וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "החבר'ה נותנים הכל, שלא ייגמר לעולם"

מאמן נתניה חגג את העלייה לגמר, והוסיף: "במשחק אחד הכל יכול לקרות". שריקי: "הישג ענק". ייטב לוזון: "היה קשה לרדוף אחריהם"

ברני ארדוב
ערן לוי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
עונה בלתי נשכחת. נתניה חוגגת עלייה לגביע/ברני ארדוב

העונה הנפלאה של מכבי נתניה, שכבר הבטיחה את העפלתה לליגת העל, הגיעה הערב (רביעי) לשיא נוסף, כשהקבוצה הבטיחה את מקומה בגמר הגביע. היהלומים גברו על נציגת ליגת העל, מכבי פתח תקוה 1:2 והעניקו עוד ערב בלתי נשכח לאוהדיהם. עידן שריקי דחק מקרוב את השער הראשון בדקה ה-49, ערן לוי בישל מצוין לקאיודה את השני רגע לפני הדקה ה-90, וסבע הספיק רק לצמק בפנדל בתוך תוספת הזמן. עתה תמתין נתניה לחצי הגמר השני בין באר שבע לקרית שמונה בכדי לדעת מי הקבוצה שתעמוד בינה ובין זכייה בגביע המדינה.

יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה עם שי הולצמן. ברני ארדוב
אין מאושר ממנו. מזרחי/ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה, יוסי מזרחי אמר לאחר ההעפלה: "שלא ייגמר לעולם. החבר'ה נותנים הכל אחרי עונה מתישה בליגה, וכל הכבוד להם". על האפשרות שקבוצתו תזכה בגביע אמר מזרחי: "במשחק אחד הכל יכול לקרות, אבל כרגע רק נשמח על העלייה לגמר". כשנשאל כיצד הוא מתכוון לחגוג, אמר מזרחי בחיוך: "הולכים הביתה".

עידן שריקי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"בדקות האחרונות כבר לא הכרתי את עצמי". עידן שריקי/ברני ארדוב

כובש השער הראשון, עידן שריקי הסביר מדוע לא חגג לאחר השער: "מכבי פתח תקוה זה מועדון שאני מאוד אוהב, עליתי איתם ליגה בעונה שעברה ואין סיבה לחגוג מול העיניים שלהם. היה כיף לחגוג מול הקהל הנפלא של נתניה, עשינו הישג ענק. בדקות האחרונות כבר לא הכרתי את עצמי, רציתי שהשופט כבר ישרוק לסוף. יש לנו קבוצה מדהימה". על זהות היריבה בגמר אמר שריקי: "לא אכפת לי מי תגיע לשם".

קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
חוזרים לליגה. לוזון ורפואה/ברני ארדוב

מאמן מכבי פתח תקוה, ייטב לוזון היה מאוכזב מאוד בסיום ואמר: "פתחנו את המחצית השניה קצת מהוססים ועל הטעות שילמנו בגול. במחצית הראשונה היה חוסר תשומת לב שאיפשר להם לעלות ליתרון והיה קשה לרדוף אחריהם". כשנשאל כיצד ישפיע ההפסד על מאבק ההישארות אמר לוזון: "עושים את ההפרדה בין הגביע לליגה. צריך להסתכל קדימה. ניצחון מול רמת השרון יחזיר אותנו לעניינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully