וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: מכבי חיפה הביסה את בית"ר ירושלים 0:3

מערכת וואלה! ספורט

13.3.2013 / 21:47

מכבי חיפה חגגה בטדי מול בית"ר ירושלים ורקדה לחצי גמר גביע המדינה עם 0:3. טואטחה (25), עמאשה (54 בפנדל) ואנדלובו (72) שלחו את הירוקים לאצטדיון רמת גן והעמיקו את המשבר בקבוצה מהבירה. אלי כהן ושחקניו מסיימים ארבעה ימים קשים בהם הם ספגו שמונה שערים ולא כבשו

one

מכבי חיפה הפכה הערב (רביעי) לקבוצה הרביעית והאחרונה בחצי גמר גביע המדינה לעונת 2012/13 אחרי ניצחון חוץ 0:3 על בית"ר ירושלים באצטדיון טדי. הירוקים נהנו משערים של טאלב טואטחה (25), ויאם עמאשה (54 בפנדל) ודינו אנדלובו (73) והצטרפו לעירוני קרית שמונה, הפועל רמת גן והפועל ראשון לציון, שהבטיחו כבר אתמול את מקומן באצטדיון רמת גן ב-17 באפריל. אופיר קריאף הורחק בדקה ה-85.

לקבוצה של אריק בנאדו זה היה הניצחון השלישי מתוך שלושה משחקים העונה נגד בית"ר ירושלים והשני בטדי. ב-16 המשחקים האחרונים בין הקבוצות, הצהובים-שחורים ניצחו רק פעם אחת, בגמר גביע המדינה ב-2009, אבל היום מכבי חיפה השיגה נקמה ספורטיבית קטנה. הירוקים ימשיכו בניסיון להניף את הגביע בפעם הראשונה מאז 1998, בעוד בית"ר ירושלים תתמקד במשחקי הפלייאוף התחתון ותנסה להבטיח את מקומה בליגת העל במהירות.

אגב, המשחק נפתח באיחור של חצי שעה על פי הוראת יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון, זאת בשל פקקים גדולים בדרך לאצטדיון וחשש שאוהדים רבים לא יספיקו להגיע בזמן לשריקת הפתיחה.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. קובי אליהו
מאזן מושלם העונה נגד בית"ר ירושלים. מכבי חיפה/קובי אליהו

בית"ר ירושלים פתחה את המשחק עם הרבה התהלבות ובדקות הראשונות הזכירה את הקבוצה התוססת מהשבועות שקדמו למשבר הגדול. ביציעים אמנם נראו שלטים שדרשו מארקדי גאידמק לעזוב, אבל אחרי שריקת הפתיחה הקהל דחף את הקבוצה והשחקנים בצהוב-שחור שלטו במגרש. לצערם של אלי כהן ושחקניו, הם לא הצליחו לתרגם את השליטה לשער יתרון.

אחרי 20 דקות המשחק התאזן ובדקה ה-26 טאלב טואטחה קבע 0:1 לאורחת - יתרון שהחזיק מעמד עד הירידה להפסקה. אגב, המגן השמאלי המשיך לככב נגד בית"ר ירושלים אחרי שלפני כמה שבועות הוא בישל שני שערים וסחט פנדל נגד הקבוצה מהבירה בדרך ל-1:4 בליגה.

בית"ר ירושלים ניסתה לשחזר את ההתלהבות בתחילת המחצית השנייה, אבל בתוך שבע דקות האורות שלה כבו. קובי מויאל, ששתי דקות לפני כן הכשיל את אייל גולסה בצורה גסה במרכז המגרש וראה צהוב, גלש בצורה מיותרת לרגלי קשר חיפה בתוך הרחבה ואלון יפת הצביע על הנקודה הלבנה. ויאם עמאשה לא התקשה לקבוע 0:2.

בשלב הזה בית"ר ירושלים התפרקה, בדיוק כמו נגד מכבי תל אביב. דינו אנדלובו קבע 0:3 בדקה ה-72 וחלק מהקהל הצהוב התחיל לנטוש ו-13 דקות אחר כך אופיר קריאף ביצע עבירה חריפה על הדרום אפריקאי במרכז המגרש והורחק. חיפה ממשיכה לחגוג, בית"ר ממשיכה לצנוח, 90 דקות שהדגימו בצורה מושלמת את המגמות בשתי הקבוצות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
חיים מגרלשווילי, דינו שקבורץ, בית"ר ירושלים. קובי אליהו
עוד הפסד צורב. שחקני בית"ר/קובי אליהו
אוהדי בית"ר ירושלים במחאה נגד איציק קורנפיין. קובי אליהו
המשיכו למחות נגד גאידמק וקורנפיין. אוהדי בית"ר/קובי אליהו

מחצית ראשונה

דקה 1: המשחק יצא לדרך באיחור של חצי שעה בגלל פקקי התנועה. כ-11 אלף צופים הגיעו לטדי. ביציעים של בית"ר ירושלים כמה שלטים נגד ארקדי גאידמק ואיציק קורנפיין.

דקה 6: בן שושן מצא את ריקן במסירת עומק קטנה ומדויקת, הקשר ניצב לבדו מול שראנוב, אבל השוער הסרבי הצליח להדוף לקרן. הזדמנות מצוינת לקבוצה מהבירה.

דקה 18: בוקולי הגביה לרחבה, בראשי שבר את קו הנבדל וגם לא הגיע לכדור, אבל שלומי אזולאי נגח מעמדה נוחה מאוד היישר לידיים של הרוש. החלוץ היה חייב למצוא את הפינה מהמצב הזה.

דקה 23: ריקן הגביה כדור קרן משמאל, קובי מויאל עלה גבוה מעל ההגנה הירוקה ונגח משמונה מטרים חזק מעל המשקוף.

דקה 25: גול! חן עזרא מסר לקטן כ-23 מטרים מהשער, הקפטן הירוק זיהה תנועה של טואטחה לעומק, מצא אותו בין שני שחקנים והמגן השמאלי הכניע את אריאל הרוש שיצא לעברו. בישול יוצא מן הכלל של קטן ו-0:1 למכבי חיפה.

דקה 33: סדאייב קיבל את הכדור והחזיק בו לכמה שניות בפעם הראשונה במשחק, ברקע נשמעו שריקות בוז.

שחקן בית"ר ירושלים, אבי ריקן. קובי אליהו
החמיץ הזדמנות פז אחרי שש דקות. ריקן/קובי אליהו
שחקן מכבי חיפה, טאלב טואטחה. קובי אליהו
שוב כיכב נגד הקבוצה מהבירה. טוטאחה/קובי אליהו

מחצית שנייה

דקה 46: המחצית השנייה יצאה לדרך, אין חילופים בשתי הקבוצות.

דקה 49: קריאף ניסה את כוחו בבעיטה מהאוויר, בחצי סיבוב, מתוך הרחבה, אבל הכדור שלו היה חלש ושראנוב קלט ללא בעיה.

דקה 54: פנדל! קובי מויאל גלש לרגלי אייל גולסה בתוך הרחבה והכשיל אותו בצורה מיותרת. עמאשה בעט ימינה, הרוש זינק לצד השני, 0:2 למכבי חיפה.

דקה 63: דאבל פס בין סדאייב וריקן הציב את האחרון בעמדת בעיטה נוחה מ-18 מטר, אבל הכדור שלו היה שטוח וחלש, והתגלגל לידיים של שראנוב.

דקה 64: סדאייב התעלם משריקות הבוז, התקדם ובעט מ-20 מטר כדור שטוח שחמק סמוך לקורה של חיפה.

דקה 72: גול! צעירי חטף את הכדור באזור הרחבה הצהובה-שחורה, גולסה קיבל ומסר לאנדלובו כדור עומק חכם, החלוץ הדרום אפריקאי התמקם מול הרוש ובעט שטוח פנימה. 0:3 קליל למכבי חיפה.

דקה 73: מיד אחרי ספיגת השער השלישי, עשרות אוהדים של בית"ר ירושלים החלו לנטוש את היציעים.

דקה 85: כרטיס אדום! אופיר קריאף תיקל את אנדלובו בחריפות על קו מחצית המגרש וראה כרטיס אדום. עבירה של תסכול שמממחישה בדיוק את מה שעובר על בית"ר ירושלים.

דקה 90: אלון יפת לא הוסיף אפילו 10 שניות ושרק לסיום. מכבי חיפה בחצי גמר גביע המדינה.

שחקן מכבי חיפה, אייל משומר, מול שחקן בית"ר ירושלים, זאור סדאייב. קובי אליהו
המשיך לשמוע שריקות בכל פעם שהכדור היה אצלו יותר משתי שניות. סדאייב/קובי אליהו

הרכבים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, דינו שקבורץ, מתן בראשי, חיים מגרלשווילי (דומיניק גלאבינה, 57), קובי מויאל, דריו פרננדס (סטיבן כהן, 83), אופיר קריאף (הורחק, 85), אבי ריקן, עמית בן שושן (ערן לוי, 65), זאור סדאייב.

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אייל משומר, אוראל דגני, אנדריי פיליאבסקי, טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי (לירוי צעירי, 70), אייל גולסה, חן עזרא, יניב קטן, שלומי אזולאי (דינו אנדלובו, 66), ויאם עמאשה (אלון תורג'מן, 76).

מאמן בית"ר ירושלים, אלי כהן. קובי אליהו
החיוכים נעלמו מהר מאוד. אלי כהן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully