וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: גיא לוי בונה על תמיר כהן כבלם

22.7.2014 / 10:48

בקבוצה מעוניינים בשחקנה של הפועל רעננה, אך הפערים בין הצדדים עדיין גדולים. גם איציק כהן וסארי פלאח מועמדים

גיא לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
מייעד לתמיר כהן את עמדת הבלם. גיא לוי/קובי אליהו

גיא לוי, מאמנה החדש של בני סכנין, ממשיך לגבש את הסגל שלו ולבצע התאמות לקראת פתיחת העונה. לוי מייעד לתמיר כהן, קשרה של הפועל רעננה, את תפקיד הבלם בעונה הקרובה. כידוע בסכנין מעוניינים בכהן, אלא שלוואלה! ספורט נודע שהתפקיד אותו מייעד מאמן סכנין גיא לוי לכהן אינו התפקיד הטבעי שלו בתור קשר אחורי אלא בתור בלם. כהן שוחח כבר עם ראשי המועדון ואלו הודיעו לו שהוא מיועד לתפקיד הבלם כשהשחקן עצמו לא הביע התנגדות לשחק בתפקיד זה בו שימש לעיתים רחוקות. למרות הסכמתו של כהן לשחק בתפקיד הבלם, בשלב זה נדמה שהפערים בין הצדדים עדיין גדולים מאוד וחתימה אינה נראית באופק.

כהן הבהיר שהוא לא שולל לשחק בסכנין אך בשלב זה ההצעה אותה קיבל נמוכה משמעותית מהדרישות שלו. העובדה שלוי מעוניין בכהן כבלם נובעת מכך שהמאמן החליט שכדי לסיים בשלב זה את הסגל, לפחות עד אשר יתחילו משחקי גביע הטוטו ושוק ההעברות שוב יתעורר. לוי מעוניין רק במגן שמאלי זר כשאיגור יובאנוביץ' הוא המועמד המוביל ובלם נוסף שישחק לצידו של אברהם פאס ויתמודד עם עלא אבו סלאח על המקום בהרכב כשזה יחזור סופית מהפציעה ממנה הוא סובל.

אגב, אם כהן לא יגיע בסכנין העלו גם את שמותיהם של איציק כהן וסארי פלאח ממכבי חיפה כאופציות חלופיות כשהערכות לפחות לגבי האחרון הן שהסיכויים שיגיע נמוכים בשלב זה.

תמיר כהן, הפועל רעננה. ברני ארדוב
בסכנין רוצים אותו כבלם. תמיר כהן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully