וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חיפה מתכוונים להשעות את קאלה דרשלר

23.4.2014 / 10:03

כץ הורה לשוער לעזוב את האימון, עורך דינו: "נפנה לפיפ"א אם לא יאפשרו לו להתאמן". אדרי מועמד אם שוער זר לא יגיע בקיץ

one

המאבק בין הפועל חיפה לקאלה דרשלר עולה מדרגה, והמועדון הודיע רשמית שהוא אינו מתכוון לאפשר לשוער להתאמן עד אשר יוסדרו העניינים עימו בכל הנוגע לתביעה המשפטית. לוואלה! ספורט נודע שעוד אתמול בערב הודיע מנהל הקבוצה לשוער שהבעלים יואב כץ מבקש ממנו שלא להגיע לאימון הבוקר.

אלא שהשוער הגיע בכל זאת לאימון מתוך כוונה לערוך אימון קל לראשונה מאז שעבר ניתוח להוצאת התוספתן, אך רגע לפני שהחל הוא נלקח לשיחה על ידי כץ, ולאחר מכן עזב את מתחם האימונים. כזכור, דרשלר הגיש תביעה כנגד המועדון וכעת הוא לא מתכוון לאפשר לחיפה לטעון שהוא מפר את החוזה בכך שהוא לא מגיע לאימונים.

קאלה דרשלר שוער הפועל חיפה. ברני ארדוב
עליית מדרגה בעימות. קאלה דרשלר/ברני ארדוב

עורך דינו, עו"ד שי אליאס, מתכוון לפנות בתלונה להתאחדות לכדורגל ולפיפ"א אם בקבוצה לא יחזירו את השוער לאימונים, או לחילופין יעמידו לרשותו מאמן כושר שיערוך איתו את האימונים, כפי שמקובל אצל היריבה העירונית מכבי חיפה. עו"ד אליאס טוען כי המהלך לפי קאלה מושעה מאימונים נוגד את תקנון ההתאחדות וכן את תקנון ארגון השחקנים העולמי שקיבל לטענתו אסמכתא מפיפ"א.

כעת דרשלר ועורך דינו מחכים למכתב רשמי מהמועדון לפיו השוער לא מורשה להגיע להתאמן, והוא מתכוון להמשיך להגיע לאימונים עד אשר יגיע מכתב רשמי שכזה. "אנו מצפים מהפועל חיפה לעמוד בתקנות ולפעול לפי החוקים. אם במועדון לא יפעלו על פי החוזה, יעמידו לרשותו את כל התנאים הנדרשים לרבות מאמן כושר שיעביר את האימונים, אנו נפעל בכל הכוח ובכל האמצעים העומדים לרשותנו".

בכל מקרה לכולם ברור בשלב זה שהסיכויים שדרשלר יישאר בעונה הבאה קלושים מאוד, ובחיפה יחפשו שוער אחר כאשר האפשרות של שוער זר היא המועדפת בשלב זה כשגם שמו של אמיר אדרי, שוערה של מכבי חיפה עלה כאפשרות אצל חלק מאנשי הצוות המקצועי, ונראה שאם שלומי דורה ואבי פרץ אכן יישארו בקבוצה תיעשה פנייה לאדרי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully