וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרינפלד יחליף את חכמון במשחק הקרוב של באר שבע

הסיבות להחלטה: הצטיינותו של הראשון, ותפקודו השנוי במחלוקת של השני כשופט רחבה בהפסד באר שבע בגביע

one

חכמון צדק או טעה? צפו באירועים השנויים במחלוקת

איגוד השופטים פרסם את השיבוצים לקראת המשחקים בליגת העל בסוף השבוע הקרוב. ההפתעה היתה כאשר אלי חכמון שהיה אמור לשפוט את משחק הרדיוס של מכבי חיפה נגד הפועל באר שבע לא יעשה זאת, ובמקומו ישפוט אוראל גרינפלד.

באיגוד הסבירו זאת כהחלטה כפולה - הן בשל היכולת הטובה של גרינפלד לאחרונה אך לא פחות מכך בשל תפקודו של חכמון כשופט רחבה אתמול במשחקה של באר שבע בחצי גמר גביע המדינה. חכמון אייש את אזור השער שאליו תקפה באר שבע במחצית השנייה, ועמד במוקד שלושה אירועים שנויים במחלוקת אתמול. ראשית, כשהמליץ לאלון יפת לבטל את שער הדחיקה של פלט – המלצה שאימץ יפת. שנית, כשבשער שכן אושר לטובת החלוץ ההולנדי נראה היה שהוא מטפס על שחקן קרית שמונה. ושלישית, כשאותו פלט נדחף ברחבה בבירור על ידי וובה בראון בדקה ה-88.

אנשי איגוד השופטים ספגו טענות קשות מצד אנשי הפועל באר שבע על איכות השיפוט במשחק שניהל יפת אמש, ובשל העובדה שחכמון היה חלק ממנו, באיגוד לא רוצים לקחת סיכונים. על כן, במשחק הרדיוס של חיפה נגד באר שבע בנתניה שובץ אוראל גרינפלד.

מנגה הציל את קרית שמונה, שלום תקווה נזכר בגמר האחרון של נתניה

ברק בכר, המועמד המוביל לתואר מאמן העונה

"מצדיע לשחקנים, מה שהם עשו זה מדהים"

אוהדי הפועל באר שבע נגד השופטים אלי חכמון, לירן ליאני. עמוד אוהדי הפועל באר שבע, "אדום מהדרום", צילום מסך
עמוד הפייסבוק של אוהדי הפועל באר שבע,"אדום מהדרום", בגרפיקה שמראה את דעתם על שופטי ליגת העל/צילום מסך, עמוד אוהדי הפועל באר שבע, "אדום מהדרום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully