וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל פתח תקוה הופתעה, אחי נצרת מתקרבת

עפולה הדהימה עם 0:2 במושבה על המלאבסים, אחי נצרת שלישית אחרי 1:2 על יבנה. 1:2 לראשון לציון בנצרת עילית

one

המחזור ה-22 בליגה הלאומית העיר לחיים את המאבקים בצמרת ובתחתית. הפועל פתח תקוה המדורגת שנייה נוצחה הערב (שני) במפתיע 2:0 על ידי הפועל עפולה, ומכבי אחי נצרת ניצלה זאת כדי לצמק את הפער ממנה לארבע נקודות, בזכות ניצחון 1:2 על מכבי יבנה. עפולה, מצידה, נותרה במקום ה-14 המוליך למבחנים ולא ירדה אל מתחת לקו האדום, למרות ה-1:2 המפתיע גם כן של הפועל ראשון לציון בנצרת עילית. בית"ר תל אביב רמלה גברה 1:2 על הפועל ירושלים.

שחר הירש שחקן הפועל חיפה. מגד גוזני
מה עפולה הייתה עושה בלעדיו? שחר הירש/מגד גוזני

הפועל פתח תקוה - הפועל עפולה 2:0

הפתעה גדולה באצטדיון המושבה, שם המלאבסים נעצרו אחרי חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, דווקא על ידי קבוצת התחתית של הפועל עפולה עמוסת הצרות. הפועל פתח תקוה לא הצליחה למצוא את הרשת בחצי השעה הראשונה, ובדקה ה-31 נלחצה בעקבות שער של שחר הירש המצוין. החלוץ המושאל מהפועל חיפה העלה את מאזנו בליגה לשמונה שערים, כשהשלים צמד בדקה ה-62 והותיר את ניסן יחזקאל ושחקניו המומים. עפולה נותרה במקום ה-14 עם 24 נקודות.

הפועל נצרת עילית - הפועל ראשון לציון 2:1

כמו עפולה, גם חברתה לתחתית הפועל ראשון לציון רשמה ניצחון חוץ מפתיע. הפועל נצרת עילית, שלא הפסידה בשמונת משחקיה האחרונים בכל המסגרות ודורגה שלישית ערב המחזור, עלתה ליתרון משער של בלמה ג'ניה ברקמן בדקה השביעית, אבל ניר נחום השווה בדקה ה-29 והברזילאי טיאגו דה פרייטאס השלים את המהפך בדקה ה-41. ראשון לציון עדיין במקום הלפני אחרון, אך במאזנה כעת 22 נקודות.

מכבי אחי נצרת - מכבי יבנה 1:2

הקבוצה של טל בנין זינקה למקום השלישי ורחוקה כעת רק ארבע נקודות מהפועל פתח תקוה. אחרי מחצית מאופסת, היה זה אלי אלבז הצעיר שהמשיך את כושר ההבקעה שלו והרשית בדקה ה-56. מירוסלב אנטונוב הבולגרי חגג שער בכורה במדי מכבי יבנה בדקה ה-62, אבל המילה האחרונה הייתה של בר אביטן שהכריע שש דקות לסיום. יבנה ירדה למקום ה-12 בעקבות הפסד שלישי בארבעה משחקים, וצריכה שוב להביט בדאגה לתחתית המתחממת.

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל ירושלים 1:2

ניצחון דרמטי לבית"רים מרמלה, שהצליחו לתפוס מרחק מהתחתית עם שלוש נקודות חשובות. הפועל ירושלים הוליכה בהפסקה הודות לשער של מוסא סלמן בדקה ה-38, אבל דור אבינו הצעיר איזן עבור בית"ר תל אביב רמלה בדקה ה-56. המארחים איבדו את קרלוס לואיזה באדום בדקה ה-75, ולמרות זאת הצליחו לנצח עם שער של שרון זיסו, ארבע דקות לסיום המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully