וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "שברנו כבר כמה שיאים שליליים העונה"

המאמן מתכונן לקרית שמונה (ד', 20:40, ערוץ 1), שניצחה את הצהובים בבית בארבע השנים האחרונות. ייני: "נבוא לנצח"

קרית שמונה, במפגש בין האלופה המיועדת לבין זו המכהנת. הצהובים מגיעים למשחק לאחר ה-0:0 מול מכבי חיפה במשחק העונה, וירצו לשמור על הפער הגדול בפסגה, שבעה מחזורים לסיום. הם ככל הנראה ייאלצו לעשות זאת ללא מהראן ראדי, שעדיין פצוע ונמצא בספק גדול למשחק. רגע לפני האימון המסכם, ערך מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק.

אוסקר גרסיה אמר בפתיחת מסיבת העיתונאים: "בליגה הזאת אין משחקים קלים, במיוחד בפלייאוף. אנחנו מדברים כאן על האלופה האחרונה של הליגה. היו לנו כמה הזדמנויות להבקיע מול חיפה. נהיה חייבים להיות מרוכזים במשחק הזה".

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה. קובי אליהו
לא מוכל לצאת בהצהרות. אוסקר גרסיה/קובי אליהו

לגבי ההיסטוריה מול קרית שמונה, שניצחה בארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בבית: "אתם יודעים את המספרים. שברנו העונה הרבה שיאים שליליים, ועשינו את זה בגלל שהגענו טוב למשחקים והיינו קשוחים. אנחנו צריכים את כל השחקנים, אנחנו יודעים שהרבה שחקנים שיחקו הרבה, אבל אני חושב שהם מוכנים לשחק כמה משחקים ברציפות. כולם יבואו לשחק, אני לא מודאג מזה".

לגבי ההיעדרות של ראדי: "הוא ככל הנראה ייעדר. מהמשחק. יש לנו קבוצה שכל אחד יכול לשחק בו, אבל העבודה של המאמן היא לקבוע מי ה-11 הטובים ביותר. יש להם קבוצה טובה מאוד, שחקנים מצוינים. לא קל לנצח בכל המשחקים, אבל נגיע לקרית שמונה עם הרבה ביטחון כדי לנצח. גם אנחנו קבוצה טובה".

"אני מפחד ממה שקרה למכבי תל אביב בעונה שעברה, לכן אנחנו לא מדברים על אליפות. הגעתי לכאן כדי להשתפר ביחס לעונה שעברה. אנחנו כאן כי אנחנו מתמקדים בכל שבוע מחדש. אנחנו רוצים לשנות את הדרך שלנו. אנחנו רוצים להילחם לעל כל התארים ב5 או 10 העונות הבאות, לא רק לגבי העונה הזאת. אנחנו רוצים להשיג כמה שיותר נקודות. אם אין לך דרך אתה יכול לזכות באליפות עונה אחת ואחר כך לא תצליח. אנחנו רוצים לבנות קבוצה שתצליח בטווח הרחוק".

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מוכנים לאתגר. ייני/ברני ארדוב

שרן ייני: "אנחנו מתעסקים רק במשחק אחד ולא חושבים על תסריטים אחרים. נבוא לשחק הכי טובים שאנחנו יכולים, ונרצה לנצח. אנחנו עוד בישורת האחרונה לפי דעתנו, וככה צריך להתייחס למצב שלנו.

המפתחות מול קרית שמונה: "קרית שמונה קבוצה טובה מאוד, אנחנו צריכים לבוא ולעמוד טוב על המגרש מבחינת העמדות שלנו. ננסה לתקוף בזמן הנכון ולהבקיע. נגד מכבי חיפה לא היינו הכי טריים, אבל אני חושב שאין שחקן בליגה שמרגיש עכשיו כמו בתחילת העונה. אנחנו מרגישים מצוין, היה לנו זמן לנוח בגלל פסח".

לגבי המשחק מול מכבי חיפה: "הם לא הגיעו להרבה מצבים וכך גם אנחנו. התוצאה של התיקו לא הייתה מה שרצינו, אבל ככה התפתח המשחק. לא נתנצל על הדרך שבה שיחקנו. אנחנו לא חושבים בכלל על הדרבי, הוא מאוד רחוק מבחינתנו.

"יש דברים שאנחנו יודעים שעושים לנו טוב ומעניקים לנו תחושה של יציבות. חשוב שנשמר את זה, וזו לא חכמה להיות בטופ עונה אחת, נרצה להיות שם כמה שיותר. אנחנו מרגישים ביחד. אנחנו יותר מפוקסים מבעבר. מכבי תל אביב זה מועדון מאוד קשה כי יש המון ציפיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully