וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות: ערוץ 1 ישדר את המשחק המרכזי עוד 3 עונות

עוד בישיבת המזכירות: האצטדיון בבאר שבע ייפתח עוד שנתיים, כל מועדון יקים קבוצת נערות, הפרש שערים לא יקבע בליגה א'

ההתאחדות לכדורגל קיימה היום (שני) ישיבת מזכירות, ובה יצאה במספר הודעות. אחת מהן שהיא הערוץ הראשון זכה במכרז לשידור המשחק המרכזי בליגת העל לשלוש השנים הבאות.

אנשי השידור של ערוץ 1 דני נוימן, עמית הורסקי. ברני ארדוב
ת'רי מור יירס! נוימן/ברני ארדוב

עוד מההתאחדות:

* היו?ר אבי לוזון עדכן על שביעות רצון רבה מקצב מכירת הכרטיסים לאליפות אירופה לנבחרות צעירות.

* היו?ר עדכן על ההכנות הנמשכות בדבר הקמת מנהל הליגה ועדכן כי ממלא מקומו, שטרן חלובה, יחד עם יו"ר מנהלת הליגה בהקמה, ניר חפץ, יהיו אחראים על יישום המסמך שהוכן בדבר הקמת המנהלת וזאת בשיתוף עם 14 קבוצות ליגת Winner.

* עדכון על שתי הצעות שהוגשו לזיכיון שידורי הליגה לנוער (ערוץ הספורט, ONE).

* עדכון על המשך שידרוג אצטדיונים: בעוד כחצי שנה צפוי להיפתח האצטדיון החדש בחיפה, ובעוד שנתיים האצטדיון החדש בבאר שבע. על מנת לארח משחקים בליגת Winner נקבעו קריטריונים מסוימים שמטרתם להטיב ולשדרג את חוויית הצפייה. המגמה היא שכל האצטדיונים יעברו שידרוג משמעותי ושיעמדו בקריטריונים.

* עדכון על תיקון תקנון בליגות נמוכות בעניין קביעת עולה בליגה א?: במצב שבו שתי קבוצות יסיימו עם מס? נקודות זהה, יתקיים משחק הכרעה ביניהן.

* עדכון על הקמת אקדמיה לנערות בכדורגל נשים לקראת אירוח אליפות אירופה לנשים עד גיל 2015 בארץ. מוביל את הפרויקט - המאמן גיא עזורי.

* על מנת לקדם את כדורגל הנשים, כל קבוצה בליגת Winner תחוייב להקים קבוצת נערות בשנתון 1998-2000. לצורך העניין יתקבל מימון של 50 אלף שקל מאתנה ומאופ?א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully