וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן הכדורגל ניצן שירזי הלך לעולמו בגיל 43

אחרי מאבק של שנתיים במחלה קשה, נפטר המאמן שעבד בין היתר בבני יהודה, מכבי פתח תקוה, הפועל חיפה והפועל תל אביב. הישגו הגדול ביותר: זכיה עם האדומים בגביע המדינה ב-2012

ניצן שירזי, הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יהי זכרו ברוך. ניצן שירזי/ברני ארדוב

מאמן הכדורגל ניצן שירזי הלך היום (שלישי) לעולמו בגיל 43, אחרי שנתיים של מלחמה במחלה קשה. בחודשים האחרונים מצבו של מאמן העבר הידרדר, והוא שהה רבות בבתי החולים ואף הגיע למצב סיעודי. בימים האחרונים מצבו החריף אף יותר, והוא אושפז באיכילוב במצב של גסיסה. היום הוציא בית החולים הודעה רשמית על פטירתו של שירזי, שהותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. הוא יובא למנוחות מחר ב-17:30, בבית העלמין בקרית שאול.

ניצן שירזי, בנו של כדורגלן בני יהודה לשעבר מאיר שירזי ואחיו של הסמל הגדולישל הזהובים חזי שירזי, החל לשחק כדורגל בבני יהודה בגיל 8. בגיל 17 עלה לקבוצה הבוגרת וזומן לנבחרת הנוער, אולם קריירת המשחק שלו הסתיימה מוקדם מהצפוי, אחרי שעבר גם בהפועל כפר שלם והפועל קרית מלאכי, בשל פציעה.

לאחר שפרש ממשחק, החל לאמן במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, איתה זכה בדאבל. בעונת 2003/04 מונה לעוזרו של גיא לוי בבני יהודה, ולאחר שזה התפטר, קיבל את המושכות והפך למאמן ראשי בגיל 32 בלבד. בשכונת התקווה רשם ארבע עונות מוצלחות מאוד, וב-2005/06 אף הוליך את בני יהודה לגמר גביע המדינה, שם נכנע להפועל תל אביב.

ניצן שירזי מאמן הפועל תל אביב מונף על ידי שחקני הקבוצה. ברני ארדוב
הרגע הגדול בקריירה. הפועל תל אביב מניפה את שירזי אחרי זכיה בגביע המדינה ב-2012/ברני ארדוב

ב-1 בדצמבר 2007 התפטר שירזי מתפקידו, ובאפריל 2008 החליף את גיא לוזון במכבי פתח תקוה, והצליח להציל את המלאבסים מירידה. אלא שבתחילת עונת 2008/09 התפטר ממכבי פתח תקוה. תפקידו הבא הגיע בפברואר 2010, כשמונה למנהל המקצועי של הפועל חיפה, ולאחר ששלומי דורה עזב את האדומים בקיץ 2010, מונה שירזי למאמן הקבוצה, אותה הוליך למקום העשירי.

לאחר פתיחה רעה לעונת 2011/12, התפטר שירזי מהפועל חיפה, וב-11 בינואר, 2012, החליף את דרור קשטן בהפועל תל אביב ועבד תחת אלי טביב. לאחר תקופה לא פשוטה שעברה על המועדון, הצליח לייצב את המערכת בדרך למקום השני בעונת 2012/13, וזכיה בגביע המדינה בזכות ניצחון 1:2 על מכבי חיפה בגמר - התואר היחיד בו זכה בקריירת הבוגרים שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ניצן שירזי. ניב אהרונסון
לפני פתיחת עונת 2012/13, מצבו הידרדר. שירזי/ניב אהרונסון

עזיבתו של אלי טביב והעברת זכויות הניהול לידי קבוצתו של חיים רמון לא השפיעה על מעמדו של המאמן, שאמור היה להישאר, אולם לפני פתיחת עונת 2012/13 החל שירזי לסבול מכאבי ראש והלך לבדיקות, שם התברר שהוא סובל מגידול במוחו. לאחר מספר בדיקות, נקבע לו ניתוח, בו הוסר מרבית הגידול.

ב-27 בספטמבר 2012 עזב את תפקיד המאמן לטובת תפקיד המנהל המקצועי, כשיוסי אבוקסיס החליפו על הקווים, ובתום העונה סיים את דרכו בהפועל תל אביב. בנוסף לעבודתו כמאמן, שימש גם כפרשן כדורגל לאורך השנים.

אימור לוקמן וינסנט אניימה ניצן שירזי בני יהודה. ברני ארדוב
עם האח חזי שירזי בימיו כמאמן בני יהודה/ברני ארדוב
ניצן שירזי מאמן מכבי פתח תקוה. עומר רפאל
כמאמן מכבי פתח תקוה/עומר רפאל
מאמן הפועל חיפה ניצן שירזי. הראל אלימלך
בימיו כמאמן הפועל חיפה/הראל אלימלך
ניצן שירזי מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
אנחנו כבר מתגעגעים. ניצן שירזי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully