וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל פ"ת נעצרה, ניצחון דרמטי לראשל"צ

מערכת וואלה! ספורט

7.3.2014 / 17:19

הכחולים נפרדו מת"א/רמלה ב-0:0 ולוד התקרבה בזכות 0:3 על נצרת עילית. 2:3 לכתומים על א.א. פאחם. ירושלים - ר”ג 2:2

one

אחרי שאום אל פאחם ירדה רשמית לליגה א' והפועל פתח תקוה עשתה צעד גדול לקראת העפלה לליגת העל, המחזור ה-27 בליגה הלאומית נפתח ביום שישי עם חמישה משחקים. בני לוד התאוששה בצורה מרשימה מההפסד במחזור החולף עם 0:3 ביתי על הפועל נצרת עילית, וצימקה את הפער מהשנייה בטבלה הפועל פתח תקוה לשש נקודות בלבד, זאת לאחר שהמלאבסים סיימו את משחק החוץ שלהם נגד בית"ר תל אביב רמלה ב-0:0. הפועל ראשון לציון נחלצה מפיגור מפתיע במשחקה הביתי נגד מכבי אום אל פאחם, הצליחה לחולל מהפך וניצחה את היורדת 2:3, במסגרת מסע ההישרדות שלה. מכבי יבנה אירחה את מכבי הרצליה, הפסידה 1:0 וראתה את האורחים מתרחקים מהקו האדום. הפועל ירושלים איבדה ניצחון בדקה ה-89 כשרן בן שמעון השלים צמד עבור הפועל רמת גן ושתי הקבוצות נפרדו ב-2:2.

חלוץ הפועל פתח תקוה ליאור אסולין חוגג עם שחקני הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
ינסו להתנתק מהצרות מאחורי הקלעים ולהמשיך את המסע לליגת העל. שחקני הפועל פ"ת/ברני ארדוב
שרון מימר עוזר מאמן הפועל ראשון לציון. קובי אליהו
מסע היחלצות מרשים. שרון מימר/קובי אליהו

בית"ר תל אביב/רמלה - הפועל פתח תקוה 0:0

הפועל פתח תקוה עשתה צעד גדול לקראת העפלה לליגת העל במחזור החולף כשניצחה את בני לוד 0:1 אבל היום שוב לקחה צעד אחורה כשאפרה לבני לוד לצמק את הפער. מאחורי הקלעים המצב רחוק מלהיות רגוע עבור פתח תקוה. אבי ללוז הבעלים נמצא בצרות כלכליות וחלק ממאמני מחלקות הנוער אף השביתו השבוע אימונים. ניסן יחזקאל ושחקניו לא הצליחו כנראה להתנתק מהצרות ולהתרכז 90 דקות בכדורגל מול הקבוצה של סלובואן דראפיץ', שאספה נקודה במסגרת מאמציה לסיים בין שמונה הראשונות ולהשיג כרטיס לפלייאוף העליון.

הפועל ראשון לציון - מכבי אום אל פאחם 2:3

העונה עדיין רחוקה מסיומה, אך יורדת אחת כבר יש. מכבי אום אל פאחם הפסידה במחזור החולף להפועל אשקלון ואיבדה כל סיכוי לשרוד בליגה. זה לא מנע ממנה לגרום לראשון לציון להזיע. הקבוצה של שרון מימר חזרה לאצטדיון הסופר לנד אחרי 1:3 ענק בחוץ על מכבי נתניה המוליכה והיה נדמה שהיא תביס ללא קושי את היריבה, כששעלתה ל-0:1 כבר בדקה הראשונה משער של מתיאס פרננדו מרטין. שחקניו של שרון מימר המשיכו לשלוט אבל בדקה ה-15 ספגו שוויון מפתיע כשראיד ג'בארין איזן ל-1:1. בדקה ה-52 האורחת החלשה היממה את ראשון לציון, כשנפסק פנדל לזכותה וראיד ג'בארין דייק מהנקודה הלבנה וקבע 1:2 לאום אל פאחם. בדקה ה-83 איתי טואף השווה לראשון לציון מהנקודה הלבנה וקבע 2:2. בדקה ה-89, כשכבר היה נדמה שהיורודת תשיג נקודה סנסציונית, ראשון לציון כבשה את השלישי, חוללה מהפך בזכות שער של יעקב בריהון וניצחה 2:3 את האורחת החלשה.

בני לוד - הפועל נצרת עילית 0:3

הקבוצה של אזברגה חזק בתמונת המאבק על המקום השני שמוליך בתום העונה לליגת העל. המארחת פתחה נהדר ועלתה ל-0:1 בדקה השמינית משער של ג'ורג' אמסיס בבעיטה חופשית מצד ימין. נצרת עילית החלה לתקוף ובדקה ה-17 ערן מלכי הוליך מתפרצת שהסתיימה בבעיטה של אחמד דיאב, אך הכדור חמק ליד מסגרת שערה של לוד. התוצאה נשמרה עד למחצית. בני לוד פתחה טוב את המחצית השנייה, שלטה בכדור ובדקה ה-63 עלתה ליתרון 0:2 כשמשה בן לולו קיבל כדור מחוץ לרחבת האורחים, הניף את רגל ימין ושלח טיל לפינה הרחוקה. בדקה ה-84 מתפרצת של לוד נגמרה במסירה של אבו ענזא ליחיא עיסא, שבעט שטוח לפינה הרחוקה וקבע 0:3.

טל חן בני לוד. ברני ארדוב
ניצחון שמותיר תקווה לבני לוד/ברני ארדוב

הפועל ירושלים - הפועל רמת גן 2:2

המארחת רוצה לברוח מהקו האדום, ונקלעה לפיגור כבר בדקה ה-7 כשרן בן שמעון קבע 0:1 לזכות הפועל רמת גן. אבל ירושלים התעשתה די מהר והשוותה ל-1:1 בדקה ה-19 משער של בן בוטבול. בדקה ה-35 נבו מזרחי דייק מהנקודה הלבנה וחולל מהפך כשהעלה את ירושלים ל-1:2. בדקה ה-72 בן בוטבול הורחק כספג כרטיס אדום וירושלים נותרה בעשרה שחקנים. בדקה ה-89, כשירושלים כבר הרגישה את שלוש הנקודות בכיסה, רן בן שמעון השלים צמד, כבש עבור רמת גן וקבע שוויון 2:2 דרמטי.

מכבי יבנה - מכבי הרצליה 1:0

קרב התחתית הזה, בין שתי קבוצות שהסתבכו בתקופה האחרונה - המארחת עם ניצחון אחד בשבעה מחזורים, האורחת עם ניצחון בודד על אום אל פאחם בכל הסיבוב השני - הסתיים עם שלוש נקודות חשובות של מכבי הרצליה. גיא מלמד וחבריו בהתקפה החמיצו ללא הפסקה מול שערו של גיא סאלם, שהציל את יבנה מספיגה אך רק עד הדקה ה-81. אז איבוד כדור של יוסי תורג?מן במרכז המגרש הוביל להתקפה של הרצליה, אותה סיים חלוץ הרכש ז?ורדן פושה בבעיטה שטוחה פנימה. ג?ניה קפלן המקומי הורחק בתוספת הזמן ויבנה השוקעת עלולה למצוא עצמה מתחת לקו האדום בתום המחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully