וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: קוסטדין אזורוב סיכם את תנאיו

22.7.2014 / 22:05

חלוץ בני סכנין לשעבר יצטרף לקבוצה במחנה האימונים באוסטריה. פגישה עם חרסיסיץ' תתקיים לאחר שחרורו מהפועל תל אביב

קוסטדין אזורוב שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
קדנציה שנייה בישראל. קוסטדין אזורוב/אדריאן הרבשטיין

קוסטדין אזורוב, חלוצה של בני סכנין עד לפני שנתיים, חוזר לישראל אחרי שסיכם הערב (שלישי) במכבי פתח תקוה. הבולגרי בן ה-28 כבש 18 שערים בשנה וחצי בשורות סכנין ומשם עבר לליירסה הבלגית, במדיה כבש עוד 11 שערים. הוא ינחת מחר במחנה של הקבוצה באוסטריה.

קשר הפועל תל אביב, בריאן חרסיסיץ', ייפגש עם ראשי מכבי פתח תקוה מיד לאחר שחרורו מהפועל תל אביב. הקשר הארגנטינאי-אמריקאי, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, הביע נכונות לשחק אצל רן בן שמעון וכל שנותר כעת הוא לסכם את תנאי עזיבתו. מקורב לעסקה אישר הבוקר כי העסקה עשויה להיחתם כבר במהלך השבוע הקרוב. גורם במועדון אמר הבוקר: "אנחנו רוצים מאוד את חרסיסיץ' ומקווים שיצטרף. הוא יכול מאוד לעזור לנו ובן שמעון מעריך אותו מאוד". בהמשך לכך, גם כתבינו עמית גולדשטיין מוסיף שהשחקן לא יטוס עם האדומים לקפריסין, שם תפגוש הקבוצה ביום חמישי את אסטנה במשחק הגומלין של מוקדמות הליגה האירופית.

פתח תקוה צירפה שבעה שחקני רכש בקיץ, כשהבולטים מביניהם הם הבלם דניאל דימוב, והקשרים חסן אבו זייד וניקולס פלצ'וק. כעת, אחרי שגם אזורוב פתר את הבעיה בהתקפה כרכש השמיני, מתכוונים במועדון לצרף את חרסיסיץ'. אם חרסיסיץ' לא יגיע, פתח תקוה תנסה להחתים שחקן כנף זר. בן שמעון אמור לצרף בסך הכל עוד שני שחקנים לפני שינעל את הסגל לעונה הבאה.

הקבוצה הגיעה שלשום למחנה האימון ואתמול כבר קיימה אימון ראשון על אדמת אוסטריה. מחרתיים תתמודד הקבוצה במשחק האימון הראשון במחנה מול ורדר סקופיה המקדונית.

בריאן חרסיסיץ' שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
מוכן להתגמש? בריאן חרסיסיץ'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully