וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 1:3 את בני סכנין

מערכת וואלה! ספורט

13.5.2014 / 22:40

הקבוצה של רן בן שמעון התבססה במקום הרביעי שמוליך לאירופה. עומר דמארי כבש צמד ועלה לראש טבלת המבקיעים (26). עבדורחימי הוסיף, מור שושן צימק עם שער בכורה, מוחמד גדיר הורחק לקראת הסיום

one

הפועל תל אביב עשתה הערב (שלישי) צעד גדול לקראת הבטחת המקום באירופה בעונה הבאה עם ניצחון חשוב 1:3 בדוחא על בני סכנין. הקבוצה של רן בן שמעון, שחטפה תבוסה קשה בביקור הקודם שלה באצטדיון הזה בתחילת העונה, לא הותירה הפעם סיכוי לקבוצה של מרקו בלבול וסגרה עניין כבר במחצית הראשונה. עומר דמארי כבש את הראשון בפנדל בדקה ה-20 וחלף על פני ערן זהבי בראש טבלת הכיבושים בליגה והוסיף את השני בדקה ה-60 כדי להגיע למאזן מרשים של 26 שערי ליגה. בסארט עבדורחימי ניצל בישול יפהפה של ורמוט כדי לכבוש את השני בתווך בדקה ה-36. מור שושן צימק עם שער בכורה בדקה ה-62 ומוחמד גדיר הורחק לקראת הסיום בצהוב שני.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם עומר דמארי. אדריאן הרבשטיין
עקף את ערן זהבי עם 26 שערי ליגה. עומר דמארי/אדריאן הרבשטיין

הפועל תל אביב פתחה פער של ארבע נקודות על פני מכבי חיפה במקום הרביעי בעקבות הניצחון הזה. הירוקים יארחו מחר את מכבי תל אביב וכל תוצאה מלבד ניצחון שלהם מול האלופה תבטיח להפועל את המקום הרביעי כשנותר עוד משחק אחד לסיום העונה. האדומים ינעלו את העונה עם משחק ביתי מול קרית שמונה מחזיקת הגביע בתקווה שיבטיחו את המקום באירופה עוד לפני המפגש הקשה מול הקבוצה של ברק בכר. סכנין, שעשתה את שלה בעצם ההעפלה לפלייאוף העליון, תסגור את העונה עם משחק חוץ מול מכבי תל אביב האלופה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן הפועל תל אביב זאב חיימוביץ' מול שחקן בני סכנין פיראס מוגרבי. אדריאן הרבשטיין
קיבל שוב אשראי במרכז ההגנה. חיימוביץ' מול מוגרבי/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

דקה 1: אוראל גרינפלד הוציא את המשחק לדרך.

דקה 17: מצב ראשון לאורחים. עומר דמארי קיבל כדור נוח בתוך הרחבה אבל תחת הלחץ בעט החוצה.

דקה 19: פנדל להפועל תל אביב! ישראל זגורי חדר לרחבה וחלף על פני אברהם פאס שהכשיל אותו. גרינפלד הורה בצדק על הנקודה הלבנה ועומר דמארי דייק. 0:1 להפועל תל אביב.

* עומר דמארי חלף על פני ערן זהבי ועלה לראש טבלת הכיבושים בליגה עם 25 שערים.

דקה 27: עוד מצב מצוין לדמארי שהיה פעיל מאוד וניסה את אחמד שבל עם בעיטה מ-20 מטרים, אבל השוער עצר.

בסארט עבדורחימי שחקן הפועל תל אביב חוגג עם ישראל זגורי. אדריאן הרבשטיין
בקלות. עבדורחימי חוגג עם זגורי/אדריאן הרבשטיין

דקה 30: כמעט ה-0:2 של הפועל תל אביב. אחמד שבל הדף לא טוב כדור שדמארי בעט בתוך הרחבה ואל הריבאונד הגיע זגורי שנותר בלתי מכוסה והפציץ, אבל שבל קלט טוב הפעם.

דקה 33: סכנין ניסתה להשוות וכמעט הצליחה. דדי בן דיין המגן עלה לעזרת ההתקפה, התמקם ברחבה וקיבל כדור מצד שמאל. בן דיין הפציץ אבל עמוס הדף.

דקה 36: גול! דווקא אחרי מצב של סכנין, הפועל מכפילה את היתרון שלו עם מהלך קבוצתי נאה. גילי ורמוט שלח כדור עומק חכם מאוד לעבדורחימי שנותר לבדו מול שבל והקפיץ מקרוב למשקוף ופנימה. 0:2 קליל להפועל.

דקה 47: הפועל עלתה נחושה גם למחצית השנייה. גילי ורמוט, שנפצע דקה לפני כן דהר עם הכדור מצד שמאל, חדר לרחבה ובעט חזק בשמאל אבל שבל עצר.

דקה 60: גול! עומר דמארי כבש את השני שלו וה-26 העונה אחרי שניצל כדור עומק מצוין של עומר פדידה, חלף על פני אחמד שבל ומקרוב גלגל לרשת. 0:3 להפועל תל אביב.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם עומר דמארי. אדריאן הרבשטיין
חוגגים בדרך לאירופה. חיימוביץ ודמארי/אדריאן הרבשטיין

דקה 62: גול! סכנין מצמקת עם שער בכורה העונה של מור שושן שקיבל הרמה מריא מרעי המחליף מצד שמאל ונגח יפה מתוך הרחבה לרשת. 1:3 להפועל תל אביב.

דקה 70: כמעט השני של סכנין (!). דדי בן דיין המגן שוב עלה להתקפה ובעט פצצה בשמאל מ-25 מטרים. הכדור הכניע כבר את דני עמוס אבל ננעץ בקורה וחמק החוצה. מזל גדול להפועל תל אביב.

דקה 72: עוד מצב מצוין לסכנין. ריא מרעי המחליף הרים כדור מצד ימין, מוחמד כליבאת הגיע ונגח ומקרוב חזק אך החוצה.

דקה 90: אדום לסכנין! מוחמד גדיר הורחק בצהוב שני אחרי תפיסה מיותרת בחולצתו של גילי ורמוט.

דדי בן דיין שחקן בני סכנין מול בסראט עבדורחימי שחקן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
היה קרוב לכיבוש פעמיים. בן דיין מול עבדורחימי/אדריאן הרבשטיין

הרכבים

בני סכנין: אחמד שאבל, עלי עוסמאן, אברהם פאס, מור שושן, דדי בן דיין, חורחה אלונסו (ריא מרעי, 62), חאלד חלאיילה (באסם גנאים, 53), אחמד קאסום (מאמון אגברייה, 53), פיראס מוגרבי, מוחמד כליבאת, מוחמד גדיר.

הפועל תל אביב: דני עמוס, אברהם צ'וקול, אוראל דגני, זאב חיימוביץ', יגאל אנטבי, שי אבוטבול, עומר פדידה (בריאן חרסיסיץ', 78), ישראל זגורי (רועי גורדנה, 85), גילי ורמוט, בסארט עבדורחימי (רמזי ספורי, 66), עומר דמארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully