וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: הכח רמת גן ניצחה 0:1 דרמטי בדרבי

מערכת וואלה! ספורט

29.11.2013 / 17:21

בן אז'ובל העניק למארחת ניצחון יוקרתי ודרמטי (88) בדרבי. אחי נצרת, בבכורה של טל בנין, הפסידה 1:0 להפועל פתח תקוה

one

המחזור ה-13 בליגה הלאומית יצא לדרך (שישי), ובמוקד עמדה הבכורה של טל בנין על קווי אחי נצרת. אבל בנין ספג הפסד 1:0 בדקה ה-90 מול הפועל פתח תקוה, ויחפש נקודות ראשונות במחזור הבא. גם בדרבי הרמת גני נרשמה סיומת דרמטית, כשבן אז'ובל הכניע את האורדונים בדקה ה-88, והעניק ניצחון יוקרתי, 0:1 להכח.

יתר המשחקים שהסתיימו:

בני לוד - הפועל קטמון 1:3

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל נצרת עילית 2:2

הפועל ראשון לציון - הפועל אשקלון 3:1

המחזור יושלם ביום שני עם שלושה משחקים נוספים: מכבי יבנה - מכבי נתניה, הפועל ירושלים - מכבי הרצליה, הפועל עפולה - מכבי אום אל פאחם.

מאמן מכבי נתניה, טל בנין. ברני ארדוב
חזר לקווים, חזר בלי נקודות. בנין/ברני ארדוב

הכח עמידר רמת גן - הפועל רמת גן 0:1

המשחק נפתח לאחר טקס לזכרו של אריק איינשטיין ז"ל, שנפטר השבוע. 700 הצופים שהגיעו לווינטר נהנו מעוד השמעה של השיר "אני ואתה". אבל אוהדי הפועל רמת גן בלטו במשחק זה בעיקר לצד השלילי, כשמספר פעמים סדרנים הגיעו להפריד מהומות, ולקראת הסיום גם שוטרים נכנסו ונצפתה תקרית אלימה ביציעי האורדונים.

מבחינת כדורגל, במחצית הראשונה לא היו יותר מדי הזדמנויות, אבל בדקה ה-30 בן אז'ובל הכניס כדור לרשת עם נגיחה מדויקת. השופט סער ארבלי פסל את השער, כנראה בטענה לעבירה, שלא ממש היתה. הכח קופחה. בדקה ה-59 השוער דניאל ליפשיץ הציל את הכח רמת גן פעמיים בתוך שניות ספורות, ושמר את התוצאה מאופסת.

הכח החלה ללחוץ לקראת סוף המשחק, ובדקה ה-88 בן אז'ובל עשה צדק. אותו חלוץ ששערו החוקי נפסל קודם לכן, הביך את הגנת הפועל ושיגר כדור מדויק מ-12 מטרים, קורה ופנימה. גול נהדר של החלוץ הצעיר. הכח כבר עם 21 נקודות ליגה, וזאת לאחר שעוד הופחתו ממאזנה שלוש נקודות. האדומים, עם 16 נקודות, כבר קרובים יותר לתחתית הליגה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מכבי אחי נצרת - הפועל פתח תקוה 1:0

מכבי אחי נצרת מינתה השבוע את טל בנין למאמן וראשי המועדון הצהירו על תכניות גדולות לעתיד. אבל התוכניות יידחו בשבוע לפחות, וגם הנקודות הראשונות של בנין, כי דייויד גומס כבש להפועל פתח תקוה בדקה ה-90. ניצן יחזקאל ומלאבסים יעשו את הדרך למרכז עם עוד שלוש נקודות, והתבצרות זמנית במקום השני, חמש נקודות לאחר מכבי נתניה (ומשחק עודף).

אלמוג בוזגלו שחקן הפועל רמת גן. מגד גוזני
דרבי חשוב, אבל שחון. אלמוג בוזגלו והפועל רמת גן/מגד גוזני

הפועל ראשון לציון - הפועל אשקלון 3:1

אחרי שסחטה תיקו בלבד ממכבי אום אל פאחם, הפועל ראשון לציון - גם בלי אייל לחמן - ממשיכה להיראות בדרכה הבטוחה לליגה א'. הקבוצה של פרוספר אזגי, לעומת זאת, חזק בתמונת העלייה ללאומית. אוסיי מאוולי כבש צמד תוך שתי דקות (57, 58), חיים איצרין (71) קינח לאשקלון, ואילו ליאור ברטוקובסקי רק צימק בדקה ה-85.

בני לוד - הפועל קטמון 1:3

הניצחון המרגש מול הפועל ירושלים כבר מזמן מאחור, וקטמון ספגה היום עוד אכזבה, כשהפסידה 3:1 בחוץ מול בני לוד החזקה. סאלם אבו סיאם, בפנדל, כבש בדקה ה-45, וג'ורג' אמסיס הכפיל בדקה ה-66. מורד אבו ענזה סובב את הסכין בדקה ה-80, ועבד מורג'אן האורח רק צימק בתוספת הזמן. לוד כבר עם 21 נקודות, חזק בצמרת הגבוהה. קטמון התבססה באמצע הטבלה, עם 17 נקודות.

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל נצרת עלית 2:2

שחקן הפועל אשקלון אוסיי מאוולי מול שחקן הפועל ירושלים יוסי ביטון. ניב אהרונסון
ממשיכים להפציץ. מאוולי/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully