וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ג'ונתן וילה סיכם, לוגסי עבר בהשאלה

מסע הרכש של רוני לוי החל: הבלם-קשר הספרדי יגיע מסלטה ויגו כמושאל לחצי עונה וצפוי לנחות בישראל בימים הקרובים. קשר מכבי תל אביב חתם לשנתיים בקבוצתו והצטרף בהשאלה לבית"ר. גם שלומי אזולאי ממכבי חיפה קרוב לסיכום. המטרה החמה כעת: דויד רודריגס

אדריאן הרבשטיין

בית"ר ירושלים מתחזקת בצורה מאסיבית: ג'ונתן וילה, בלם-קשר סלטה ויגו, ומשה לוגסי ממכבי תל אביב סיכמו היום (שלישי) בקבוצה, כשהחלוץ שלומי אזולאי קרוב גם הוא לסיכום כמושאל ממכבי חיפה.

ג'ונתן וילה שחקן סלטה ויגו (משמאל) בעימות עם ליאונל מסי. David Ramos, GettyImages
עימות אחד עם מסי ברזומה. ג'ונתן וילה/GettyImages, David Ramos

הרכש הספרדי סיכם בבית"ר עד תום העונה וינחת בישראל בימים הקרובים. וילה, 27, גדל ושיחק כל חייו בסלטה ויגו, ממנה הגיע לבית"ר גם הבלם אנדרס טונייס. בדצמבר 2006 ערך הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת של המועדון ובסך הכול רשם 141 הופעות בכל המסגרות ולא כבש אפילו שער אחד. בעונה שעברה שיחק לא אחת לצידו של טונייס במרכז ההגנה, אך תחת לואיס אנריקה חלה ירידה חדה במעמדו והוא נדחק לשולי הסגל. מתחילת העונה שיחק רק שתי דקות ליגה במשחק נגד סביליה (0:1) לפני חודשיים ועוד פעמיים שותף במסגרת גביע המלך כאשר ברוב המשחקים כלל לא הולבש.

אגב, בעונה שעברה, בה וילה שיחק בעיקר כבלם ואף שיתף פעולה עם טונייס בכמה משחקים, כולל בהפסד 3:1 לברצלונה, הוא לעימות עם לא אחר מאשר ליאונל מסי, כוכב ברצלונה שזעם על תיקול של וילה ואף שלח לעברו מכה במהלך משחק ליגה בין הקבוצות.

לווילה היו הצעות גם מקבוצות בליגה השנייה בספרד, אך לבסוף הוא בחר בבית"ר, גם לאחר מסע שכנועים מצד החבר טונייס. השחקן כבר שימש כקפטן סלטה ויגו ונחשב לאחד משחקני הבית האהובים במועדון, אך כמו טונייס, סר חנו בעיני המאמן החדש לואיס אנריקה והוא נאלץ לצאת לראשונה מהבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רדאמל פלקאו שחקן אתלטיקו מדריד לפני ג'ונתן וילה שחקן סלטה ויגו. רויטרס
חוזר לשתף פעולה עם אנדרס טונייס. ג'ונתן וילה בעונה שעברה מאחורי רדאמל פלקאו/רויטרס

לוגסי עבר בהשאלה לבית"ר עד סיום העונה הנוכחית. נציגו של השחקן אבי נמני סיכם עם אנשי בית"ר ירושלים את תנאיו של השחקן, ומיד לאחר מכן חתם רשמית לשנתיים אצל הצהובים-כחולים ששלחו אותו בהשאלה לבית"ר עד לתום העונה עם אופציה לעונה נוספת, אם יושאל גם בעונה הבאה. בבית"ר רוצים לסגור את העברת החוזה בבקרת התקציבים, כדי שהקשר יהיה בסגל למשחק מול הפועל רעננה בשבת.

לאחר החתימה על החוזה החדש, אמר לוגסי לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "אני יוצא להשאלה על מנת לצבור דקות משחק, לעזור לבית"ר להשיג את המטרות שלה ולחזור למכבי שחקן חזק וטוב יותר".

לוגסי, 22, ערך בעונת 2010/11 את הבכורה בקבוצה הבוגרת של מכבי תל אביב ובסך הכול יש לו במדים הצהובים-כחולים 54 הופעות ליגה ושני שערים, כולל כמובן השער המדהים בדקה ה-99 בניצחון 2:3 על בני יהודה אשתקד. העונה חלה ירידה חדה במעמדו המקצועי והוא רשם רק רבע שעה בליגה, במשחק הניצחון 0:5 על הפועל עכו.

משה לוגסי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
האריך חוזה במכבי תל אביב ומיד הושאל לבית"ר. משה לוגסי/ברני ארדוב

בימים הקרובים צפויה בית"ר לצרף גם את שלומי אזולאי ממכבי חיפה. החלוץ סיכם את מרבית תנאיו בקבוצה מהבירה וכל שנותר הוא שהמועדונים יסגרו ביניהם את דמי ההשאלה. בית"ר קיוותה לשאול את השחקן ללא תמורה, אך הירוקים דורשים דמי השאלה. בכל מקרה, העסקה צפויה להיסגר סופית ובמועדון ינסו להעבירו בזמן כדי שיוכל לשחק בשבת. אזולאי, 24, רשם העונה רק שבע הופעות במדי מכבי חיפה וכבש שני שערי ליגה.

אתמול העבירו בבית"ר הילוך בנוגע לחיים מגרלשווילי ונערכו מספר שיחות עם נציגי השחקן. בבית"ר מאמינים כי בימים הקרובים יצליחו להגיע להבנות עם השחקן והוא יצטרף למועדון. לנדרי מולמו עדיין לא קיבל הודעה לחפש קבוצה וגם סוכנו ג'וזף שפיגל לא שמע על זה, אך שניהם יודעים כי זהו הרצון של בית"ר והיא צפויה להודיע לשחקן רק לאחר שתמצא תחליף לעמדה. אם זה לא יהיה מגרלשווילי, שמואל שיימן הוא כרגע האופציה המועדפת מבין הישראלים.

שחקן מכבי חיפה שלומי אזולאי. טל לוי
צפוי להגיע עד סוף השבוע. שלומי אזולאי/טל לוי

כעת בית"ר תנסה לסגור בשבוע הקרוב את העברת מגרלשווילי ותשאף לחתום את מסע הרכש עם חלוץ זר, כשהמועמד החם הוא דויד רודריגס, חלוצה בן ה-27 של סלטה ויגו. כרגע קיימים פערים כספיים בין הצדדים, אבל בבית"ר מאמינים כי עם התגמשות בין הצדדים ובעזרת העובדה שחבריו וילה וטונייס נמצאים בישראל, השחקן יסכים להגיע.

בית"ר תחזור היום להתאמן לקראת קרב התחתית ביום שבת נגד הפועל רעננה בטדי. בבית"ר יודעים כי מדובר במשחק קשה ואומרים: "הם היו יותר טובים מאיתנו בסיבוב הקודם ועשו צרות לכל הגדולות. יש להם התקפה קטלנית שמנצלת טעויות".

דויד רודריגס שחקן סלטה ויגו. GettyImages
החלוץ הזר המועדף. דויד רודריגס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully