וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: מקורבים למועדון גיששו אצל ברוכיאן

24.4.2014 / 22:09

קשר בית"ר שמעריך מאוד את יוסי מזרחי עשוי להגיע בעקבות התקרית עם טביב, אך בנתניה לא יקדמו דברים לפני גמר הגביע

one

במכבי נתניה אמנם לא מעלים הילוך בכל הנוגע לבניית הסגל לעונה הבאה ויעשו זאת מיד לאחר משחק גמר הגביע מול עירוני קרית שמונה, אך מאחורי הקלעים ממשיכים הגישושים עם שחקנים אותם רוצים לראות בקבוצה בעונה הבאה. הבלם הניגרי גגה סוריולה קרוב מאוד לסיכום, והמאמן יוסי מזרחי שוקל את הבאתו של המגן הצרפתי אנתוני סקרמוצ'ינו שמשחק באומוניה ניקוסיה. לפי גורמים בקפריסין השחקן תחת חוזה ולנתניה יהיה קשה מאוד להביאו אך מזרחי מתלבט אם לצאת ולעקוב אחריו. בשבוע הקרוב תתקבל החלטה בעניין.

שחקן נוסף שעלה כמועמד להגיע לנתניה הוא אבירם ברוכיאן. גורמים המקורבים למועדון גיששו אצל השחקן עוד לפני ההשעיה שלו מבית"ר ירושלים. כעת לאחר התקרית בינו לבין הבעלים אלי טביב ההערכה היא שהשחקן ירצה מאוד להגיע לנתניה, שכן הוא מעריך מאוד את מזרחי.

מעל ל-4,000 אוהדים של מכבי נתניה הבטיחו היום (חמישי) את מקומם בגמר גביע המדינה בתוך ארבע שעות, כשהצפי הוא בין 12 ל-15 אלף צופים צהובים-שחורים באצטדיון רמת גן מול עירוני קרית שמונה. בהנהלה החליטו על מבצע מיוחד, ועד למשחק הגמר, כל הרוכש מנוי לעונה הבאה במחיר מוזל יקבל כרטיס לגמר. 400 מנויים כבר נמכרו היום, יום פתיחת המבצע.

בהנהלה מרוצים מאוד מקצב המכירה והצפי הוא שקרוב ל-2,000 איש ירכשו מנוי זמן רב לפני פתיחת העונה. "יש טירוף בכל מה שנוגע למועדון", אמר גורם בקבוצה. "האוהדים פשוט רעבים לראות את הקבוצה בעונה הבאה, ואנחנו מאמינים שאלפים יקנו מנוי. כמובן שגמר הגביע יהווה את השיא של העונה הזו ושם יראו את הכוח האמיתי של האוהדים שלנו".

טביב השעה את ברוכיאן: "חוצפן, הראש שלו לא בכדורגל"

שחקן בית"ר ירושלים, אבירם ברוכיאן, עם השופט דניאל בר נתן. אדריאן הרבשטיין
יתאחד עם מזרחי? אבירם ברוכיאן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully