וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי נתניה ניצחה 1:2 את מכבי הרצליה

מוליכת הטבלה שבה לנצח והיא 11 נק' מעל השנייה הפועל פ"ת, שהפסידה 2:1 ביבנה. גם לוד איבדה נקודות עם 1:1 מול אשקלון

one

חמישה משחקים בליגה הלאומית נערכו כבר ביום שישי ובמרכזם עמד המפגש המסקרן בין המוליכה מכבי נתניה למכבי הרצליה שמסובכת בתחתית, בסיומו ניצחה נתניה 1:2. הפועל פתח תקוה, שנמצאת במקום שממנו עולים לליגת העל, התארחה אצל מכבי יבנה המקרטעת ולמרות שהוליכה 0:1 משער של ליאור אסולין היא ירדה מנוצחת לאחר שיבנה חוללה מהפך וניצחה 1:2.

בני לוד, שנאבקת בצמרת, איבדה נקודות כשסיימה ב-1:1 את משחקה הביתי נגד הפועל אשקלון, רגע לפני המשחק המסקרן שלה מול בית"ר ירושלים בגביע. הפועל עפולה שנואשת לנקודות כדי להיחלץ מהתחתית רשמה ניצחון גדול על הפועל נצרת עילית כשגברה עליה 1:3. הפועל ראשון לציון הביסה את הפועל קטמון ירושלים 1:4.

עידו אקסברד שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
נתניה תופסת מרחק. אקסברד חוגג/ברני ארדוב

מכבי נתניה - מכבי הרצליה 1:2

אחרי שאיבדה שתי נקודות מול הפועל רמת גן, הקבוצה של יוסי מזרחי שבה למסלול הניצחונות. הרצליה, שנאבקת על חייה, רשמה משחק אחד-עשר ללא ניצחון בכל המסגרות.

המשחק היה פיזי ונוקשה למן הפתיחה, ושחקניו של פרדי דוד לא נפלו ביכולתם משחקני המארחת. הרצליה שלטה במרכז השדה ולא אפשרה לערן לוי וחבריו לאיים על שערה. בתוספת הזמן נתניה הגיעה למצב הטוב ביותר שלה, כשערן לוי מצא בכדור חופשי ארוך את עידו לוי, אך זה נגח מקרוב למרכז השער ואפשר לשוער הרצליה להדוף.

נתניה עלתה נחושה יותר למחצית השנייה, וערן לוי בעט כדור אדיר מרחוק בדקה ה-53, אבל פספס את מסגרת שערה של הרצליה. בדקה ה-60 הלחץ הנתנייתי נשא פרי, כשעידן שריקי הוביל מתפרצת מאגף ימין, מסר כדור רוחב לעידו אקסברד, וזה בעט מחמישה מטרים פנימה וקבע 0:1 למארחת. בדקה ה-63 ערן לוי הכניס כדור עומק נהדר לשריקי שבעט כדור שטוח שחלף בסמוך לקורה. בדקה ה-64 עידו לוי השלים קאמבק גדול מהפציעה הארוכה ונגח כדור קרן פנימה, קבע 0:2 והרים את הקהל באוויר. כשהיה נדמה שנתניה בדרך לשלישי, גיא מלמד בעט, אוהד לויטה הדף ועל הריבאונד עט שימי אלמלם שכבש מקרוב וקבע וצימק ל-2:1 בדקה ה-73. אאודיס בעט כדור חזק בתוספת הזמן אך פספס את מסגרת שערה של המארחת ובסיום מכבי נתניה ניצחה 1:2.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ליאור אסולין הפועל פתח תקוה. ניב אהרונסון
הפסד שסיבך את ליאור אסולין והפועל פתח תקוה/ניב אהרונסון

מכבי יבנה - הפועל פתח תקוה 1:2

הפסד שני רצוף למדורגת שנייה, שסיבכה לעצמה את מאבק העלייה. מכבי יבנה פתחה מצוין ואוראל אדרי נעץ כדור ברשת בכדור חופשי בדקה ה-14, אך השופטת לילך אסולין פסלה את השער והורתה על בעיטה חוזרת. הפועל פתח תקוה החזיקה מעמד בזכות אבי איבגי, ובדקה ה-38 עלתה ליתרון 0:1 משער מרהיב של ליאור אסולין, שעבר שני שחקנים בקצה הימני של הרחבה וסובב לחיבורים. בהפסקה היו עימותים אלימים בין מחנות האוהדים, כולל זריקת חפצים מעבר לגדר, שנרגעו עם פתיחת המחצית השנייה. איבגי הוסיף עוד שתי הצלות גדולות, אך בדקה ה-62 כבר לא יכול היה להושיע. מאור פרץ הגביה מימין במתפרצת ויוסי אופיר נגח פנימה וקבע 1:1. שתי דקות לאחר מכן, אורי פסו תפס עם רגליו ברחבה את מירוסלב אנטונוב, ואסולין הצביעה על הנקודה הלבנה ושלפה צהוב שני לבלם. מאור פרץ כבש בפנדל את ה-14 שלו העונה, השלים מהפך כשקבע 1:2 למארחת והעניק ליבנה ניצחון יוקרתי, שמשאיר אותה מרחק סביר מהתחתית.

צליל חתוכה שוער בני לוד. מגד גוזני
רגע לפני בית"ר, בני לוד איבד נקודות בצמרת. צליל חתוכה/מגד גוזני

הפועל בני לוד - הפועל אשקלון 1:1

הפועל בני לוד ידעה שכדי שהצמרת לא תברח, היא צריכה להשיג ניצחון ביתי שיעלה אותה זמנית למקום השלישי, אבל לא הצליחה לעמוד במשימה, אולי כי שחקניה קצת איבדו ריכוז בגלל משחק הגביע נגד בית"ר ירושלים ביום שלישי הקרוב. לוד צירפה בינואר את פיראס עוואד, מאיר אלקבץ וצ'ימזי אמבה ששיחק בשנה שעברה בהכח עמידר רמת גן והגיע מבוורן. אבל גם אשקלון, שהופיעה למשחק מהמקום השביעי, התחזקה משמעותית בחלון ההעברות עם צירופם של עמנואל אוגודה, כפיר אייזנשטיין, ליעד אלמליח, אחמד נהיה ולורן בן ארי. בדקה ה-40 גילי בלומנשטיין כבש מול קבוצתו בתחילת העונה והעלה את בני לוד ליתרון 0:1. בני לוד לא השכילה לשמור על יתרונה ובדקה ה-60 אוסיי מאוולי השווה ל-1:1 עבור אשקלון עם שערו ה-15 העונה.

שחקני הפועל עפולה שחר סימנטוב, גבע ברקאי. ברני ארדוב
מתעלים, למרות הבעיות הכלכליות. שחקני הפועל עפולה/ברני ארדוב

הפועל עפולה - הפועל נצרת עילית 1:3

עפולה השאירה את הבעיות הכלכליות מאחור ורשמה ניצחון שלישי בארבעת משחקיה האחרונים. הדרבי הצפוני היה סוער. אחמד דיאב העלה את נצרת עילית ליתרון 0:1 בדקה ה-38, אבל האורחים לא הספיקו לחגוג וכבר כעבור שלוש דקות אורן עידו הווה ל-1:1. פתיחת המחצית השנייה הייתה שייכת לעפולה, שעלתה ל-1:2 משער של דור כוכב. בדקה ה-79 נצרת עילית נותרה בעשרה שחקנים לאחר שאיברהים בסיט ספג כרטיס אדום, ושתי דקות אחר כך אורן עידו הורחק וגם עפולה נותרה בעשרה שחקנים. בדקה ה-90 שחר הירש הרשית לזכות עפולה, וקבע 1:3 מרשים לקבוצה הביתית.

שחקן הפועל ראשון לציון איתי טואף. ברני ארדוב
ניצחון שני רצוף לראשון לציון. איתי טואף/ברני ארדוב

הפועל ראשון לציון - הפועל קטמון ירושלים 1:4

ניצחון גדול לכתומים של שרון מימר, שיכולים לראות מעט אור בקצה המנהרה אחרי שניצחו גם את נצרת עילית בשבוע שעבר, ועתה הקו האדום נראה קרוב מתמיד. קטמון ירושלים השיגה שלושה ניצחונות בארבעת המחזורים האחרונים אבל המומנטום החיובי נעצר בתבוסה. הירושלמים, שהחתימו השבוע את דן רומן ויהודה חוטה, צירפו לראשונה מאז הקמת הקבוצה שחקן זר בדמותו של פיליפה פררה דה סוסה, נקלעו לפיגור 1:0 בדקה ה-16, כשטיאגו דה פרייטאס הרשית לזכות ראשון לציון. הכתומים שלטו במחצית השנייה ומימשו את יתרונם האיכותי כבר בדקה ה-52 משער של מתיאס מרטין בדקה ה-52 שקבע 0:2. בדקה ה-60 איתי טואף העלה את ראשון לציון ל-0:3 לאחר שדייק מהנקודה הלבנה. בדקה ה-71 נשרק פנדל לזכות קטמון, אסף כהן הורחק משורות המארחים, ושי אהרון דייק וצימק ל-2:1. אבל מאור אסור מנע כל סיכוי לקאמבק מצד קטמון כשבדקה ה-79 קבע 1:4 לראשון לציון והבטיח לה את הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully