וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביט אלימלך: "הלך לי חבר, עצוב ורע לי"

עוזרו של ניצן שירזי בהפועל חיפה והפועל ת"א ספד לחברו. אבי לוזון: "מופת למאמן צעיר". גוטמן: "היו לו חיוך תמידי"

יו"ר ההתאחדות אבי לוזון. יוסי ציפקיס
ערב עצוב לכדורגל הישראלי. אבי לוזון וגוטמן/יוסי ציפקיס

אנשים רבים מעולם הכדורגל הביעו הערב (שלישי) צער על מותו של ניצן שירזי. המאמן, שנאבק בתקופה האחרונה במחלה קשה, הלך לעולמו בגיל 43 בבית החולים איכילוב.

שביט אלימלך, שהיה עוזרו של שירזי בהפועל חיפה והפועל תל אביב: "הלך לי חבר, מודל לחיקוי ובן אדם שאהבתי. רע לי ועצוב לי".

קפטן הפועל תל אביב גילי ורמוט: "כשחזרתי לארץ מגרמניה, הוא היה המאמן של הפועל תל אביב ובדיוק אז גילו לו את המחלה. היינו בקשר במשך חודשיים עד שחזרתי. הספקתי ליהנות ממנו רק מספר משחקים. הוא היה מאמן כמו חבר ואח והיה אהוב על כולם. זה פשוט לא נתפס שפתאום הוא איננו. החיים כאלה לא הוגנים. ולמרות שידענו בחודשים האחרונים שהמצב לא טוב עדיין קשה לעכל את זה".

מההתאחדות לכדורגל נמסר בתגובה: "ההתאחדות לכדורגל מרכינה ראש עם היוודע דבר מותו של ניצן שירזי, והוא בן 43 בלבד". יו?ר ההתאחדות, אבי לוזון: אמר ?ניצן שירזי היה מופת למאמן צעיר, שכל העת ביקש ללמוד ולחדש. בשנה וחצי האחרונות הוא היה מודל לחיקוי עבור כל מי שאינו מוכן להרים ידיים ומתעקש להשיב מלחמה גם מול מחלה ארורה. עצוב לי היום וכואב לי מאוד על לכתו בטרם עת. יהי זכרו ברוך?.

בהודעה שפרסם מועדון הפועל תל אביב נכתב: "משפחת הפועל תל אביב כואבת ומרכינה ראשה בעצב גדול עקב פטירתו של מאמן הקבוצה לשעבר, ניצן שירזי, לאחר מאבק עיקש ומעורר השראה במחלת הסרטן. שירזי בן 43 במותו, שזכה עם הפועל תל אביב בגביע המדינה, היה איש כדורגל בכל רמ"ח איבריו, שתמיד ידע להגיע אל לבבות השחקנים, האוהדים וכל אדם איתו בא במגע, בעזרת חיוך אמיתי ואוזן קשבת.

"הפועל תל אביב ליוותה את שירזי ומשפחתו היקרה לכל אורך מאבקו מעורר ההשראה במחלה הארורה והיום אנו נפרדים מאיש יקר זה בדמעות וצער בל יתואר. אנו שולחים את תנחומינו למשפחת שירזי ומחבקים אותה חיבוק חם ואוהב. הקבוצה תדע להנציח את זכרו של ניצן. יהיה זכרו ברוך".

שחקן העבר וחברו של שירזי אבי נמני אמר מיד עם הישמע הבשורה: "זו אבידה קשה לכדורגל הישראלי. אני משתתף בצער המשפחה. ניצן היה בחור מקסים. הילדים איבדו אבא נהדר ובעל נהדר ולבי איתם".

מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן: "בתקופה כל כך קשה משפחת הכדורגל איבדה היום מאמן צעיר, ידען, בעל חיוך תמידי. כואב לי הלב. אני מחזק את המשפחה, ההורים, הילדים, את חזי. לבי איתם".

אימור לוקמן וינסנט אניימה ניצן שירזי בני יהודה. ברני ארדוב
האחים שירזי/ברני ארדוב

במכבי פתח תקוה, שם נחשב המאמן לאהוד מאוד, התקשו לעכל את הבשורה. במהלך היום ביקר אותו יו"ר הקבוצה לשעבר שינו זוארץ, שהיה קרוב מאוד אליו. המנהל המקצועי של מכבי פתח תקוה, עומר גולן, שם אימן שירזי בעבר, אמר: "הכאב עצום. אי אפשר לתאר במילים איזה אדם הוא היה. אני אישית לא זכיתי להתאמן תחתיו אבל הייתי קרוב אליו כשהוא אימן בקבוצה. הייתה לי תמיד תחושה של פספוס לגבי העניין הזה. הכדורגל הישראלי איבד היום אדם מכשמו ומעלה".

בני יהודה, קבוצת נעוריו של שירזי והראשונה אותה אימן, מסרה: "מועדון הכדורגל בני יהודה תל אביב מרכין ראשו בעצב רב ובכאב גדול עם היוודע דבר לכתו של מאמן הקבוצה בעבר ואיש בני יהודה מבית, ניצן שירזי ז"ל. ניצן ניחן באישיות כובשת והשאיר חותם בכל מקום בו עבד והיה. המקצועיות שלו, האהבה שלו לכדורגל, הרצון ללמוד וללמד יהיו תמיד חלק גדול מהזכרון של כולם את ניצן. ניצן נאבק בגבורה במחלה הארורה אך לצערנו לא היה יכול לה, ואנו אוספים את כל כוחותינו כדי להמשיך ולחזק ידיהם של משפחת שירזי, שושי והילדים, ועומדים לצידם בעת הקשה הזו".

שחקן בני יהודה כפיר אדרי התייחס לפטירתו של שירזי: "ניצן היה בחור טוב שקשה לתאר. כמאמן הוא היה אחד שהשחקנים מאוד אהבו. בגיל כל כך צעיר הוא כבר הגיע להישגים כמאמן וחבל שהמחלה הזו קטעה את הקריירה הנהדרת שלו כי הוא יכול היה להגיע רחוק שיש. זה יום עצוב לכדורגל הישראלי ובפרט לבני יהודה שכל משפחת שירזי היא חלק מהמועדון הזה".

בעלי הפועל חיפה, בה אימן שירזי, יואב כץ אמר: ?זה יום עצוב מאוד. אני וניצן היינו חברים מאוד טובים ברמה האישית. ניצן שילב אינטלגינציה ברמה הכי גבוהה שיש עם פשטות מדהימה. הלוואי שכל התושבים בישראל היו ניחנים בתכונות של ניצן. לצערי, לא אספיק להגיע ללוויה שלו, אבל ניצן יישאר לעד אדם אהוב וחבר קרוב?. על העזרה שהעניק לשירזי בטיפולים אמר כץ ?לזה אני לא רוצה להתייחס זה משהו פרטי העיקר זה להבין איזה ג?נטלמן אמיתי ניצן היה?.

מנכ"ל הפועל חיפה אפרים גבאי אמר: ?אני בהלם. זו בשורה הכי קשה שיכולה להיות. קשה לי לדבר יותר מדי, אבל אני יכול להגיד רק שניצן היה הבנאדם הכי ישר, הגון, צנוע וטוב שהכרתי בכדורגל הישראלי. קשה למצוא אנשים כמו ניצן ואני בטוח שאין אחד שלא אהב אותו?.

מכבי חיפה הוציאה הודעה בה נכתב: "מועדון כדורגל מכבי חיפה מרכין ראש עם מותו בטרם עת של מאמן הכדורגל ניצן שירזי. אנו משתתפים בצער המשפחה ומאחלים שלא יידעו עוד צער".

רוני מאיר 'במבי' שחקן העבר של בני יהודה המשמש היום כסקאוט של מכבי תל אביב נשוי לבת הדוד של ניצן שירזי. במבי היה קרוב מאוד לניצן וחזי שירזי: "ניצן היה איש מדהים ויוצא דופן בכדורגל. אינטליגנט שאין כמותו. זו עננה שחורה שעברה במשך תקופה ארוכה על המשפחה. הפסדנו אישיות שאין כמותה והפסדנו מאמן גדול. תמיד בצניעות, תמיד מחייך, תמיד עם טוב לב. אין מילה אחת רעה להגיד עליו. ניצן עבר חודשים ארוכים של סיוט. היו תקופות שהיינו אופטימיים, אבל זה היה קשה מדי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מנהל הפועל חיפה אפרים גבאי עם חברי הצוות המקצועי, ניצן שירזי, שלומי דורה. הראל אלימלך
עם אפרים גבאי ושלומי דורה, בתקופתו בהפועל חיפה. ניצן שירזי/הראל אלימלך

סלים טועמה: "עצוב לי כל כך. עולם הכדורגל איבד אדם גדול ואני אישית איבדתי חבר. אהבתי את ניצן מאוד והיה לנו חיבור מיוחד מהרגע שהכרנו. אני מקווה שהמשפחה תהיה חזקה ותעבור את הימים הקשים האלה שמצפים לה

אביב חדד: "מהרגע ששמעתי את הבשורה הקשה אני עצוב וקשה לי לעכל. ניצן אימן אותי בנוער של מכבי ת"א ולקחנו יחד את הדאבל באותה עונה. ניצן יצרב בזכרוני לעד כאדם עם לב גדול ומאמן מדהים. זה יום קשה שמצטרף לימים קשים שעוברים על כולנו. אני שולח את תנחומיי למשפחת שירזי וכואב את כאבם"

עוז ראלי: "ניצן ז"ל היה המאמן שנתן לי את הצ'אנס הראשון והעלה אותי לבוגרים. מחנה האימון הראשון שלי היה עם ניצן. כאדם הוא השאיר חותם בכל מקום שהיה וגם כמאמן. היושר שלו והעובדה שהתייחס לשחקנים צעירים כמו לותיקים תמיד עמדה לצידו. אני מחזק את ידי המשפחה ומבכה את לכתו של איש יקר".

ממועדון בית"ר ירושלים נמסר: "מועדון הכדורגל בית?ר ירושלים, מרכין ראש ומבכה את מותו של ניצן שירזי, אנו משתתפים בצער משפחת שירזי. ניצן היה אדם אהוב בעולם הכדורגל ואין שהוא יחסר לנו מאוד. יהי זכרו ברוך".

אלי טביב, ששיתף עם שירזי פעולה בהפועל תל אביב: "אני המום וכואב, היתה לי הזכות למנות את ניצן למאמן בהפועל תל אביב ולקצור הישגים ופירות מקצועיים אדירים. איבדנו איש כדורגל גדול, אך אני איבדתי חבר יקר, קרוב ונאמן".

יו"ר מכבי פתח תקוה לשעבר שינו זוארץ, אצלו אימן שירזי: "קשה לי בכלל להספיד את ניצן. חבר ואדם מיוחד כל כך. הוא נלחם במחלה קשה שבלתי אפשרי לנצח. מהרגע הראשון בו פגשתי אותו, התחברנו והיחסים בינינו היו יותר אישיים ממקצועיים. יקח לי הרבה זמן לעכל את הבשורה המרה. כואב לי הלב וכואבת הנשמה.

"מהרגע שבו ידעתי שניצן חולה במחלה הקשה לא האמנתי שיגיע הרגע הזה בו אצטרך להיפרד ממנו. הוא אולי עוזב את עולמנו, אך יהיה חלק ממני תמיד. איש יקר ומיוחד שנכנע למחלה הארורה. קשה לי לדבר עליו בלשון עבר - זה אחד הרגעים הקשים ביותר בחיי. נוח על משכבך בשלום חבר יקר".

ממכבי פתח תקוה נמסר: "משפחת מכבי פתח תקווה כואבת את מותו בטרם עת של ניצן שירזי אחרי מאבק ממושך במחלה קשה. אין ולא יכול להיות מזור לכאב- איש יקר שאיננו עוד. משפחת מכבי כולה מרכינה ראש ולא תשכח אותו לעולם".

ניצן שירזי עם שביט אלימלך, הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"הלך לי חבר". שירזי ואלימלך/ברני ארדוב

שרת הספורט, לימור לבנת: "אוהדי הכדורגל בישראל אבלים היום על לכתו בטרם עת של אחד המאמנים האהובים בארץ. ניצן, שהיה ידוע בג?נטלמניות שלו, סחף באכפתיות, בצניעות ובמסירות אין סופית את שחקניו והסובבים אותו בכל קבוצה בה אימן. תמיד נזכור את שמחת החיים שלו על המגרש ומחוצה לו ואת חיוכו הנצחי. יהי זכרו ברוך".

ממנהלת הליגה נמסר: "מנהלת הליגות בכדורגל מרכינה ראש עם לכתו בטרם עת של ניצן שירזי ז"ל. ניצן עבר בכל התחנות של הכדורגל הישראלי ממשחק פעיל, דרך פרשנות רהוטה בערוצי התקשורת וכמובן בניהול ספורטיבי ובאימון פעיל במועדונים בני יהודה,מכבי פתח תקוה, הפועל חיפה והפועל תל אביב, עימה זכה בגביע המדינה ב-2012. ניצן מגיע ממשפחה הקשורה בקשרים עמוקים בכדורגל הישראלי ולכתו מותיר חלל ענק בלב כולנו.

יורם באומן, יו"ר מנהלת הליגות בכדורגל: "ניצן ז"ל, בלט בכדורגל הישראלי בזכות יושרו והיה סמל לאדם שחי ונושם ספורט בכל רמ"ח אבריו. למרות שהמחלה הארורה קוננה בגופו, הוא סרב להיכנע והמשיך להגיע ולצפות במשחקי הכדורגל שכל כך אהב. משפחת הכדורגל מבקשת לחבק את משפחת שירזי ביום קשה זה. יהי זכרו ברוך."

המשנה לראש עיריית תל אביב, ארנון גלעדי: "הספורט הישראלי איבד הערב אישיות מקצועית מהמעלה הראשונה, אבל בעיקר נפרד מאדם גדול עם לב רחב שצמח מלמטה והגיע עד לפסגות הגבוהות של הכדורגל הישראלי. יצא לי לפגוש לעיתים קרובות ותמיד התרשמתי מאופיו החזק, הכנות שלו ומהכריזמה שעטפה אותו. אפעל לכך שעיריית תל אביב-יפו תמצא את הדרך הראויה והמכובדת להנציח את זכרו .יהיה זכרו ברוך"

חבר מועצת עיריית תל אביב וכדורגלן בני יהודה לשעבר, ניר סביליה: "גדלתי עם ניצן באותה השכונה. שירזי היה מלח הארץ, אחד שתמיד היה הראשון לעזור ותמיד שמר על חיוך נצחי. יצא לי לראות אותו היום. הדמעות עדיין זולגות ואני מתקשה לעכל את רוע הבשורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully