וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערבי מוסלמי רכש 5 מנויים למשחקי בית"ר ירושלים

8.8.2013 / 14:55

מכירת המנויים איטית? גזענות בטדי? סאלם עפאן בשלו: "רוב האוהדים מחזקים אותי. התנגדתי להבאת סדאייב וקאדייב"

מערכת וואלה!

בעוד בבית"ר ירושלים עושים מאמצים לחזק את הקבוצה כדי לגרום למכירת המנויים לתפוס תאוצה (עד כה נמכרו כ-500 בלבד) ובמקביל אף מחפשים דרכים השיווקיות למשוך כמה שיותר אוהדים לטדי בעונה הבאה, ישנם אוהדים שלא ממתינים לראות איך יראה סגל הקבוצה וכיצד יוגדרו השאיפות, וכבר הצטיידו בכרטיסי מנוי לעונה הקרובה. אחד מהם הוא סאלם עפאן.

עפאן בן ה-31 הוא ערבי-ישראלי מהכפר בועיינה-נוג'ידאת, בעל מאפייה וסוחר, שזכור היטב ככוכב הסרט "אני אוהב אותך בית"ר" שהוקרן בטלוויזיה לפני מספר שנים. גם האירועים בעלי האופי הגזעני סביב הגעתם של זאור סאדייב וג'יבראיל קאדייב בעונה שעברה, לא הרחיקו אותו מהקבוצה והשבוע הוא רכש חמישה כרטיסי מנוי לקראת העונה הקרובה.

בית"ר ירושלים תפתח במו"מ עם דור מלול, בלם דרום אפריקאי מועמד לקבוצה

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
לא עטים על המנויים כרגע. אוהדי בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

"יש רגעי שבר כמו השנה שעברה, אבל אנשים במועדון והרוב של האוהדים מחזקים אותי ונותנים לי כוח", אומר עפאן לוואלה! ספורט, "אני ערבי גאה וישראלי גאה. יש לי הרבה מאוד חברים יהודים, המשפחה שלי שירתה את המדינה בכל אספקט אפשרי והיא אף שכולה. אני תומך כמה שאני יכול בדו קיום ויצירת הידברות שייתנו את הכוח לרוב של האוהדים והאנשים שבכלל לא רוצים לשמוע על גזענות".

על אירועי הצ'צ'נים לעפאן הייתה דעה ברורה: "התנגדתי להבאה שלהם. אני חושב שאם עושים מהלך כזה צריך להביא ערבי-ישראלי ולא לחפש פתרון אחר. תמיד אמרו שצריך להביא שחקן מוסלמי טוב ולא להביא שחקן רק כי הוא מוסלמי כמו שנה שעברה. הגעיל אותי לראות את הצורה שבה סאדייב שיחק במשחק האחרון בדוחא וגם אני, כמו כל האוהדים, חושב שאולי הוא עשה בכוונה. כל האווירה מסביב והתמיכה של אוהדי סכנין בו קצת סובבו לו את הראש והוא איבד את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ברנאר אוננגה שחקן הפועל רמת גן מול זאור סדאייב שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
הרגיז את עפאן בסכנין. סדאייב/קובי אליהו

על התחושה שלו ביציעי טדי מספר עפאן: "יש הרבה אוהדים שמכירים אותי, באים לומר שלום, מחבקים ובאמת מתנהגים כמו משפחה, אבל יש גם אוהדים שמאכזבים אותי. כאלה שרואים אותי מחוץ למגרש לבד, מנשקים אותי ושואלים לשלומי, אבל כשהם נמצאים ליד אוהדים אחרים הם מתביישים לומר שלום שלא יראו אותם. אני מצפה מהם ליותר בגרות ואחריות, ישימו סוף לתופעה הזאת. יש לבית"ר קהל מצוין ומכובד ואותו התקשורת צריכה להדגיש., לא את הקיצוניים שהם מיעוט".

עפאן מסתכל על בית"ר הנוכחית ואומר: "אני חושב שהשנה שעברה עשתה משהו ושומעים את זה אצל האוהדים. אני לא מתרגש מילדים ששותים ולא יודעים אפילו מה הם צועקים. אני חושב שעכשיו אוהדי בית"ר ילכו לכיוון שונה וירצו להתאחד ולהתרכז רק בכדורגל ולתמוך בקבוצה. גם ככה המצב לא פשוט ובלי האוהדים הקבוצה לא תוכל להגיע לשום מקום. לא צריך לחכות לראות מי יהיו השחקנים או איזו קבוצה תהיה. אוהד קודם כל צריך לקנות מנוי. אנחנו קודם כל אוהדים ותומכים בקבוצה, אני מאמין שתהיה קבוצה טובה השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully