וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - הפועל רמת גן: כניסה חינם לאוהדים

אצטדיון הי"א בעיר הנמל טרם אושר לעונה הבאה, המשחק ייערך בנס ציונה (ג', 20:00). בכורה מחודשת למקרייב באשדוד

מ.ס. אשדוד תפתח מחר (שלישי, 20:00) באופן רשמי את עונת 2012/13, כשתארח את הפועל רמת גן במסגרת גביע הטוטו. אצטדיון הי"א באשדוד טרם אושר לקראת עונת המשחקים החדשה ולכן תארח אשדוד את המשחק באצטדיון בנס ציונה. בנוסף הוחלט בהנהלת המועדון כי הכניסה למשחק תהיה חופשית, עבור אוהדי שתי הקבוצות.

המאמן יוסי מזרחי יחסר את ניר ביטון, שנבחן במנצ'סטר סיטי, אולם עדיין לא נרשמה התקדמות במגעים בין המועדונים. גם הקשר אפה אמברוז שמחזיק במספר הצעות באירופה עשוי לעזוב, אולם בשלב זה הוא ממשיך להתאמן באשדוד. דימיטאר מקרייב צפוי לערוך הופעת בכורה מחודשת, בעוד מוראד אבו ענזה ככל הנראה לא יהיה בסגל. שני הקשרים הסרבים איבן גוליץ' וברניסלב סטאניץ' צפויים להיבחן.

הרכב משוער: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, אפה אמברוז, דוד רביבו, בן בוטבול, גדי קינדה, ניב זריהן, דימיטאר מקרייב.

פרדי דוד עשוי לבחון שני זרים

הפועל רמת גן ערכה הערב את האימון המסכם לקראת המשחק, כאשר המאמן פרדי דוד צפוי לפתוח עם אותו הרכב שניצח בשבת 0:1 את עירוני רמת השרון. בקבוצה מקווים להמשיך במומנטום החיובי ולצבור ניצחון שני במפעל, אחרי שלוש הנקודות שהושגו הודות לשער הניצחון הדרמטי במספרת של קרלוס צ'קאנה.

הקשר הנבחן רהימה אובד ששיחק בשבת, ימשיך להיבחן ועדיין לא נתקבלה החלטה לגביו. מי שעוד עשוי להיבחן הוא החלוץ אנטון ארחיפוב, ששיחק בעונה שעברה בליגה הרוסית. ברמת גן ממתינים לשחרור הבינלאומי של דויד מנגה שלא שיחק נגד רמת השרון, כדי לכלול אותו לראשונה בסגל. אוהדי הקבוצה התבשרו הערב כי הכניסה למשחק שייערך באצטדיון בנס ציונה, היא חופשית.

הרכב משוער: איתי ארקין, ליאור ראובן, טל חן, עוז יפרח, תמיר בן עמי, רהימה אובד, מירוסלב פאיץ', עומר בוקסנבוים, אופיר חמו, קרלוס צ'קאנה, ישראל זגורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully