וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: חלוץ נבחרת זמביה סיכם לעונה

אוונס קנגוואה בן ה-21 יגיע בהשאלה מהאלופה במולדתו. גם הקשר הברזילאי פדרו סאס פטראצ'י צפוי להצטרף

בהפועל רעננה שפתחה אמש (רביעי) באופן רשמי את אימוני הקיץ, עושים מאמצים לחזק את סגל הקבוצה לקראת פתיחת העונה הבאה. חלוץ נבחרת זמביה, אוונס קנגוואה, 21, סיכם לעונה אחת ויחזק את חוליית ההתקפה של הקבוצה. קנגוואה, ששיחק בעונה שעברה במדי נקאנה, אלופת זמביה, וכבש 11 שערים בכל המסגרות. הוא צפוי לנחות הלילה בישראל ולחתום רשמית על חוזהו, באמצעות סוכנו ניר קרין. על פי הסיכום עם הקבוצה הזמבית, יגיע קנגוואה בהשאלה לעונה אחת, כאשר לרעננה תהיה אופציה לרכוש את כרטיסו בתום העונה.

חלוץ הפועל רעננה אנתוני וואקמה. מגד גוזני
יישאר או לא? אנתוני נווקאמה/מגד גוזני

המאמן חיים סילבס ועוזרו אלדד שביט, שצירפו עד כה גם את הבלם יקיר שינה והשוער דניאל ליפשיץ שהגיע ממכבי הרצליה, ינסו לצרף שחקנים נוספים, לקראת המראת הקבוצה למחנה אימון בפולין בעוד כשבועיים. שחקן נוסף שאמור להצטרף הוא הקשר האחורי הברזילאי ממוצא איטלקי פדרו סאס פטראצ'י ששיחק בעונה שעברה בלבדאייקוס היוונית.

המטרה העיקרית של ראשי הקבוצה וכן הצוות המקצועי, הוא השארתו של החלוץ הניגרי המצוין אנתוני נווקאמה, שהיה מבוקש במהלך הקיץ במספר קבוצות בליגת העל. הניגרי הוזכר כמועמד לעירוני קרית שמונה, מכבי חיפה ומכבי נתניה, אולם עד כה לא חלה התקדמות כלשהי לגביו וברעננה מקווים להשאירו גם לעונה הקרובה. נווקאמה קיבל אישור מהצוות המקצועי לשבוע מנוחה נוסף והוא צפוי להצטרף לאימונים בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully