וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם לא ננצח, יהיה מביך שישוו אותנו ללוקסמבורג"

11.10.2012 / 12:50

בנבחרת חוששים ממפלה נוספת, גילי ורמוט חש ברע אך צפוי להיות כשיר, גוטמן נעזר בארבייטמן בסקאוטינג: "אנו טובים יותר"

צילום וידאו: קובי אליהו. עריכה: אמיר קוטיגרו. קריינות: דני בורשבסקי

לאחר שנחתה אתמול בלוקסמבורג, נבחרת ישראל תערוך הערב (חמישי) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק ביום שישי. הבוקר דיווח גילי ורמוט לצוות הרפואי של הנבחרת כי הוא חש ברע, ככל הנראה בשל מזג האוויר במקום. בנבחרת מעריכים שיהיה כשיר למשחק ובכל מקרה ימשיכו לעקוב אחרי מצבו.

חלק מהשחקנים כבר מביעים חשש גדול לגבי ההשלכות של תוצאה לא טובה במשחק הזה. "עוד לפני הטיסה דיברנו על מצב כזה, כי אנחנו מודעים לעובדה שאם לא ננצח יתחילו ההשוואות ללוקסמבורג וזה יהיה מביך", סיפר שחקן בנבחרת.

שחקן אחר אמר: "זה נכון, הנבחרת לא נמצאת במצב טוב. לדעתי האישית חלק מהשחקנים טועים בגישה שלהם כשהם מדברים על לוקסמבורג במונחים של נבחרת חזקה. ישראל תמיד הייתה נבחרת חזקה יותר. אסור שדברים יאמרו מתוך חוסר ביטחון. אם לא ננצח נרד עוד בדירוג וזה יהיה מביך. שוב, רק אם נשדר עודף ביטחון, ננצח. ובינתיים זה לא קורה".

במהלך הטיסה ועוד לפניה גוטמן ויוסי אבוקסיס שוחחו ארוכות. גורם בהתאחדות אמר אתמול כי: "גוטמן אמר במסיבת העיתונאים שלא משנה מי אתה, תצליח אם תשמור על הדרך שלך. בפועל, הוא שינה את דרכו בגלל לחץ ציבורי. מלכתחילה, הוא לא היה צריך לזמן את יוסי וטל, או לזמן את שניהם גם עכשיו".

גוטמן עצמו שוחח עם חלוץ גנט, שלומי ארבייטמן, שהשבוע נטל חלק במשחק הידידות של קבוצתו מול לוקסמבורג (4:2 לנבחרת של לוק הולץ), משחק שהיווה הכנה לקראת המשחק מול ישראל. ארבייטמן, ששיחק במחצית השנייה ועקב אחר הקבוצה היריבה, אמר לגוטמן: "נבחרת ישראל טובה יותר. לוקסמבורג נבחרת לא רעה, צריך לשים לב לחלוץ הצעיר מוריס דוויל שהבקיע מולנו שלושער. יש להם יתרון גם בעמדת השוער (ג'ונתן ז'ובר, א"י), שיוצא לכדורי גובה. גם ההגנה גבוהה מאוד. השחקן הבולט שלהם בקישור הוא מספר 8 (ז'יל בטמר, א"י), שחקן עם רגל שמאל. היו חסרים לנו לא מעט שחקנים, לא היינו בהרכב מלא והם הבקיעו משלוש טעויות קשות מאוד שלנו. הנבחרת שלנו צריכה פשוט לבוא ולנצח, לא לחשוב על שום תוצאה אחרת".

בשיחות סגורות הביע גוטמן התלבטות מסוימת, לפתוח עם בן בסט כחלוץ לצדו של חמד ולתפקד בכנף את מאור מליקסון או חן עזרא. אתמול המאמן לא תרגל זאת באימון. אתמול, כזכור, תורגל ההרכב הבא: דודו אוואט; יובל שפונגין, דן מורי, איתן טיבי, גל שיש; ביבראס נאתכו, גל אלברמן, מהראן ראדי, גילי ורמוט, עדן בן בסט; תומר חמד. התלבטות נוספות קיימת בין דקל קינן למורי. בלם מכבי חיפה מציג יכולת טובה באימונים אך רק לאחרונה חזר מאנגליה. יחד עם זאת, בנבחרת דיווחו כי הוא נמצא בכושר טוב. עוד לפני האימון היום תיערך אסיפה.

במהלך כל השבוע הדגיש גוטמן כי הוא מצפה לראות יותר תנועה לעומק של שחקנים. גם אלירן עטר מפגין יכולת גבוהה, נמצא בתוכניות וצפוי להשתלב במשחק. למרות המחמאות במסיבת העיתונאים לשמעון אבוחצירא, עטר מקבל עדיפות על פניו ובנבחרת טוענים כי הוא נמצא בכושר טוב יותר. קשר סלטיק, בירם כיאל, הגיע למלון הנבחרת ויטול חלק באימון היום. ההערכה היא שיפתח על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully