וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה-הפועל תל אביב: רן בן שמעון מזהיר

למרות היכולת הטובה, מאמן האדומים יודע: "יהיה משחק סופר קשה". מכת פציעות למארחים, בכר מתלבט (ש', 17:00, ספ'1)

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 18. קרית שמונה מובילה 4:6 בניצחונות ועוד שמונה משחקים נגמרו בתיקו.

* כשקרית שמונה מארחת זה 3:3 בניצחונות ועוד ארבעה משחקים שנגמרו בתיקו.

* במשחקים שקרית שמונה מארחת הפרש השערים הוא 9:10 לטובת הפועל ת"א דווקא.

* קרית שמונה עם 11 משחקי ליגה לא הפסד – היא ניצחה שבע פעמים וסיימה עוד ארבע בתיקו.

* קרית שמונה גם עם חמישה משחקי בית ללא הפסד – מאז הניצחון של הפועל באר שבע באצבע הגליל בסוף ינואר.

* ניצחון הבית האחרון של קרית שמונה על הפועל ת"א היה ב-12.12.11 – במחזור ה-14 של עונת האליפות ההיסטורית. מאז, בארבעה משחקים: שני ניצחונות לאדומים ושתי תוצאות תיקו.

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
יעצור את קרית שמונה? רן בן שמעון/מגד גוזני

מפתחות והכנות:

עירוני קרית שמונה:

המגן עודד אלקיים והחלוץ רוג'רס קולה לא יהיו בסגל. הקבוצה תחת מכת פציעות, כאשר גם חן דילמוני, וובה בראון ואחמד עאבד עדיין סובלים מהתכווצויות קלות, אך ההערכה היא כי הם הם יוכלו להיות בסגל ואף לשחק, לפחות בחלק מהמשחק. מינדאוגאס פאנקה, שסוחב ארבעה כרטיסים צהובים, צריך היזהר מאחד נוסף, שיימנע ממנו לשחק בגמר הגביע מול מכבי נתניה.

בקבוצה חושבים רק על ניצחון ולא מקלים ראש במאבקי הליגה, למרות העלייה לגמר. בקריה מודעים לכך שהפער המבטיח עדיין לא סוגר עבורם את המקום השלישי ולכן המאמן ברק בכר יעלה בהרכב החזק שיעמוד לרשותו. ויאם עמאשה יהיה בסגל, אך לא צפוי לפתוח. "אנחנו במצב מצוין, אבל עוד לא הבטחנו כלום", אמר שחקן בקבוצה, "כולם רוצים לעשות הכול כדי להבטיח כמה שיותר מהר את המקום השלישי, שזו המטרה הכי חשובה וכמובן להגיע לגמר הגביע בכושר הכי טוב שאפשר".

הפועל תל אביב:

אחרי הניצחון המחוץ מול בני סכנין בשבוע שעבר תנסה הפועל תל אביב להמשיך את המומנטום החיובי שלה בפלייאוף העליון גם מול עירוני קרית שמונה המצוינת. האדומים יודעים כי ניצחון בצפון יקרב אותם משמעותית לכרטיס לאירופה ואפילו יחזיר אותם שוב למאבק על המקום השלישי. "אם נמשיך באותה יכולת אנחנו יכולים לחזור גם עם ניצחון מחר", אמר אחד השחקנים אחרי האימון המסכם היום. "זה אחד המגרשים הקשים בארץ, אבל אנחנו נמצאים בתקופה טובה ואנחנו יכולים לנצח מחר".

בן שמעון שלא מתכנן שינויים בהרכב מזה שפתח מול סכנין, הזהיר את שחקניו מפני שאננות: "זה שקרית שמונה שיחקה בגביע זה לא אומר כלום לגבי המשחק מחר. זה יהיה משחק סופר קשה ואנחנו חייבים לשמור על ההיכולת מהמשחקים האחרונים". המשמעות היא שיגאל אנטבי ימשיך כמגן השמאלי ולוקאס סאשה, למרות היכולת הפחות טובה שלו מול בני סכנין, ימשיך בהרכב כשסלים טועמה ימתין שוב על הספסל.

מינדאוגאס פאנקה, שחקן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
צריך להיזהר מצהוב. פאנקה/קובי אליהו

יעמדו למבחן:

עירוני קרית שמונה: רועי קהת

השחקן הצעיר הופך להיות חלק משמעותי ובקבוצה בונים עליו מאוד להמשך העונה ובייחוד לעונה הבאה. במצב כזה, בו חלק גדול מהשחקנים לא כשיר במאת האחוזים, קהת יצטרך להתעלות על עצמו ולהוביל את הקישור וההתקפה.

הפועל תל אביב: דני עמוס

השוער שספג שער אחד בארבעת המשחקים בהרכב יגיע מחר בחזרה אל החממה הצפונית שבה גדל. אם ימשיך ביכולת מהמשחקים האחרונים ויזכיר את השוער שלקח עם קרית שמונה אליפות, למקומיים לא יהיה הרבה סיכוי להכניע אותו.

שוער הפועל תל אביב, דני עמוס. קובי אליהו
חוזר הביתה. דני עמוס/קובי אליהו

הרכבים משוערים:

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, דין מימוני, קאסיו פרננדס, שיר צדק מתן אוחיון (חן דילמוני), מינדאוגאס פאנקה, אדריאן רוצ'ט, וובה בראון (עדן שמיר), רועי קהת, דויד מנגה, אחמד עאבד (עדן שמיר/מתן אוחיון).

הפועל תל אביב: דני עמוס, ליאור לוי, ברנקו איליץ', אוראל דגני, בריאן חרסיסיץ', שי אבוטבול, לוקאס סאשה, גילי ורמוט, ישראל זגורי, עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully