וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל רמת גן ומכבי נתניה נפרדו ב-2:2

ארבעה ימים אחרי המשחק בגביע, הקבוצות חילקו את הנקודות במשחק מהנה, כולל שער בחצי מספרת. בני לוד - הכח 3:4

one

אחרי שרובן נטלו חלק במשחקי סיבוב ח' של גביע המדינה באמצע השבוע, קבוצות הליגה הלאומית חזרו היום (שישי) לליגה וארבעה משחקים פתחו את המחזור ה-22.

הפועל רמת גן - מכבי נתניה 2:2

ארבעה ימים אחרי שהן נפגשו בגביע ומצאו הכרעה רק אחרי 120 דקות (1:3 לנתניה), הפועל רמת גן ומכבי נתניה שוב סיימו את המשחק בתיקו. האורחים אמנם רשמו כמה החמצות גדולות לקראת הסיום ולא הצליחו לנצח, אבל ממשיכים והוליך בבטחה. האורדונים עלו זמנית למקום השביעי.

אחרי כמה החמצות של מכבי נתניה במחצית הראשונה, עידו אקסברד ניצל כדור עומק של ערן לוי כדי לנגוח פנימה ולקבוע 0:1 בדקה ה-37. חמש דקות מכן רן בן שמעון איזן עם בעיטה מקרוב והקינוח הגיע רק בדקה ה-70. לידור כהן הגביה מימין ואביאל גבאי המחליף התעופף באוויר ובעט בחצי מספרת פנימה. ניצחון אדום? ממש לא. בדקה ה-83 רם שטראוס הדף לא טוב אחרי כדור קרן וניר אברג'יל דחק מקרוב את השוויון. 2:2 בסיום.

הפועל קטמון - מכבי אום אל פאחם 0:5

קטמון נהנתנה ממשחק נגד בשר התותחים של הליגה הלאומית ועמדה בציפיות. דור הלוי כבש בדקה ה-13 והוריד את קטמון להפסקה ביתרון קטן, אבל במחצית השנייה המארחת כבשה ארבעה שערים נוספים בדרך לניצחון הקליל. עוז צבאג (48 ו-52), מור אפרים (61) ושי אהרון (77) הצטרפו לחגיגה.
.

עומר בוקסנבוים קפטן הפועל רמת גן והיו"ר חזי ויטקובסקי מעניקים מתנת פרישה לשחקן לשעבר תמיר בן עמי (משמאל). דאבל פס
פרידה מהקפטן. חזי ויטקובסקי ועומר בוקסנבוים מעניקים חולצה לתמיר בן עמי/דאבל פס

הפועל אשקלון - מכבי הרצליה 0:1

קרב המאכזבות-המאוכזבות הסתיים בניצחון אשקלוני. אופיר חמו כבש בדקה ה-40 והעניק לאייל לחמן ניצחון בכורה כמאמן אשקלון. פרדי דוד רשם בכורה מחודשת לא מוצלחת בקבוצה מהשרון, שממשיכה להידרדר למעמקי התחתית אחרי משחק תשיעי ברציפות ללא ניצחון.

בני לוד - הכח עמידר רמת גן 3:4

משחק דרמטי ומלא מהפכים ואירועים בלוד, בסיומו הקבוצה הביתית צברה שלוש נקודות והיא יכולה להמשיך לרדוף אחרי המקום השני והכרטיס לליגת העל. הכח כבר הוליכה 0:3 משערים של בן אז'ובל (2) ואיציק נאש (13), אבל משה בן לולו (45) וסאלם אבו סיאם (49 בפנדל) השוו אחרי שליאור ברגיג האורח הורחק (48). בדקה ה-72 אברטון ראה אדום בעצמו ואז'ובל קבע 2:3 להכח מהנקודה הלבנה, אבל עד הסיום מוראד אבו ענזה (76) ומשה בן לולו (81) קבעו מהפך.

מאמן הפועל תל אביב פרדי דוד. ברני ארדוב
קיווה לבכורה מוצלחת יותר. פרדי דוד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully