וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד טיבי דורש: חקירה פלילית נגד אייל ברקוביץ'

לטענתו של הח"כ, הפרשן תמך בקריאות "מוות לערבים" ואמר לו בתכנית הרדיו של 102FM: "צריך להגלות מפה אנשים כמוך"

one

חבר הכנסת אחמד טיבי פנה ליועץ המשפטי לממשלה יהודה ויינשטיין בדרישה לפתוח בחקירה פלילית כנגד אייל ברקוביץ'. הסיבה: שחקן העבר "תמך בקריאות מוות לערבים שהושמעו על ידי אוהדי בית"ר ירושלים בסכנין בסיום המשחק ביניהן", כך לטענתו של חבר הכנסת. השניים התעמתו באמצע השבוע במסגרת תכנית הרדיו ב-102FM, כאשר ברקוביץ' נשאל מה דעתו באשר לקריאות "מוות לערבים", ואמר כי אם בסכנין הניפו דגל פלסטין, אז "לבית"ר מותר לעשות הכל?.

העימות עבר במהרה לפסים אישיים, ולקראת סיומו, כשטיבי קרא לברקוביץ' "גזען, חצוף ונחות... זבל קטן שלא שווה את הנעל שלי", שחקן העבר השיב לו ואמר: "אתה שונא ישראל... צריכים להגלות אנשים כמוך מפה...". כתשובה לאיום של טיבי לתבוע את תכנית הרדיו של אופירה אסייג וברקוביץ', השיב הפרשן: "אתה יכול לקפוץ לי".

בפנייתו לוויינשטיין, טען טיבי כי דברי של ברקוביץ' מהווים עבירה על החוק ומהווים הסתה לגזענות בניגוד לסעיף 144 לחוק העונשין. בנוסף, כתב עורך דינו כי קריאתו של ברקוביץ' להגלות את חבר הכנסת מארצו היא הסתה חמורה. "דבריו החמורים של מר ברקוביץ', מתוקף מעמדו והיותו ספורטאי בכיר, הנותנים גושפנקא להסתה פרועה וקריאת מוות לערבים, מחייבים מענה הולם ותקיף מצד רשויות אכיפת החוק, וכב' בראשן, הן על ידי חקירת מר ברקוביץ' והן על ידי העמדתו לדין בגין הסתותיו הגזעניות הנ"ל, שאם לא כן, לא נוכל כולנו לרחוץ בניקיון כפינו אם ההסתה הפרועה הנ"ל תיפול על אוזן קשובה, והיו דברים מעולם", כתב בין היתר עורך דין של טיבי.

כדורגלן העבר אייל ברקוביץ'. אדריאן הרבשטיין
מסתבך? ברקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully