וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמה"ש - מכבי פ"ת: "אף פסיכולוג לא יעזור אם לא נשחק כדורגל"

הלוזונים גייסו עוד עזרה מנטלית לקראת רמת השרון חדורת הקרב: "אם ננצח למעשה נוריד את מכבי פ"ת ליגה" (ש', 18:00)

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 5.

* רמת השרון מובילה 1:2 בניצחונות, עוד שני משחקים הסתיימוו בתיקו.

* כשרמת השרון מארחת יש ניצחון לכל קבוצה: 0:1 למכבי פתח תקוה, 0:2 לרמת השרון.

* רמת השרון עם רצף של 281 דקות בלי ספיגה.

* רמת השרון לא ניצחה בבית בשבעת המשחקים האחרונים שלה. ניצחון הבית האחרון היה על מכבי פתח תקוה במחזור ה-12.

* קני סייף המורחק לא ישחק. הוא החמיץ 3 משחקים העונה, את כולם רמת השרון אירחה, בשניים מהם הפסידה (2:0 להפועל חיפה במחזור הראשון, 5:0 להפועל תל אביב במחזור השביעי), ואחד סיימה בתיקו (1:1 עם עכו במחזור התשיעי).

* עשרת משחקי החוץ האחרונים של מכבי פתח תקוה הוכרעו. היא ניצחה שלושה מהם והפסידה שבעה.

נתונים: דריבליסט

חיים שאבו מאמן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
רצף של 281 דקות בלי ספיגה. חיים שאבו/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל ניר רמת השרון:

"אם ננצח בשבת למעשה הורדנו את מכבי פתח תקוה ליגה והקרב יהיה על הכרטיס השני. אם נפסיד יכול להיות שנקבור את עצמנו רגל וחצי בלאומית יחד איתה, זה משחק שהוא מלחמת עולם ולהגיד קרב על 6 נקודות זה פשוט קטן, משחק על הקריירה של כולנו ושל עתיד המועדון", אמר שחקן ברמת השרון לקראת המשחק הביתי נגד מכבי פתח תקוה. רמת השרון מגיעה ביתרון של שלוש נקודות על פני פתח תקוה ותנסה לנצל זאת: "מכבי פתח תקוה יודעת שכל תוצאה פרט לניצחון תסבך אותה ופסיכולוגית זה לטובתנו. כמו שזה נראה גם בני יהודה תנצח, ונהיה חייבים לנצח כדי להישאר חזק בתמונה".

מי שייעדר מההרכב הוא הכוכב של הקבוצה בחודשיים האחרונים, קני סייף, שהורחק בשבוע שעבר במשחק נגד הפועל חיפה. בן בן יאיר צפוי להחליפו בהרכב. אמיר האדזיץ' חולה ובמידה ולא יוכל לשחק יפתח יוסף אבו לאבן במקומו. תום מנשרוב יחזור להרכב.

קני סייף הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
רמת השרון תצטרך להסתדר בלעדיו. קני סייף/ברני ארדוב

מכבי פתח תקוה:

בשבוע שעבר גייסה מכבי פתח תקוה קואצ'ר ששוחח עם השחקנים לקראת המשחק מול רעננה, ואחרי ההפסד הכואב (4:2) וההדחה בחצי גמר גביע המדינה, במועדון לא מפסיקים לחפש פתרונות כדי להציל את המצב. הפעם החליטו בפתח תקוה להיעזר בשירותי פסיכולוג, ששוחח עם השחקנים לפני האימון המסכם לקראת המשחק ברמת השרון.

"הייתה שיחה מרתקת, אבל אף קואצ'ר ואף ספת פסיכולוג לא תעזור לנו אם לא נשחק כדורגל. ולמה שקרה בשבוע האחרון אי אפשר לקרוא כדורגל", אמר אחד השחקנים. במועדון יודעים שהפסד מחר יוביל את הקבוצה לליגה השניה: "מדובר במשחק עונה מבחינתנו, אם נפסיד את המשחק הזה, זה יהיה אסון, שוב נרד ללאומית". קובי רפואה וייטב לוזון אפילו לא כינסו את השחקנים לאסיפה אתמול בעקבות ההדחה מהגביע ובמועדון אמרו על כך: "השחקנים יודעים מספיק טוב מה המצב. לא צריך לדבר ואין מה לומר להם בשלב הזה".

דיא סבע, שהבקיע את השער המצמק בחצי הגמר מול מכבי נתניה (2:1), לא בסגל בשל חמישה כרטיסים צהובים שספג, וארפן זנלי מועמד להחליפו. "לא משנה באיזה הרכב נעלה, כל שחקן כאן צריך להבין שזה משחק על החיים שלנו", אמרו בקבוצה. "היה כאן מספיק בלאגן השבוע, אם לא נראה לרמת השרון מי בעלת הבית מהרגע הראשון, פשוט נרד ליגה. אין שחקן שלא מבין את זה". מרואן קבהא לא יוכל לשחק בשבוע הבא מול בני יהודה, ובמועדון מקווים שהמשחק בשבוע הבא יוכרז שוב כ"משחק עונה".

במועדון מנסים להתעלם מפרשת איציק לוזון וביקשו מהשחקנים שלא להתעסק בנושא. יו"ר ההתאחדות אבי לוזון שערך אסיפה בשבוע שעבר בה הבהיר כי הליגה חשובה יותר מהגביע, המשיך להגיע גם השבוע לאימוני הקבוצה ונראה מאוד מוטרד מהמצב. לוזון יגיע גם למשחק מחר. אלרואי כהן שוב לא בסגל למשחק.

אבי לוזון יו"ר ההתאחדות לכדורגל במשחקה של מכבי פתח תקוה נגד בני סכנין. ברני ארדוב
המשיך להגיע גם השבוע לאימוני הקבוצה ונראה מאוד מוטרד מהמצב. אבי לוזון/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל ניר רמת השרון: יוסי שיבחון ומיכאל זנדברג

במשחק מהסוג הזה העצבים ידברו הרבה יותר מהכדורגל. שתי הקבוצות יבואו לשחק אגרסיבי ולהוכיח מהפתיחה שהן באו להילחם על החיים. דווקא השחקנים המנוסים עם קור הרוח והשקט יהיה אילו שיוכלו להכריע את המשחק - זנדברג ושיבחון תפורים על המשימה.

מכבי פתח תקוה: חגי גולדנברג

אם מכבי פתח תקוה רוצה להישאר בליגה, היא חייבת שההתקפה שלה תניב הרבה יותר מממוצע של שער בחצי עונה, אבל יותר מכך, היא חייבת שההגנה שלה תקבל צורה. המשחק מול מכבי נתניה רק חיזק את ההנחה שהנתונים המדאיגים על ההתקפה מתגמדים לעומת המסננת בחלק האחורי שלה. 52 שערים זה לא רק הכי הרבה בליגה, אלא קצב של קבוצה שכבר יודעת היכן היא תשחק בעונה הבאה.

קשר הפועל ניר רמת השרון מיכאל זנדברג (מרכז) חוגג שער. ברני ארדוב
הניסיון וקור הרוח אמורים לעשות את ההבדל. זנדברג/ברני ארדוב

הרכבים משוערים:

הפועל ניר רמת השרון: איתמר ניצן, קובי מוסא, גל בראל, ריף פרץ, אורי שיטרית: תום מנשרוב, בן רייכרט, מיכאל זנדברג, בן בן יאיר, יוסי שיבחון: האדזיץ' (אבו לאבן).

מכבי פתח תקוה: צחי גיגי, חגי גולדנברג, איבן הרצג, ניצן דמארי, נאור פסר, זיטו, מרואן קבהא, פדרו גלבאן (ויקטור מרעי), ארפן זנלי, לידור כהן, רועי דיין (ויקטור מרעי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully