וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן במשא ומתן מתקדם עם סטיבן כהן

הקשר שלא חתום באף קבוצה עשוי להצטרף. בוקסנבוים: "המטרה היא להישאר. מרגע שמנגה הגיע, אמרתי שהוא מיוחד"

one

הקלישאה 'משנה מאמן, משנה מזל' עבדה בצורה מושלמת עבור הפועל רמת גן, שהחליפה מאמנים בסוף השבוע שעבר והביסה אמש (שבת) 0:3 את הפועל עכו, אחרי שבעה משחקים ללא ניצחון. המאמן החדש-ישן אלי כהן, שהחליף את פרדי דוד, רשם לעצמו נקמה קטנה ומתוקה על הקבוצה בה אימן בשנתיים האחרונות וממנה נפרד בטונים צורמים.

למרות הניצחון, ברמת גן כבר נערכים לקראת חלון ההעברות בחודש ינואר ולוואלה! ספורט נודע כי מי שעשוי להצטרף הוא הקשר סטיבן כהן, ששיחק בשנה שעברה בבית"ר ירושלים, אבל נכון לעכשיו הוא לא חתום באף קבוצה. כהן, שהתאמן עם בית"ר כדי לשמור על כושר, חוזר בין השאר על ידי הפועל עכו, והרמת גנים מגבירים כעת את הקצב להחתימו.

"חשוב מאוד שתהיה עכשיו המשכיות", אמרו במועדון אחרי הניצחון בעכו. "יש לפחות חמש או שש קבוצות ברמה שלנו, או אפילו פחות טובות מאיתנו. הבעיה היא שעד עכשיו לא לקחנו מולן נקודות. עוד לא עשינו כלום ואסור לנו להסתנוור מהינצחון הזה, כבר ביום שלישי יש לנו משחק סופר חשוב בבאר שבע ואנחנו צריכים לצבור עוד ועוד נקודות".

מי שלהט אמש במיוחד על כר הדשא הוא החלוץ הצרפתי דויד מנגה, שכבש שלושער והיה מן הסתם הבולט במגרש. מנגה שחזר לפני שבוע מפציעה כבש כבר העונה שבעה שערים ובקצב הזה, זו שאלה של זמן עד שאחת הקבוצות הגדולות תניח עליו את ידה. הקשר עומר בוקסנבוים כתב אמש בחשבון הפייסבוק שלו: "ללייקרס יש את קובי בראיינט, לבארסה את מסי, למיאמי את לברון, לריאל את רונאלדו. לנו יש את דויד מנגה". והיטיב לבטא את תחושות אנשי הקבוצה שהרעיפו מחמאות על החלוץ הצעיר.

"מהיום הראשון שמנגה הגיע לקבוצה אמרתי שהוא משהו מיוחד", אמר בוקסנבוים לוואלה! ספורט, בהתייחסו לחלוץ הצרפתי. "עכשיו כולם רואים מה הוא שווה ורק חשוב שנמשיך ככה. כל ניצחון הוא חשוב, במיוחד להפועל רמת גן שנלחמת כעת על חייה. זה נכון שהיו משחקים ששיחקנו טוב, אבל לא השכלנו לקחת נקודות, והגיע הזמן שנעשה את זה. כמה פעמים המזל יכול להיות לרעתנו? אני חושב שהמזל התהפך קצת והדברים עבדו לטובתנו".

לרמת גן מצפים כעת שני משחקי תחתית רצופים, נגד הפועל באר שבע והפועל חיפה, ובוקסנבוים יודע: "אנחנו מסתכלים קודם על המשחק הקרוב. בוא נעבור קודם את באר שבע. משחק קשה מאוד מול קבוצה מצויינת, זה מועדון גדול שעשה רכש גדול העונה, אבל אנחנו משחקים טוב ולא נפלנו משום קבוצה עד עכשיו, מקווה שגם בבאר שבע נמשיך לעשות את אותם דברים. העונה ממש לא אבודה. יש לנו עוד עבודה רבה לפנינו ואנחנו בהחלט מודעים למקום שלנו. אנחנו גם יודעים שאנחנו קבוצה טובה ומודעים למה שאנחנו מסוגלים. יש לנו מטרה להישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully