וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מלול סיכם לשתי עונות בבאר שבע. ברקת פנתה למויאל

25.6.2014 / 19:25

שחקנה של בית"ר, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, מצטרף. הקבוצה פנתה לשחקנה של שריף, שלא פוסל חזרה לישראל

שחקן בית"ר ירושלים דור מלול מול יובל אבידור. ברני ארדוב
ברוך הבא לבאר שבע. דור מלול/ברני ארדוב

המגן-קשר דוד מלול סיכם הערב (רביעי) לשתי עונות בהפועל באר שבע. שחקנה של בית"ר ירושלים, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, שוחח עם אנשי הקבוצה וסגר את תנאיו. מחר צפוי השחקן לחתום על חוזה באמצעות סוכנו גלעד קצב.

באר שבע הגישה הצעה רשמית לקשר שריף טירספול בעונה החולפת, קובי מויאל. השחקן, ששוקל מספר הצעות באירופה, לא פוסל חזרה לבאר שבע ואם התנאים הכספיים יבשילו הוא ישחק בקבוצה. ככל הידוע, באר שבע הציעה לשחקן חוזה לארבע שנים. במקביל, במועדון פנו גם למספר קשרים זרים, בהם שחקנה של מכבי תל אביב בעונה החולפת, ניקולה מיטרוביץ', וממתינים לתשובה. "נחתים קשר אחורי אחד, הכל תלוי במשא ומתן", אמר גורם בבאר שבע. גם רועי גורדנה בתמונה. ההערכה היא שלפחות שניים מבין הרשימה הזאת יסגרו בסופו של דבר בקבוצה.

קובי מויאל שחקן שריף טירספול. EuroFootball, GettyImages
קיבל הצעה לחוזה לשלוש שנים. קובי מויאל/GettyImages, EuroFootball

קובי דג'אני לא נכח בימים האחרונים באימוני הקבוצה לאחר שסבל מחום גבוה והיום (רביעי) ערך בדיקות שמאשרות כי הוא יוכל לחזור לאימונים. דג'אני אמור ליטול כבר מחר חלק באימוני הקבוצה. עתידו של הקשר לוטם זינו לא ברור. ההצעה מת'ון השוויצרית גדלה ל-200 אלף יורו, אבל במועדון סירבו לשחררו במחיר הזה.

הקשר מאור בוזגלו צפוי לחתום בקרוב על חוזה חדש לשלוש שנים. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, שכרו של בוזגלו ישודרג ויוארך בעונה נוספת. היום אמורה להיערך פגישה מכרעת בין הנהלת ולנסיין להתאחדות הצרפתית ובה יוכרע עתידו של המועדון באחת הדרכים הבאות: המועדון יגיש בקשה לפשיטת רגל וההתאחדות תאשר מינוי מפרק או שההתאחדות תכריח את המועדון למכור שלושה שחקנים בכירים, ביניהם מליקסון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully