וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן: הבולגרי אנטונוב והרומני גוגה מועמדים

27.1.2013 / 17:33

מירוסלב אנטונוב, חלוץ אלופת בולגריה, צפוי להגיע למבחנים השבוע על חשבון מיראן בורגיץ'. זנדברג טוען: "אנחנו נראים טוב"

one

הפועל רמת גן מחפשת בדחיפות שחקני חיזוק לחלק הקדמי. השבוע צפויים לנחות בישראל שני שחקנים שמועמדים להצטרף לקבוצה. הראשון הוא החלוץ הרומני דורין גוגה, 28, ששוחרר החודש מקבוצת ראפיד בוקרשט הרומנית. גוגה סיכם עקרונית את תנאיו בקבוצה וצפוי להגיע ביום שלישי לישראל. בשלב זה מסרב הרומני להגיע למבחנים ומעוניין לבוא לחתימה בלבד.

שחקן נוסף שמועמד לקבוצה הוא החלוץ הבולגרי מירוסלב אנטונוב, כך נודע לוואלה! ספורט. אנטונוב בן ה-26, 1.90 מטר, שייך לאלופת בולגריה לודוגורץ רזגראד ומושאל ממנה לקבוצה התחתית מונטנה. הוא כבש העונה ארבעה שערים ובישל שלושה נוספים ב-14 הופעות. אם יגיע לרמת גן זו תהיה התחנה הראשונה שלו מחוץ למולדתו.

גוגה, 28, פתח את העונה בראפיד בוקרשט, שיחק 14 משחקים וכבש שני שערים לפני שהקבוצה התירה את חוזהו. הוא הספיק גם לרשום ארבע הופעות במוקדמות הליגה האירופית. הוא החל את הקריירה באוניברסיאה קלוז' ובארבע השנים האחרונות כיכב במדי טימישוארה, כאשר בעונת השיא שלו - 2009/10 - כבש 12 שערי ליגה. לגוגה הופעה אחת במדי הנבחרת הבוגרת של רומניה.

במידה ואחד מהם יוחתם זה יהיה על חשבונו של מיראן בורגיץ', שביקש לפני שבוע להשתחרר מהקבוצה ונענה בחיוב. ראשי רמת גן ממתינים שבורגיץ' יביא קבוצה שתקלוט אותו, כאשר חלון ההעברות באירופה מסתיים ביום חמישי הקרוב ולחלוץ לא נותר עוד זמן רב למצוא לעצמו קבוצה חלופית.

ברמת גן ינסו להתחזק גם בקשר נוסף, כאשר מי שנמצא על הפרק הוא מחמוד עבאס שמעוניין להגיע, אך בשלב זה מתקשה לקבל את השחרור מבני סכנין.

מיכאל זנדברג התייחס למצב הקבוצה: "אנחנו נראים טוב ולא לוקחים נקודות. מול נתניה היה משחק פחות טוב שלנו, שלטנו בקצב ויכולנו להכריע את המשחק לפני. גם לנתניה היו מצבים והמשחק מבחינת הזדמנויות היה די שקול, אבל ברור שלספוג שער בדקה כזאת זה לא נעים, ואנחנו צריכים לדעת לשמור על תוצאה. זה לא משהו שמאפיין את הקבוצה שלנו, לספוג בדקות האחרונות. מבחינת יכולת אנחנו באים שווים לכל מגרש ולכל קבוצה".

ביום רביעי תפגוש רמת גן את מ.ס.אשדוד במסגרת גביע המדינה. וובה בראון וישראל זגורי המוצהבים ייעדרו מהמשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully