וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל פתח תקוה שלישית, תיקו לאום אל פאחם

שחר בלילטי העניק למלאבסים 0:1 על בית"ר תל אביב רמלה, האחרונה השיגה נקודה עם 2:2 מול ראשון לציון. לוד הפסידה

המחזור ה-12 בליגה הלאומית הסתיים הערב (שני) עם רגע נדיר, כאשר האחרונה מכבי אום אל פאחם השיגה נקודה ראשונה העונה (נותרה עם מינוס נקודה) עם 2:2 מול הפועל ראשון לציון שנמצאת איתה מתחת לקו האדום וחילצה את השוויון לקראת הסיום. בצמרת, הפועל פתח תקוה עלתה למקום השלישי עם 0:1 דחוק על בית"ר תל אביב רמלה, בעוד בני לוד איבדה גובה עם הפסד 1:0 בנצרת עילית.

שחר בלילטי שחקן הפועל פתח תקוה חוגג עם האוהדים. מגד גוזני
החזיר את הצבע לפני האוהדים. שחר בלילטי/מגד גוזני

הפועל פתח תקוה - בית"ר תל אביב רמלה 0:1

ללא ליאור אסולין המוצהב ואדריאן פרננדס ואור פישביין הפצועים, הפועל פתח תקוה שוב סבלה מחוסר מחץ בחלק הקדמי, אבל בסופו של דבר הצליחה לשים כדור אחד ברשת של בן רהב ולהתקרב עד כדי נקודה אחת בלבד ממכבי הרצליה המדורגת שנייה. אחרי 73 דקות חלשות, שחר בלילטי החזיר את הצבע לפנים של אוהדי הפועל פתח תקוה כשהמשיך פנימה כדור חופשי של שי רביבו. גיא משפתי הורחק משורות פתח תקוה לקראת הסיום, רן ברקוביץ' האורח קיבל גם הוא כרטיס אדום. המלאבסים במקום השלישי עם 21 נקודות, בית"ר תל אביב מדורגת 11 עם 16 נקודות.

הפועל נצרת עילית - בני לוד 0:1

האורחים קיוו לצמק את הפער מהמקום השני לנקודה בלבד, אבל רשמו באצטדיון גרין את הפסדם השני העונה והראשון מאז מחזור הפתיחה מול מכבי נתניה. נצרת עילית, שאיבדה יתרון בתוספת הזמן ונחלה הפסד דרמטי מול הכח עמידר רמת גן במחזור הקודם, השיגה את ההכרעה משער של ירדן כהן בדקה ה-24 ושמרה על היתרון עד לסיום, למרות הרחקתו של נוח סדאווי בדקה ה-63. המארחים עלו למקום התשיעי עם 17 נקודות, רק אחת פחות מלוד.

מכבי אום אל פאחם - הפועל ראשון לציון 2:2

גם אחרי פיטוריו של אייל לחמן והחלפתו בשרון מימר, הכתומים לא הצליחו לחזור למסלול הניצחונות וחילצו נקודה מהקבוצה הגרועה בליגה. מכבי אום אל פאחם, שהפסידה את כל 11 משחקיה עד כה, השיגה נקודת בכורה (שמותירה אותה עם מינוס אחת) בזכות שערים מרחוק של טל שמעיה (17) ומאור עידה (31) שמחקו יתרון מוקדם של שלומי אזולאי (9). אותו אזולאי גם השווה שתי דקות לסיום והעניק לראשון לציון נקודה שישית אחרי חמישה הפסדים רצופים. האורחים איבדו את ניר נחום שפונה לבית החולים עם שבר באצבע ביד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully