וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל שיש חתם לשנתיים בוואסלנד בוורן

המגן השמאלי של הפועל תל אביב הצטרף לעולה החדשה בבלגיה, בה משחק גם סטיבן כהן: "זו הבמה שחלמתי עליה"

ליגיונר חדש בליגה הבלגית: גל שיש, מגנה השמאלי של הפועל תל אביב, חתם היום (חמישי) לשנתיים בשורות העולה החדשה לליגה הראשונה בבלגיה, ואסלנד בוורן. שיש בן ה-23, שסיים את חוזהו אצל האדומים מתל אביב, הצטרף לבוורן בה חתם לאחרונה גם סטיבן כהן, וחתם על חוזה באמצעות סוכנו דודו דהאן.

"זו הבמה שחלמתי עליה בכדי להציג את היכולת שלי, במועדון שמאמין בי ומאמן שבונה עליי", אמר שיש לאחר החתימה. "זה מקום טוב להתחיל את הקריירה האירופית. אני רוצה להודות לדודו שהבטיח וקיים, וכרגע נשאר לי רק לשחק ולהצליח".

שיש גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב ושיחק בקבוצת הבוגרים בחמש העונות האחרונות. את העונה שעברה פתח שיש כמגן הפותח של האדומים, אבל איבד את מקומו בהרכב ליגאל אנטבי הוותיק. בקיץ סיים שיש את חוזהו במועדון והפך לשחקן חופשי והחליט לחפש לעצמו קבוצה באירופה. שיש הוא השחקן השני שעובר מהפועל תל אביב לבוורן, אחרי שמשה סיני עבר לשם ב-1987. אמנם מדובר בקבוצה מאוחדת ולא באותו מועדון, וכרגע בוורן מדורגת במקום האחרון עם נקודה בלבד לאחר שלושה מחזורים.

שיש יהיה השחקן הישראלי ה-11 בליגה הבכירה בבלגיה אחרי אליניב ברדה, שלומי ארבייטמן, דודו ביטון, רמי גרשון, מאור בוזגלו, מתן אוחיון, דור מלול, רועי דיין, ליאור רפאלוב ולירוי צעירי, שצפוי לעזוב בקרוב את מכלן. אחרי צרפת, ישראל היא המדינה ששולחת הכי הרבה נציגים לליגה הבלגית.

* על פי דיווחים ביוון, השוער עידן ברוך (22), ששיחק בעונה שעברה ברומניה, קרוב להצטרף לפניליאקוס מהליגה השלישית ביוון. את הקבוצה מאמן שחקן העבר היווני סטליוס ינאקופולוס.

  • עוד באותו נושא:
  • גל שיש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully