וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: מיזם קידום מחלקת הנוער מתפרק

23.4.2014 / 17:10

המיזם שלקח על עצמו את ניהול המחלקה לא ימשיך. גורמים טוענים שהם לא קיבלו הקצבות מכץ, שמכחיש את הדברים

one

קבוצת האוהדים של הפועל חיפה שהפעילה את מיזם קידום וטיפוח מחלקת הנוער של המועדון ובין ראשיה היה ניתן למצוא את איש התקשורת מודי בראון, איש העסקים עופר גריל, עו"ד שי פינקלשטיין ואחרים, הודיעה על סיום דרכה ועל כך שלא תמשיך במיזם בעונה הבאה. בעונה האחרונה אותם אנשים היו אלה שהפעילו את מחלקת הנוער וכן הקימו חדרי הלבשה חדשים לטובת מחלקת הנוער וקבוצת הנוער.

אלא שכעת החליטו אותם אנשים שלא להמשיך, כאשר גורמים במיזם טוענים שההחלטה התקבלה לאור אי הסכמות עם הבעלים, יואב כץ, ובעיקר בשל העובדה שלטענתם הם לא קיבלו הקצבות שהיו מגיעות להם. "חבל שזה נגמר", אמר גורם בכיר בקבוצת האוהדים שניהלה את מחלקת הנוער. "חבל עוד יותר שזה לא מפתיע שזה נגמר ושיש אי הסכמות עם יואב".

איש התקשורת מודי בר און עם מנכ"ל הפועל חיפה אפרים גבאי. אדריאן הרבשטיין
שיתוף פעולה שהחזיק מעמד שנה בלבד. גבאי ומודי בר און/אדריאן הרבשטיין

כץ הגיב לדברים, ואמר: "אני מודה להם על העזרה והפעילות שלהם. לגבי הטענה שהם לא קיבלו את ההקצבות, היא לא נכונה. לצערי הם קיבלו הבטחות להרבה תורמים ואלו בסוף לא הביאו כסף. לפי ההסכם בינינו לא הייתי צריך להעביר ולו פרוטה אחת, אבל בכל זאת העברתי להם כספים, אך כעת הם דרשו כספים רבים מעל ומעבר למה שהייתי צריך לתת. אני מקווה שניפגש ולאחר שנעשה את זה, ההדורים ייושרו".

אגב, בשלב זה ראשי המיזם החליטו שלא להיכנס באופן כולל לקבוצת האוהדים החדשה שקמה ונראה שכל אחד יצטרך להחליט באופן פרטי האם הוא מצטרף לעמותה החדשה או שלא.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully