וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "אולי המחנה יהיה בקייטנה של ברקוביץ?"

ההנהלה מצאה מימון למחנה אימון בברלין, אבל המנג'ר החדש מתעקש לקיימו בקיסריה. גורם: "זה יכול לפגוע בהכנות לעונה"

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: קשת סידי

בווידאו: איל ברקוביץ' מוצג בהפועל תל אביב

האם אנחנו בדרך למשבר ראשון בין איל ברקוביץ' להנהלת הפועל תל אביב? חרף העובדה שנמצא מימון למחנה האימונים של הקבוצה בברלין, ממשיך המנג'ר לסרב ומעדיף לקיים אותו בארץ, ככל הנראה בקיסריה.

בהודעת המועדון היום נכתב בנושא: "מחנה האימונים צפוי להתקיים בישראל על פי החלטת הצוות המקצועי שבחר באפשרות זו לאחר שנמצא גם רוב המימון למחנה אימון בחו"ל".

אלא שהתגובות במועדון להחלטת המנג'ר גם כן לא איחרו להגיע. "אולי נקיים את מחנה את האימונים בקייטנה של ברקוביץ?", אמר מקורב למועדון, בעוד גורם בהנהלה הוסיף: "לא לצאת למחנה אימונים זה הדבר שהכי יכול לפגוע בהכנות לעונה. לא ברור למה ההתעקשות להישאר בארץ".

ראדה פריצה מכבי תל אביב מול שי אבוטבול הפועל תל אביב. ברני ארדוב
לא מוסיף שקט. אבוטבול/ברני ארדוב

בתוך כך, קפטן הפועל תל אביב שי אבוטבול ייפגש בתחילת השבוע הבא עם האיש החזק במועדון, עידו חג'ג', כשהשניים צפויים לדון בקיצוץ שכרו של השחקן. אם לא מספיק שהפועל לא תצא למחנה אימונים באירופה וכרגע ישנם עוד פערים מול גילי ורמוט, לצרות של המועדון מתווסף גם המשא ומתן מול הקפטן על הקיצוץ בשכרו.

הנהלת הקבוצה לוחצת על הקפטן לקצץ 30 אחוז משכרו ומשוכנעת שהוא יבוא לקראתה בעניין זה. אולם כרגע לא ברור אם אבוטבול יהיה מוכן לקיצוץ אחוז כל כך גבוה משכרו. גורם בקבוצה אמר היום: "איך שחקנים יסכימו לקצץ אחרי ששמעו שרוצים להביא את יוסי בניון?"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

כזכור (גם לראשי הקבוצה), אבוטבול כבר קיצץ מאות אלפי שקלים כאשר המועדון עבר לידי חיים רמון. הקפטן זכה מול הבעלים הקודם, אלי טביב, בבוררות שקבעה כי יש לשלם לו חוזה לחמש שנים בסכום של כ-150 אלף יורו כל עונה. הקשר הסכים לבוא לקראת המועדון והעומד בראשו רמון, וקיצץ כ-20 אחוז משכרו בכל עונה בתמורה לחוזה חדש לחמש שנים. לכן כרגע נראה שהקשר יהיה מוכן לקיצוץ קטן נוסף בשכרו בלבד, ולא יסכים ל-30 אחוז הקיצוץ שהנהלת הפועל דורשת.

במועדון טוענים כי בהנהלה לא מקלים ראש בקיצוץ הקודם של הקפטן, אך אומרים באותו נשימה שכל השחקנים הבכירים יצטרכו לקצץ, ובראש ובראשונה הקפטן. "אם הקפטן לא יקצץ זה יעמיד אותנו בבעיה מול השחקנים האחרים", אמר גורם במועדון. "כולם חייבים לדעת שבמצבים כאלה צריכים ללכת לקראת הקבוצה. כנראה שלא תהיה ברירה אלא נצטרך לשחרר עוד שחקנים אם אלה שבמועדון לא יבינו את המצב". עם זאת, יש לא מעט בהפועל שזוכרים את הסכסוך בין אבוטבול לטביב וממש לא רוצים להגיע לאותה מתיחות עם אבוטבול שהובילה אז למחאה גדולה מול טביב.

שחקן הפועל תל אביב שגיב יחזקאל. מגד גוזני
השם החם. יחזקאל/מגד גוזני

בצד האופטימי של המועדון נראה כי הפועל הולכת להמר על שגיב יחזקאל. הכישרון הצעיר אמור לקבל השנה דקות משמעותיות בקבוצה תחת המנג'ר איל ברקוביץ'. יחזקאל מסומן ככוכב העתיד של הקבוצה יחד עם רמזי ספורי, ואת השניים משווים כבר לזהבי וורמוט החדשים. ייתכן שאם המשא ומתן מול ורמוט ייכשל, יהיה זה יחזקאל שיהיה השם החם של הקיץ שאמור למשוך את האוהדים למלא את בלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully