וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם תוספת הזמן עד השער של לוגסי הייתה מוצדקת?

בדיקת וואלה! ספורט מגלה: מהרגע שבני יהודה עלתה ל-1:2 ועד לשער הניצחון של לוגסי, המשחק הופסק למעלה משש דקות

one

מכבי תל אביב ניצחה אתמול (שני) 2:3 את בני יהודה במשחק דרמטי, כשמשה לוגסי כבש את שער הניצחון שמונה דקות בתוך תוספת הזמן. רבים פקפקו בהחלטה של השופט אוראל גרינפלד להוסיף זמן פציעות כל כך ארוך, ומערכת וואלה! ספורט בדקה את ההחלטה, וגילתה שתוספת הזמן מסתמנת כהגיונית.

יש לציין שהבדיקה היא רק של הדקות האחרונות, אחרי החלטת השופט על ארבע דקות תוספת זמן - החלטה שאף אחד מבני יהודה לא ערער עליה, החלטה שנראתה הגיונית לאור הפציעות וששת החילופים שנעשו על ידי שתי הקבוצות.

שוער מכבי תל אביב ברק לוי. ברני ארדוב
למעלה מחמש דקות טופל, כשהוא סובל מפגיעת ראש. ברק לוי/ברני ארדוב

כאמור, גרינפלד הצביע על ארבע דקות תוספת, עוד לפני השער של בני יהודה (1:2), שנכבש כשהשעון סימן דקה 89:25. כזכור, במהלך הבקעת השער נפצע ברק לוי בראשו ונשכב על הדשא. במקרה של פציעת הראש המשחק מופסק באופן אוטומטי.

לאחר מכן, המשחק חודש כשעל השעון היה 92:40 דקות, משמע, לפחות שלוש דקות של זמן מת בין הבקעת השער לחידוש המשחק.

שער השוויון של ראדה פריצה (2:2) נכבש כשעל השעון 92:53 דקות. אחריו שוב ברק לוי נשכב על הדשא, כשהוא שוב מטושטש, סובל מפגיעת הראש ומטופל על ידי הצוות הרפואי. בני יהודה חידשה את המשחק כשעל השעון 94:56 דקות, כלומר עוד שתי דקות של זמן מת, לשחקן שסובל מפגיעת ראש.

אחר כך, במצב של 2:2, איציק עזוז סבל ממתיחה וישב על הדשא, ומיד לאחר מכן אור ברוך נפל על הכתף בצורה רעה ושכב על הדשא למעלה מדקה ורבע. כשבוחנים את כל זה מגלים שמהרגע שבני יהודה כבשה את שער היתרון (89:25) עד לשער הניצחון של לוגסי (98:07), המשחק לא שוחק למעלה משש דקות.

גם כשיוצאים מנקודת הנחה שהחישובים בכדורגל אינם כה דקדקנים ומתייחסים לזמני ברוטו ולא נטו, מסתמן כי תוספת הזמן הייתה לגיטימית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully