וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב אישר, ארסו ינחת בארץ בימים הקרובים

הבעלים של בית"ר אישר את צירופו של הבלם. קורצקי: "המטרה היא לבנות כאן קבוצה לטווח ארוך". קוראץ' חתם לשלוש עונות

קורצקי: "המטרה היא לבנות כאן קבוצה לטווח ארוך"

שחקני בית"ר ירושלים עם המדים החדשים. מגד גוזני
עונה לא פשוטה יוצאת לדרך. טביב/מגד גוזני

בית"ר ירושלים פתחה רשמית את עונת 2014/15 ועשתה זאת במסיבת עיתונאים בירושלים, בה היא גם הציגה את שיתוף הפעולה עם חברת "פומה". מי שנעדר ממסיבת העיתונאים הוא הקפטן אריאל הרוש, שלא הוזמן, בצעד שמצביע יותר מכל על הנתק בין השוער למועדון ולבעלים אלי טביב. ניסיונות שנעשו בימים האחרונים לשנות את ההחלטה לא עלו יפה. מי שייצג את השחקנים היום הוא אופיר קריאף. לאחר השינויים שעבר הסגל בקיץ למעשה הופך קריאף לשחקן המזוהה ביותר עם המועדון וייתכן כי המאמן מנחם קורצקי יעניק לו את סרט הקפטן. בית"ר הציגה היום את שני שחקני הרכש החדשים, חנן ממן וז'רקו קוראץ', שחתם היום רשמית על חוזהו לשלוש עונות עם אופציה לעונה נוספת.

בתוך כך, טביב אישר את צירופו של הבלם ססאר ארסו לקבוצה והמועדון העביר לבלם כרטיס טיסה על מנת שיגיע לארץ בימים הקרובים לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על חוזהו לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. ארסו בן ה-28 שיחק בשנים האחרונות בגנט הבלגית ובינואר האחרון עבר לסראגוסה מהליגה השנייה בספרד.

הבעלים אלי טביב אמר: "אנחנו בפתחה של עונה משמעותית מאוד לבית"ר ירושלים. המועדון שוב מחדש את פניו ורוצה לחזור לקדמת הבמה. אני יודע שלחלקכם קשה לשמוע את זה, אבל סבלנות היא מילת המפתח בכל הסובב את בית"ר ירושלים. מועדון חזק, יציב וטוב לא בונים בעשרה חודשים. אנחנו עושים מאמץ לבנות בסיס איתן, כמה שנים קדימה. הקבוצה תצא מחר למחנה אימון. בעוד חודש וחצי, כשתחל העונה, אני מבטיח שתראו קבוצה שתסב גאווה לכל אוהדיה. אני נרגש ומאחל לכולם בהצלחה".

מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
מוכן לאתגר. קורצקי/מגד גוזני

המאמן החדש מנחם קורצקי הוסיף: "מאוד מרגש להתחיל עונה. השחקנים הצעירים הם אלה שיצטרכו להוביל את המועדון בתוספת של הוותיקים, שאנחנו עובדים קשה ובטוחים שנמצא. המטרה היא לבנות מועדון חזק, שירוץ לאורך שנים, שלא נצטרך כל שנה לחפש עשרה שחקנים חדשים. ברגע שנבנה ונדע בדיוק את הסגל, המטרות יהיו בהתאם. לא נכון עכשיו לדבר על מטרות. אני מאוד מתרגש להיות מאמן בית"ר, זה חלום שהתגשם ואני מקווה לתפוס את המשרה הזו בשתי ידיים, לעבוד קשה בשביל להצליח. אני מבטיח לעשות את המקסימום מבחינתי. יאללה בית"ר".

אופיר קריאף, שייצג את השחקנים במקום הקפטן אריאל הרוש שלא הוזמן לאירוע, אמר: "להיות שחקן של בית"ר זו מחויבות להשקעה, הצלחה והתמסרות. אין ספק שתראו את זה על המגרש בכל משחק. אני משוכנע שנראה תוצאות טובות על המגרש".

אלי טביב, מנחם קורצקי, אופיר קריאף, חנן ממן. מגד גוזני
אלי טביב, מנחם קורצקי, אופיר קריאף, חנן ממן/מגד גוזני
חנן ממן שחקן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
הרכש החדש. חנן ממן/מגד גוזני
מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים עם אופיר קריאף, חנן ממן. מגד גוזני
קורצקי, קריאף וממן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully