וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "אם נצליח, נעשה מהפכה בספורט הישראלי"

אוהדי הפועל ת"א קיימו מסע"ת לכבוד הקמת עמותת האוהדים: "המטרה לרכוש חצי מהמועדון". בן חיים: "גאה להיות כאן"

קובי אליהו

צפו במסיבת העיתונאים של עמותת הפועל תל אביב

צילום ועריכה: קובי אליהו

אוהדי הפועל תל אביב כינסו היום (שלישי) מסיבת עיתונאים חגיגית לרגל הקמת עמותת האוהדים החדשה, שמטרתה תהיה רכישת 50 אחוז מהמועדון. ינון אשכנזי, אביו של סמ"ר ארז אכשנזי ז"ל, שנהרג בפעילות מבצעית של צה"ל ביוני 2003 והיה אוהד הקבוצה, התכבד ברכישת המנייה הראשונה בסך 1,000 שקל. אשכנזי אמר: "המועדון נתן לי את הדרך להמשיך הלאה. אצלנו במשפחה הפועל היא מעבר לקבוצת כדורגל. הם החברים הראשונים שהושיטו יד ואני לעולם לא אשכח את זה".

נמרוד בוכמן, שהיה ממובילי מאבק האוהדים באלי טביב, אמר: "המאבק התחלק לשני חלקים. הראשון היה הוצאת מי שפגע במועדון והחלק השני - אותו אנחנו מתחילים היום - הוא המהלך בו האוהדים לוקחים אחריות על המועדון. יש לנו הזדמנות היסטורית שלא הייתה מעולם, לקחת אחריות ולהשקיע מהזמן ומהכסף שלנו ולהפוך לבעלים. אנחנו רוצים לעשות מהלך לטווח ארוך, לתכנן להרבה זמן, לנסח תקנונים של התנהגות של אוהדים ושחקנים ואם נצליח, נעשה מהפכה בספורט. זה הזמן לעבור למעשים ולהוכיח שאנחנו יכולים לעשות את זה".

עו"ד מיכל רוזנבוים הסבירה על המהלך: "המתווה שיצרנו הוא מתווה שבו במחיר סמלי, לאוהדים יש אפשרות לבוא ולהחליט מה קורה במועדון. יצרנו מבנה של מועצה ציבורית שתבחר את הנציגים שלה בהנהלה כדי שלאוהדים יהיו זכויות בניהול היומיומי וזכות וטו על נושאים שהם הליבה של המועדון כמו הסמל, המדים וכו'. העמותה החדשה תגייס שישה מיליון שקל ותרכוש חצי מבעלות המועדון".

רוזנבוים הוסיפה: "חיים רמון לא מנהל את המו"מ מולנו כמו איש עסקים שבא להרוויח, אלא כאוהד הקבוצה ולכן זה לא מו"מ רגיל. נקבע מחיר לכל עשרה אחוז שנקנה ושישה מיליון שקל זה היעד שאנחנו רוצים להגיע אליו כדי שנקבל חמישים אחוז מהקבוצה. כמות הדירקטורים תהיה ביחס לכסף שנשיג. יהיו נושאים מסוימים, כמו החלפת צבע הקבוצה או הבעלים, עם זכות וטו של האוהדים ואנחנו שואפים להגיע להסכמה שיהיה רף מסוים של מניות יסוד".

שחקן העבר, מוריס ז'אנו, אמר: "שירתתי את המועדון קרוב ל-12 שנה. בלי הקהל למועדון הזה אין זכות קיום. הקהל יכול להצעיד את המועדון לרמות יותר גבוהות. האנשים פה לא שכחו אותי. בתקופה שלי 9-10 שחקנים בקבוצה היו שחקנים שגדלו פה. הפועל לא מצליחה לגדל שחקנים ואני חושב שחשוב מאוד לקרב את שחקני העבר".

טל בן חיים, שבעצמו נכח במסיבת העיתונאים וימריא מחר למחנה האימונים של הקבוצה בהונגריה אחרי שאתמול חתם בקבוצה, אמר : "אני מאוד מתרגש ושמח שהגעתי לכאן. אני רוצה כבר ללבוש את החולצה האדומה בבלומפילד ולהתחיל לשחק. אני שחקן הפועל תל אביב לכל דבר ולא משנה אם אני מושאל או משהו אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully