וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים לא מתכוונים להשתתף במשחק מול ברצלונה

רג'וב אירח את רוסל ברמאללה והבהיר: "התנאים לא הבשילו לקיום משחק כזה". ברצלונה בכל זאת צפויה להגיע לישראל

שמעון פרס וסנדרו רוסל קיימו אמש מסיבת עיתונאים משותפת בה הודיעו על הגעתה של ברצלונה למשחק ראווה בישראל ב-31 ביולי. הרצון של הקטלאנים היה לשחק מול נבחרת מעורבת של ישראל ופלסטין, אך ג'יבריל רג'וב, יו"ר ההתאחדות הפלסטינית, לא ממהר להצטרף לחגיגה וטוען כי שחקנים פלסטינים לא ישתתפו במשחק.

שמעון פרס נשיא המדינה, סנדרו רוסל נשיא ברצלונה. ברני ארדוב
ברצלונה לא מתכוונת להפר את הבטחתה. סנדרו רוסל עם שמעון פרס/ברני ארדוב

רג'וב אירח את רוסל ברמאללה, ואמר לאחר הפגישה: "הרעיון הזה יגרום לרעידת אדמה באזורנו אם אכן יתרחש, אבל זה מוקדם מדי. הכדור במחנה הישראלי. התנאים כרגע לא מאפשרים את הגשמת הרעיון, ישראל לא מכירה בנו כישות ספורטיבית. לא נוכל להשתתף במשחק כזה יחד עם ישראל עד שלא ייפסק הכיבוש".

רוסל קיים מסיבת עיתונאים משותפת עם רג'וב, בה הצהיר שוב: "המטרה היא לעזור לשני העמים בתהליך השלום, באמצעות משחק בו ברצלונה תתמודד מול קבוצה המורכבת משני הצדדים". למרות הסירוב הפלסטיני, ברצלונה עדיין מתכוונת להגיע לישראל בקיץ.

ג'יבריל רג'וב: "אני אופטימי, לפיד איש הגון". דניאל בוק
לא משתף פעולה. ג'יבריל רג'וב/דניאל בוק

לאחר שהיה ברמאללה, שם פגש גם את יו"ר הרשות אבו מאזן, הגיע רוסל עם פמלייתו לסיור בעיר העתיקה ובכנסיית הקבר בירושלים. ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג, יו"ר סיעת העבודה ליווה אותו והפגיש את רוסל עם הפטריאך היווני האורתודוכסי החולש על כנסיית הקבר, תאופילוס השלישי. לאחר מכן זכו האורחים לביקור אישי בכנסייה הנחשבת למקום קבורתו של ישו.

רוסל סיפר להרצוג על המפגש ועל ההסכמה העקרונית לשלוח שחקנים פלסטינים למשחק הראווה הצפוי להיערך בחודש יולי באצטדיון רמת גן, והביע תקוותו בפני הרצוג שהעכבות הטכניות שהציג ג'יבריל רג'וב יו"ר התאחדות הכדורגל הפלסטינית ייפתרו ושהמשחק יתקיים כמתוכנן. הרצוג הביע נכונות לסייע בצד הישראלי ולהביא לפתרון הבעיות שיאפשר את קיום המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully