וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: אדם הרפקה סיכם

החלוץ ששיחק 3 פעמים בנבחרת הונגריה ונבחן בקבוצה יהיה הזר החמישי של קשטן ויחליף את אנדלובו. אור ברוך יגיע?

בני יהודה מצאה כנראה את המחליף של דינו אנדלובו, כאשר החלוץ ההונגרי אדם הרפקה סיכם בקבוצה. הערב (חמישי) קיימה הקבוצה משחק אימון נגד הפועל כפר שלם וניצחה 1:2, כאשר המאמן דרור קשטן ניצל את הזדמנות לבחון את הרפקה, שחקנה של MTK בודפשט ההונגרית.

הרפקה גילה יכולת טובה ואף כבש את שער הניצחון לזכות הזהובים בבעיטה מהאוויר אחרי בישול של איציק נאש (את השער הראשון, אגב, כבש עוז ראלי, שמתאמן עם הקבוצה ופתח בהרכב). בצוות המקצועי התקבלה החלטה להחתימו והוא יהיה הזר החמישי של הקבוצה במקומו של אנדלובו שנמכר למכבי חיפה. סוכנו של השחקן נפגש בשעה זו עם הבעלים משה דמאיו ועוד הערב צפויה להיסגר הצטרפותו של ההונגרי לקבוצה.

הרפקה (25, 1.83 מ') ערך שלוש הופעות בנבחרת הונגריה הבוגרת. החלוץ שייך לקבוצת MTK בודאפסט, שמוליכה את הליגה ההונגרית לעת עתה, מאז 2004, ושיחק כמושאל במספר קבוצות מקומיות. בחודש ינואר 2010 נבחן השחקן בבלקפול בליגת המשנה באנגליה, אך לא הצליח לקנות לעצמו חוזה בבריטניה.

הקבוצה שוב הוציאה הערב הודעה רשמית על כך שחלוץ שיקגו פייר אור ברוך ישחק בבני יהודה בארבע השנים הקרובות וכי הושגה הסכמה על שחרורו גם עם נציגי הליגה האמריקאית. גורם בכיר בשיקגו פייר אמר הערב לוואלה! ספורט: "העברתו של אור ברוך טרם הושלמה. הוא שחקן של שיקגו פייר וכעת הוא נמצא במחנה האימון של הנבחרת הצעירה של ישראל באוסטריה. מבחינתנו הוא עדיין שחקן שלנו, כשיהיה לנו משהו חדש להודיע, אנחנו נודיע".

משחק הליגה הבא של בני יהודה הוא נגד הפועל תל אביב בשבת הבאה. בלי קשר, אוהדי הקבוצה שלחו זר פרחים ואיחולי החלמה מהירה לניצן שירזי, ששוחרר היום לביתו.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully