וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים צפויה לפתוח במו"מ עם לנדרי מולמו

25.7.2013 / 16:38

המגן עשוי להיות מושאל מקורטרייק הבלגית בה יש לו חוזה לעוד שנתיים. הבלם הרומני אוקטביאן אברודאן הגיע להתרשמות

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

בית"ר ירושלים ממשיכה במחנה האימונים בברלין. המשחק אתמול (רביעי) נגד קבוצה איזורית בברלין שהסתיים ב-3:3 לא גרם ללחץ במועדון. שחקנים בקבוצה אמרו כי "הגענו למשחק 10 דקות לפני שהוא התחיל, הכול היה ברגע האחרון. הם לא קבוצה רעה, חבורה של צעירים שנלחמים. קיבלנו שני גולים ממצבים נייחים ועוד אחד מכדור חוץ, חוסר ריכוז ואולי קצת זלזול בגלל היריבה אבל בסך הכל זה משחק ראשון, רצינו רק לשחק קצת. עם ההרכב הראשון היה נשאר עד הסוף היינו מנצחים די בקלות".

מי שנמצא חזק על הפרק מבחינת בית"ר הוא המגן הקונגולזי לנדרי מולמו. מולמו שייך לקורטרייק הבלגית בה יש לו חוזה לשנתיים הקרובות והוא עשוי להיות מושאל לבית"ר. בית"ר תבקש מסוכנו להגיש הצעה כספית ולהיכנס למו"מ על מנת להחתימו. השחקן הגיע למחנה לאחר תקופה של חודש וחצי בהם לא התאמן אך לאחר צפייה בדיסקים ובעקבות הרקורד של השחקן וההמלצות מרמי גרשון ששיחק איתו כחצי עונה בקורטרייק בבית"ר מעוניינים לצרפו.

לנדרי מולמו, סטנדרד ליאז'. GettyImages
בית"ר תפתח איתה במו"מ. מולמו/GettyImages

שחקן נוסף שנמצא שהוצע לקבוצה הוא הבלם הרומני אוקטביאן אברודאן. הבלם הרומני שהיה מועמד להפועל באר שבע הגיע למחנה האימונים של הקבוצה למספר ימי התרשמות. אברודאן, בלם ראפיד בוקרשט, מתנשא לגובה של 1.91 מטר, הצטרף לראפיד בוקרשט בקיץ שעבר ושיחק בעונה החולפת 19 משחקי ליגה, שניים במוקדמות הליגה האירופית ושניים בגביע הרומני. הוא שיחק לפני כן עונה וחצי בקלוז', אליה עבר אחרי חצי שנה בסטיאווה בוקרשט. בנוסף הוא שיחק בפ.צ בראשוב ובגלוריה ביסטריצה. בסך הכול במהלך הקריירה שלו אברדודאן רשם 156 משחקי ליגה - כולם ברומניה.

ריצ'ארד סומה, מגן שמאלי בן 26, ששיחק בעונה שעברה בברסט הצרפתית, הגיעה אף הוא להתרשמות במחנה האימון.

בנוגע לדריו פרננדס: השחקן סיים את דרכו בבית"ר ירושלים וב-48 שעות הקרובות צפויים לסכם הצדדים על סיום הקשר. פרננדס צפוי לחתום בהפועל חיפה שמציעה לו חוזה גבוה יותר מאשר בית"ר ומעוניינת בו ליותר מעונה אחת. גורמים בבית"ר אמרו אתמול כי אלי טביב עוד חשב לדבר עם אלי כהן בברלין על האפשרות להשאיר את הקשר אך לאחר ההתבטאויות שלו באינסטגרם טביב ורביבו ויתרו על הרעיון והנושא כלל לא עלה על הפרק.

בצוות המקצועי מרוצים מאוד מהאחים עומר ועדן נחמני והשניים צפויים להיות ברוטציה של המאמן אלי כהן בעונה הקרובה. בבית"ר מספרים כי השניים עשו שינוי בגישה שלהם הקיץ והם רוצים להילחם על הקריירה שלהם ונותנים את כל מה שיש להם מתחילת האימונים. גם החלוץ הצעיר רועי זכרי מותיר רושם טוב וצפוי להצטרף, אם כי כאן הדברים עדיין תלויים במו"מ מול טוברוק בנוגע לתנאי העסקה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ינסה להרשים. אבורדאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully