וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמו המדינה, גם על הפועל תל אביב עוברים ימים לא פשוטים"

חבר הדירקטוריון בכור צבאן נפגע מעזיבת חג'ג': "אנשים מרשים לעצמם יותר מדי". התקציב יופחת כמעט ב-50%, קצב מכירת המנויים יפגע בו עוד יותר, חרסיסיץ' ישוחרר, ורמוט יימכר, הקשיים בהעברת דמארי עשויים להוביל לבוררות מול עמוס לוזון והעימות עם ברקוביץ' בלתי נמנע

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ימים סוערים מאוד עוברים על הפועל תל אביב. הקיץ הנוכחי מסתמן כאחד הקשים שידע המועדון האדום, הן בצד הכלכלי והן בצד המקצועי, והאדומים עדיין מנסים להבין את ההשלכות הכספיות של עזיבתו של עידו חג'ג'. כרגע נראה כי אין איש המעוניין להחליף את חג'ג' בתפקידו. המשמעות היא שהניהול יחזור לחיים רמון, היחיד שמחויב חוזית למועדון ולא יכול לעזוב עד אשר לא יימצא האדם שמוכן לקחת את הזכויות ממנו.

כתוצאה מכך, אין איש עסקים אמיד המקושר לקבוצה שמוכן לשים ערבויות בבקרת התקציבים ולהעביר את חוזי השחקנים הבכירים בקבוצה. המשמעויות הן גדולות, ואם עד אתמול הפועל תל אביב עמדה על תקציב שחקנים של 15 מיליון שקל ועוד תקציב מועדון של 13 מיליון, אז אחרי עזיבת חג'ג', יישאר בקופה סכום של שמונה מיליון שקל פחות או יותר שיהיה מיועד לתקציב השחקנים. המשמעות המיידית היא שגילי ורמוט לא יוכל לעבור בבקרה, והאדומים ייאלצו למכור אותו למרבה במחיר. בנוסף, רמון כבר הצהיר כי הוא מעוניין למכור את ורמוט כך שהימים ספורים עד שהקשר יקבל את ההודעה על מכירתו, ככל הנראה למכבי תל אביב.

עידו חג'ג' הודיע על עזיבת הפועל תל אביב

סיימון כץ על חג'ג': "טובת המועדון היא מעל היעלבות אישית"

חמי אוזן על הבעיה המרכזית של הפועל תל אביב

שחקן הפועל תל אביב, גילי ורמוט. ברני ארדוב
המכירה קרובה מתמיד. גילי ורמוט/ברני ארדוב

בנוסף על הבעיות המקצועיות והכלכליות, ישנם לא מעט גורמים בהפועל תל אביב שלא ממש רוצים לראות את המנהל המקצועי, איל ברקוביץ', ממשיך בקבוצה. כרגע במועדון מנסים לא לצאת בהצהרות ולא לגרום לזעזועים נוספים בקבוצה ולכן ברקוביץ' ימשיך בתפקידו, לפחות בינתיים. עם זאת, לא מעט גורמים מעריכים בשל העובדה שרמון מעוניין לקצץ בתקציב כמה שניתן וברקוביץ' מעוניין בחיזוק הקבוצה, הפיצוץ בין השניים הוא בלתי נמנע. ברקוביץ' יכנס מסיבת עיתונאים ב-10:00 בבוקר במתחם חודורוב.

מעבר לכך, נראה כי הסגל הנוכחי לא יתחזק בינתיים, עד אשר עומר דמארי וגילי ורמוט לא יימכרו ולא יתברר המצב התקציבי. חשוב לציין כי עדיין יש פערים בין אוסטריה וינה לבין דמארי, והיו אתמול גורמים הקשורים לעסקה שהעריכו כי החלוץ לא יעבור בסופו של דבר לאוסטריה. אם הפועל תל אביב לא תמכור את החלוץ בהקדם האפשרי, היא עשויה למצוא את עצמה בבוררות מול עמוס לוזון שדורש שהיא תפצה אותו בארבעה וחצי מיליון שקל בשל החוזה החדש עליו הוחתם דמארי ולאחר כשבוע בוטל, בגלל שהתברר שהוא מנוגד להסכם המכירה המקורי מול לוזון.

כמו כן, הדברים גם תלויים בקצב מכירת המנויים של המועדון, שכרגע רחוק מהמספרים שנרשמו בעונה שעברה. אם הפועל תל אביב לא תעבור את מכסת 5,000 המנויים, תקציבה ירד בהתאם לזאת. כצעד ראשון של קיצוץ החליטו האדומים לשחרר את בריאן חרסיסיץ' למכבי פתח תקוה, זאת לאחר שרק אתמול בבוקר שוחח הקשר עם ברקוביץ' והשניים סכימו כי הוא ימשיך לעונה נוספת בהפועל תל אביב.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
בריאן חרסיסיץ' הפועל תל אביב מול דן איינבינדר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שוחרר באותו יום בו סוכם שימשיך. בריאן חרסיסיץ'/ברני ארדוב

אם לא די בכך, נראה כי גם בכור צבאן, אחד מחברי הדריקטוריון המעורבים יותר בקבוצה, לא מעוניין לקחת את המועדון על כתפיו. צבאן טוען בתוקף כי התפקיד כלל לא הוצע לו, אך שבכל מקרה הוא לא מעוניין בו. צבאן, שאף הוא הופתע מהודעה של חג'ג' אתמול, התייחס לעזיבתו: "מצער לשמוע שאנשים טובים עוזבים את המועדון. מבחנתי, נחצה קו אדום ולא יעלה על הדעת שחבורה של אוהדים מגיעה עד הדלת של אדם שכל רצונו לעזור לקבוצה. אין שום דבר פסול בזה שאנשים מעבירים ביקורת, אבל שם זה צריך להסתיים. יש פה תופעה ולא רק בהפועל, שאנשים מרשים לעצמם יותר מדי ואסור שדברים כאלה יקרו בעתיד. לא שאני משווה בין הדברים, אבל כמו שעל המדינה עוברים ימים לא קלים גם על הפועל עוברים ימים לא פשוטים עם דאגות לעתיד המועדון. אני קורא לכל מי שחשובה לו הפועל שיכניס את היד לכיס ויעזור למועדון במה שהוא יכול. כמו שהתגייסו אנשים בעבר גם עכשיו אני רוצה לקוות שאותם אנשים ואנשי עסקים נוספים יעזרו למועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully