וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ליאור אסולין הציל את הפועל פתח תקוה

החלוץ כבש בדקה ה-94 וקבע 1:1 מול מכבי יבנה. הפועל עפולה עם ניצחון בכורה, 0:3 בנצרת עילית. אשקלון - לוד 3:1

המחזור השמיני בליגה הלאומית הגיע לסיומו הערב (שני) עם שלושה משחקים. הפועל פתח תקוה ניצלה בדקה ה-94 וסיימה ב-1:1 מאכזב מול מכבי יבנה. הפועל עפולה צברה ניצחון בכורה העונה, 0:3 ענק בחוץ על הפועל נצרת עילית. בני לוד גברה 1:3 מרשים בחוץ על הפועל אשקלון.

ליאור אסולין הפועל פתח תקוה. ניב אהרונסון
הציל את פתח תקוה. אסולין/ניב אהרונסון

הפועל פתח תקוה - מכבי יבנה 1:1

דרמה גדולה הייתה במגרש ברעננה, לשם נדדה הפועל פתח תקוה בגלל שזרוע במושבה. המלאבסים קיוו לצמק את הפער ממכבי נתניה המוליכה לנקודה בלבד, אבל הציגו יכולת איומה נגד מכבי יבנה שעקצה ללא אורן ניסים שעזב (להפועל כפר סבא). אחרי מחצית חלשה בשליטת המארחים, נפל השער הראשון בדקה ה-66. מאור פרץ, שעשה צרות לפתח תקוה עם הכדורים החופשיים שלו, הגביה אחד כזה מימין והבלם גולן חרמון הסיט פנימה. פתח תקוה לא הצליחה לסכן את השער מול ההגנה הגרועה בליגה, שלרוע מזלה שוב לא שמרה על שער נקי וארבע דקות בתוך תוספת הזמן נכנעה לכדור חופשי של ליאור אסולין שפגע בשחקן אורח ונעצר רק ברשת. אוהדי פתח תקוה הזועמים קראו לניסן יחזקאל להתפטר.

הפועל נצרת עילית - הפועל עפולה 3:0

בשבעת המחזורים הראשונים שלה בליגה הלאומית לא הצליחה העולה החדשה לצבור ניצחון, אבל הפעם זה סוף כל סוף קרה. נצרת עילית, שכבשה רק חמישה שערים העונה, שוב לא מצאה את הרשת ושילמה ביוקר כאשר שחר הירש כבש בדקה ה-28. אחמד שעבאן המארח הורחק בדקה ה-75 ומשם נצרת עילית התפרקה. בדקה ה-90 נתנאל גולדמן הכפיל את היתרון וכעבור דקתיים גם אורן עידו עלה על הלוח והשלים תבוסה וניצחון גדול לאורחים.

הפועל אשקלון - בני לוד 3:1

הקבוצה של אבו סובחי עם ניצחון מרשים באשקלון, בזכותו של מוראד אבו ענזה, שמרגיש כמו בבית בלוד. החלוץ שחזר לקבוצה כבש בדקה השמינית, אבל אורי מגבו השווה כעבור שלוש דקות. אבו ענזה הכה שנית בדקה ה-59 ויחיא עיסא הבטיח את הניצחון בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully