וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון - הפועל ת"א: גורדנה חוזר לסגל

הקשר חוזר לעניינים, אחרי שלא התאמן כל הקיץ (20:00, ספורט1). דנין וחוטבא יפתחו. בן שבת בקישור האחורי של המארחת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפועל תל אביב ועירוני רמת השרון נפגשו בעונה שעברה ארבע פעמים, וכל אותן פעמים הסתיימו בתיקו. המפגשים בגביע הטוטו ובגביע המדינה, נגמרו לבסוף בניצחונות של הפועל בהארכה.

* שני משחקי הליגה בין הקבוצות בעונה שעברה הסתיימו ב-1:1 וב-0:0.

* הפועל תל אביב תגיע למשחק כקבוצה היחידה שעדיין לא ספגה שער בליגה.

* קשר רמת השרון, ברוך דגו, שיחק בעבר שלוש שנים בהפועל תל אביב וזכה איתה בשני גביעים.

ברוך דגו שחקן עירוני רמת השרון (ימין) מול יגאל אנטבי שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
פעם נוספת נגד האקסית. דגו/קובי אליהו

עירוני רמת השרון:

ברמת השרון ניסו גם השבוע לעבוד על הרגעת השחקנים לאחר כל השינויים במועדון ותחושת חוסר היציבות שמאפיינת אותו. המאמן בני טבק לא שינה יותר מדי דברים באימונים ובשלב זה הוא שומר על המערך אותו הריץ קודמו ניסן יחזקאל, כשהשינוי העיקרי הוא הצבתו של עשהאל בן שבת בקישור האחורי.

טבק אמר לשחקניו לקראת המשחק: "להפועל יש התקפה שיכולה לפרק קבוצות ברבע שעה, אבל אם נהיה מרוכזים וממושמעים טקטית, נוכל להקשות עליהם ולהפתיע אותם. זה שהם הפסידו לאתלטיקו מדריד רק ידרבן אותם ויביא אותם נחושים יותר".

הקבוצה תחזור לשחק באצטדיון גרונדמן, כאשר לאוהדי הפועל תל אביב הופצו כ-2,500 כרטיסים ליציע המערבי באיצטדיון. במשטרה מעריכים כי אוהדי הפועל ינצלו את כל הכמות שהופצה להם, כאשר 700 כרטיסים הוקפאו ויופשרו במקרה הצורך.

הפועל תל אביב:

הפועל תל אביב ערכה היום את האימון המסכם שלה לקראת המשחק נגד עירוני רמת השרון. המאמן ניצן שירזי, שהחמיא לקהל באסיפת השחקנים, יערוך כמה שינויים בהרכב לאחר ההפסד לאתלטיקו מדריד. יגאל אנטבי וג'ון פיינטסיל, שהציגו יכולת חלשה ביום חמישי, יאבדו את מקומם בהרכב כשבמקומם יפתחו אלירן דנין ונעאל חוטבא.

שירזי גם שוקל לשנות את המערך והיום הוא תרגל לסרוגין את עומר דמארי בחלוץ בודד, ולאחר מכן את טוטו תמוז לצידו, כשאז הקשר ברונו קוטיניו עבר להרכב השני. הקפטן וואליד באדיר חש בטוב אחרי כמה ימים בהם סבל מכאבי גב, והוא אמור להמשיך לפתוח לצד מור שושן במרכז ההגנה. סלים טועמה ספג מכה בברכו באימון והוא בספק למשחק. מחר הוא ייבדק ואז יוחלט אם הוא יכלל בסגל או יישב ביציע. מי שישוב לסגל האדומים הוא רועי גורדנה, שלא התאמן כל הקיץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אלירן דנין שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יתפוס את מקומו של אנטבי באגף השמאלי של הגנה. דנין/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

עירוני רמת השרון: משה אבוטבול

ניצן שירזי רצה את אבוטבול, אבל זה קרה עוד כשטביב היה הבעלים ולא היה מי שיחתום על החוזה. אבוטבול עדיין חולם על הגדולות וזה מסוג המשחקים בהם הוא יכול להתקדם משמעותית אל עבר החלום הזה.

הפועל תל אביב: טל בן חיים

למרות הברקות של הקשר/חלוץ שהגיע ממכבי פתח תקוה, הוא עדיין נעלם בחלקים גדולים מדי של המשחק. מחר הפועל תתקל בהגנה מעובה וביריבה שתהיה מרוצה מתיקו, והיא תצטרך את בן חיים במיטבו כדי לפרוץ את המערך של רמת השרון.

טל בן חיים שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
צריך להיות במיטבו ולגלות יותר עקביות. בן חיים/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

עירוני רמת השרון: גל ניר, קובי מוסא, יורדן מילאייב, סביטי ליפנייה, עמיר נוסבאום, עשהאל בן שבת, משה אבוטבול, ברוך דגו, תום מנשרוב (אדריאן פרננדז), אסי בלדוט, חריסטיאן קירובסקי.

הפועל תל אביב: אפולה אדל, נעאל חוטבא, וואליד באדיר, מור שושן, אלירן דנין, אריק דג'מבה דג'מבה, חנן ממן, גילי ורמוט, טל בן חיים, טוטו תמוז (ברונו קוטיניו), עומר דמארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully