וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוסמאן: "זו תהיה עונה חלומית אם נגיע לאירופה"

23.4.2014 / 15:23

בני סכנין חולמת על הכרטיס לליגה האירופית: "הכל תלוי בנו". בקבוצה עוד לא דנו על הארכת חוזה עם המאמן מרקו בלבול

one

אחרי חגיגות הניצחון על מכבי תל אביב (1:2), בבני סכנין מתפנים להכנות למשחק מול הפועל באר שבע. לכולם ברור שניצחון על השנייה בטבלה יעניק הזדמנות של ממש עבור הקבוצה של מרקו בלבול להיאבק על המקום הרביעי ואף להשיג את הכרטיס לאירופה, אם עירוני קרית שמונה תזכה בגביע המדינה.

"אנחנו צריכים לבוא למשחק וליהנות", התייחס עלי עוסמאן להמשך העונה, "הכל תלוי בנו. אם אנחנו רוצים לשחק באירופה, אנחנו צריכים לבוא ולנצח. אם נצליח להגיע לאירופה כמובן שנהיה שמחים ונוכל להגיד שהעונה הזו חלומית. צריך לזכור שאף אחד לא לא האמין בכלל שנגיע לפלייאוף העליון".

בינתיים בסכנין ממשיכים לעסוק בנושא המאמן, כאשר בהנהלה מקווים שמרקו בלבול יישאר אך עד עכשיו לא ישבו הצדדים כדי לדון על תנאי החוזה. בית"ר ירושלים וגם מכבי חיפה הוזכרו כמי שמעוניינות במאמן כחלק מהצוות המקצועי שלהן בעונה הבאה, אך בסכנין מקווים שבסופו של דבר יסכים בלבול להישאר.

עוסמאן התייחס גם לנושא זה ואמר: "אם מסתכלים על השנתיים האחרונות, מרקו השאיר את סכנין למרות הסיכוי הקלוש והעונה הוא מתמודד על אירופה, אני חושב שמגיע לו להישאר פה. אבל זו החלטה של ההנהלה".

כפי שקרה בחודשים האחרונים בסכנין שוב מתקשים לגייס את הכסף למשכורות כשהטענה של ההנהלה היא שהכסף מהעירייה עדיין לא הגיע. בקרב השחקנים עדיין לא קיימת התקוממות שכן הם מאמינים שכמו שקרה בפעמים הקודמות גם הפעם בהנהלה יסדרו את העניינים".

עלי עוסמאן שחקן בני סכנין. קובי אליהו
עלי עוסמאן/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully