפריסין זה משחק חוץ לכל דבר, אבל עשינו את העבודה שלנו ואני מאמין שהיכולת תהיה טובה יותר בהמשך".

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. AP
"המחווה הייתה מרגשת". ערן זהבי/AP

על התחושות לגבי המשחק עצמו על רקע המצב הביטחוני אמר הקשר: "ייצגנו את ישראל ועלינו שלב אז בטוח שימחנו הרבה אוהדי מכבי. המחווה של ערן בשער הייתה מאוד מרגשת ואני מקווה שעשינו טוב לאנשים. ברור שהשלב הבא הוא סיפור אחר לגמרי. מי שלא תהיה, היא תהיה יריבה יותר טובה. נצטרך להיערך בהתאם ולעשות קפיצת מדרגה ביכולת שלנו. נצטרך להביא אקסטרה כוחות לשלב הבא. אני מקווה שנוכל לארח בישראל, אי אפשר לדעת מה יהיה המצב עד אז. המשחק הראשון יהיה בחוץ וצריך להתכונן אליו לפני ולהפיק לקחים מהמשחקים נגד סנטה קולומה".

מיכה נשאל גם על האפשרות שהוא יהיה שחקן הרכב העונה, ואמר: "קודם כל יש שחקנים בעמדה שלי, אני מבחינתי אתן 100 אחוז בכל אימון ובכל משחק, וגם אם יהיה רכש, זה ישפיע בצורה טובה על כולנו. אני לוקח בחשבון שאם אני תמיד אהיה טוב ואשמור על יכולת טובה, אני אשחק".

על הדקות במסגרת האירופית אמר: "תמיד טוב לצבור דקות וניסיון באירופה. משנה לשנה אני מרגיש יותר טוב ויותר בשל לשחק ברמה הזו". על עתידו בקבוצה והשיחות שמתקיימות איתו להארכת חוזה אמר: "אני רוצה להמשיך במכבי. אני מאמין שזה הדדי ואני בטוח שהדברים האלה יסתדרו. אני לא דואג. יש לי עוד זמן עד שאצא לאירופה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully