וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים לשחקנים: "אני והצוות אשמים, אחר כך אתם"

20.4.2014 / 13:04

למרות המחשבה על זעזוע, בעיריית עכו החליטו לדחות את השינויים לסוף העונה. אווירה קשה באימון, נעים ניסה לעודד

one

הפועל עכו מבינה היום (ראשון) שהמצב הקשה שהחל לתת את אותותיו לפני כחודשיים עלול לעלות בירידת ליגה. הקבוצה הפסידה אתמול 1:0 למ.ס. אשדוד, שסיימה למעשה את העונה, ונגררה עמוק למאבקי התחתית כאשר עכו רחוקה שלוש נקודות בלבד מהקו האדום.

בזמן שאתמול עלו קולות סביב הקבוצה לפטר מיידית את המאמן, בעירייה שאמונה על קבלת ההחלטות החליטו להרגיע את העניינים ולדחות כל החלטה בנוגע להמשך דרכו של הצוות המקצועי לסיום העונה. במהלך היממה האחרונה נשקלה האפשרות לפטר את נעים, אבל בסופו של דבר הצוות המקצועי יקבל את הקרדיט להשאיר את הקבוצה בליגה. בכל מקרה, נעים לא צפוי לקבל הארכת חוזה מעבר לעונה הנוכחית, ואמור לעזוב. לגבי אלון חרזי, הדברים עדיין אינם ברורים לחלוטין, אך סיכוייו לעזוב גבוהים.

יובל נעים מאמן הפועל עכו. מגד גוזני
"זה הזמן להרים את הראש ולהיות חזקים". יובל נעים/מגד גוזני

אימון הבוקר של הקבוצה התקיים באווירה קשה של דכדוך. אחד השחקנים אמר על המצב: "אנחנו פראיירים. במקום לגמור את הסיפור, אנחנו מתעקשים להכניס את עצמנו לתוך הקלחת הזו. שיחקנו פשוט איום ונורא בלי התקפה ובלי יד מכוונת". נעים כינס את השחקנים ואמר להם באווירה רגועה: "הכול עדיין תלוי בנו ואנחנו קבוצה טובה שצריכה להאמין בעצמה כדי לחזור לכדורגל שמאפיין אותנו. זה הזמן להרים את הראש ולהיות חזקים. אנחנו צריכים להיראות במשחקים שנותרו לנו הרבה יותר טוב. מי שאשם במצב קודם כל זה אני והצוות המקצועי ואחר כך אתם".

הדברים הללו מגיעים אחרי שבסיום המשחק העביר נעים ביקורת כנגד השחקנים, ואמר להם בין השאר: "אתם נראים כמו כלום. ביכולת החלשה הזו יהיה לנו קשה להישאר בליגה. שכל אחד מכם יתחיל לעשות חשבון נפש עם עצמו. הבעיה שלכם היא שאתם מסתכלים על מה שקבוצות אחרות עושות במקום על עצמכם. נגמר הזמן הזה לפזול לעבר קבוצות אחרות".

בכל מקרה, בעכו יעקבו בדריכות אחרי משחקה של הפועל חיפה מחר נגד בית"ר ירושלים ויחזיקו אצבעות לאדומים מהכרמל כדי שאלו יגיעו משוחררים למשחק בשבת נגד עכו. "זה שאנחנו עדיין תלויים בעצמנו זה כבר טוב", אמרו בקבוצה. "אם חיפה תנצח, יהיה לנו יותר קל. צריך להרים לשחקנים את המורל השבוע ולהחזיר להם את הביטחון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully