וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "מאוכזב שהקשר לא ממשיך, אני אוהב את בית"ר"

19.4.2014 / 10:41

המאמן דיבר על עתידו במועדון ושלח מסר לטביב: "למדתי שכל עוד העניינים לא סגורים יש סיכוי שדברים יקרו". איציק כהן ישוב לאימונים

one

אלי טביב מתקשה למצוא מאמן לעונה הבאה, כאשר כמעט כל האנשים עימם הוא מתייעץ ממליצים לו להמשיך את ההתקשרות עם רוני לוי לעונה נוספת. המאמן עצמו נשאל אתמול ב"רדיו ירושלים" בנוגע לעתידו ונראה כי גם הוא השאיר פתח. לוי אמר: "אני עם בית"ר עד סוף השנה ואעשה את המקסימום. בסוף השנה אני פנוי ופתוח לאפשרויות שיעלו בפניי. בסך הכול יש בי אכזבה מכך שהקשר לא ממשיך, אני אוהב המועדון וטוב לי בבית"ר ירושלים, זה מועדון עם פוטנציאל גדול מאוד להצליח. יש הרבה עבודה, התשתית של בית"ר לא מספיק טובה בכל היבטים ואני רואה את זה כאתגר גדול אבל העניינים לא מסתדרים. למדתי בספורט שכל עוד העניינים לא סגורים תמיד יש סיכוי שדברים יקרו אבל השאלה הזאת לא צריכה להיות מופנית אליי אלא אל מי שמנהל את המועדון".

מאמן בית"ר נשאל על הרצינות של שחקניו במחזורי הסיום והאפשרות שיקבעו את גורל היורדות והסביר: "יש הרבה סיבות לתרץ ולמה לא לתת הכול עד הסוף, אבל יש גם הרבה סיבות למה כן וזה מה שאני מנסה להסביר לשחקנים. תיאורטית אנחנו עדיין צריכים להבטיח את ההישארות שלנו, שחקנים צריכים להיות מחויבים לבית"ר ירושלים ולקריירה שלהם, להיות ספורטאים עד הסוף. אני לא רואה סיבה להוריד הילוך, בשבילי משחק אימון הוא משחק חשוב ונהיה רציניים עד הסוף".

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי. מגד גוזני
"העניינים לא מסתדרים". רוני לוי/מגד גוזני

לאחר שבסוף השבוע הצטרף אבישי כהן מקבוצת הנוער להתאמן עם הקבוצה הבוגרת המאמן נשאל על שיתוף צעירים במחזורים שנותרו והבהיר"כל דבר שנעשה בגבול הטעם הטוב הוא לגיטימי. במשחק האחרון שיחקו צעירים כמו כחילה ודסה ובכלל 4-5 שחקני בית שזה דבר טוב מאוד למועדון. לזכותו של אלי דסה ייאמר שגם כשלא שיחק התאמן בצורה רצינית והוא למד להעריך דברים כשהיה בחוץ. גם שי חדד שיחק טוב בעמדה הזאת לא מעט משחקים. במשחק הקרוב אנחנו חסרים את מאטוביץ וייתכן ששי חדד ישחק מגן שמאלי. אנחנו משלבים מספר צעירים וייתכן שאבישי כהן כבר ביום שני יהיה בסגל בקרית אליעזר כי אני רואה בו שחקן מאוד מעניין".

לגבי האפשרות שלבית"ר יגיע מאמן שעדיין לא חווה משהו במועדונים גדולים אמר לוי: "היו בהיסטוריה מאמנים שלא היו במועדונים גדולים וכן הצליחו. אני כן חושב שבבית"ר של שנה הבאה צריכים עבודה מאוד יסודית ובפינצטה, כי השלד שיוביל את בית"ר בשנה הבאה ונמצא השנה הוא לא גדול מדי. העבודה בעונה הבאה תהיה יותר קשה בבניית הסגל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן בית"ר ירושלים איציק כהן. ברני ארדוב
איציק כהן/ברני ארדוב

על התקרית עם איציק כהן אמר לוי: "זאת התנהגות לא ראויה. לא מכובד למועדון כמו בית"ר ירושלים ובגלל כל מה שקורה המערכת כל הזמן צריכה להיבנות מחדש ונהיה מובן מאליו להגיע לבית"ר ירושלים. בית"ר מועדון גדול שאני גאה להיות בו וכל שחקן בו צריך להתנהג בהתאם ולא בזלזול. בשלב הזה הוא לא מתאמן עם הקבוצה ובהמשך נראה מה לעשות".

ככל הנראה איציק כהן צפוי לחזור ולהתאמן כבר היום עם הקבוצה כאשר ייתכן כי יועמד לוועדת משמעת במהלך השבוע הבא, כמו גם צחי אליחן שהושעה על ידי רוני לוי לפני שעשרה ימים. בבית"ר אומרים כי ישנה התעניינות באריאל הרוש בעיקר מחו"ל וההערכה היא כי השוער יעזוב את המועדון בקיץ. במקרה כזה, מאמן השוערים משה בן דוד כבר אמר בעבר כי ימליץ לתת את המושכות לאוהד סיידוף אך ההחלטה תתקבל בשיתוף עם המאמן הבא של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully